Kilka godzin później
Po tym jak kupilismy lody pojechalismy szybko na jakis parking aby zjesc je na spokojnie w aucie. Pozniej kiedy jechalismy, okazalo się ze Minho w samochodzie mial cos co umozliwialo połączenie radia w aucie z telefonem. A kiedy puściłem mu jedną z moich ulubionych piosenek i powiedzialem jakiego gatunku muzycznego slucham, okazalo się ze Lee slucha dokladnie tego samego i jego ulubione piosenki zgadzają się z moimi.
Byliśmy tak radośni ze zapomnielismy o problemach i poprostu spiewalismy puszczane przezemnie piosenki.
Po powrocie do domu rozpakowalismy moje rzeczy i ciuchy, a Minho powiedzial ze mogę zadzwonic do znajomego u ktorego mieszkalem, i powiedziec ze się wyprowadzam. Ta wiadomosc rozweselila mnie jeszcze bardziej. Razem z Minho Hyungiem bawilismy się swietnie i caly dzien bylo super.
Wieczorem, kiedy jeszcze rozpakowywalem ciuchy do szafy, Lee powiedzial ze pojdzie zrobic kolacje i nawet zapytal co bym zjadl. Nigdy wczesniej nie jadlem tak duzo wciagu dnia i jestem przekonany, ze przytyje. Ale wlasciwie nie martwie się tym za bardzo, bo ciesze się ze nagle z dnia na dzień znalazlem kogos kto tak potrafi mnie rozweselic.
Niedawno jeszcze chcialem się zabic, a teraz chodze caly czas usmiechniety i zadowolony. Do tego niedlugo wakacje a mi w szkole idzie bardzo dobrze, wiec przez te ostatnie dni nawet nie bede musial isc.
—I co najadles się?—Zapytal mnie Hyung zabierajac talerze po kolacji, aby je umyc.
—Taaak,jestem pewien ze przez to ile dzisiaj zjadlem, przytylem juz z 50 kilo—Usmiechnalem się widzac ze tekst rozbawil rowniez starszego.-Moge isc się umyc?-Zapytalem troche niesmialo, poniewaz pierwszy raz bede się kompal w czyims domu.
—Jasne leć—Uśmiechnął się szczerze—A idziesz do góry czy na dół?
—Hmm..chyba wezme prysznic..chce sie szybko umyc i spac—Powiedzialem po czym widząc przytaknięcie, wszedłem po schodach na piętro.
Pół godziny pozniej leżałem umyty i czekalem na Minho. Wlasciwie dopiero kiedy się mylem zdałem sobie sprawę, ze bedziemy spac w jednym lozku małżeńskim, poniewaz Hyung ma tylko to jedno lozko w calym domu. A na kanape przeciez nie bedziemy się wyganiac.
W końcu po kilku minutach Lee przyszedl ubrany w krótkie spodenki i koszulke, trzymając ręcznik którym pocieral mokre wlosy. Wcale nie przygladalem się jego każdemu szczegółowi..wcale..
Piętnaście minut pozniej położyliśmy się i rozmawialiśmy wcale się nie krępując. Bylem senny więc nawet nie zauwazylem kiedy zasnąłem wsłuchując się w glos starszego..
Obudzilem się przytulając rękę Minho.Odrazu kiedy zdalem sobie z tego sprawę, puscilem go i lekko odsunalem. Jednak Lee po chwili mruknął niezadowolony i przytulił mnie do siebie. Poczulem jak robię się czerwony, ale nawet mi się podobalo to uczucie.
Kilka minut się przytulaliśmy, ale w końcu Hyung odsunal się lekko i spojrzal na mnie.
—Dzien dobry—Uśmiechnął się promiennie po czym pogłaskał mnie po głowie.
—Hejka—Odwzajemnilem usmiech i zacząłem się przeciągać aby zaraz wstac.
—Wyspany?—Usłyszałem zachrypnięty niski glos
—Taaak, nigdy wczesniej nie wyspalem się tak jak teraz.—Zaczalem powoli przecieraz twarz by się rozbudzic i wstać.
—Ciekawe czy to przez to ze takie wygodne lozko czy to ze się do mnie przytulales calą noc..—Śmiechnął lekko a za to ja się zawstydziłem.
10 minut pozniej poszliśmy wspólnie umyć zęby a ja jeszcze zostalem w lazience bo się ubieralem. Kiedy się ubralem zaczalem kierowac się w stronę sypialni by odlozyc tam piżame.
CZYTASZ
Mafia's Boy [MinSung]
FanfictionMinho wychowywany byl w mafijnej rodzinie, z resztą podobnie jak Han. Lee więc od dziecka miał doczynienia z różnymi bójkami, brońmi czy karalnymi sprawami. Jednak Jisung mial gorzej, ponieważ odkąd skończył 16 lat musiał nielegalnie zostac męską pr...