8 (16+)

423 14 18
                                    


Polozylem ręce na jego szyi i przyciągnąłem tak blisko,ze nasze twarze dzieliły milimetry. Zanim jednak pozwoliłbym mu na pocalunek, musialem zadac mu wazne pytanie

—Lee Minho..wczesniej mówiłes coś że mnie lubisz.. Ale lubisz w jaki sposób Hyung?—Patrzyłem mu raz na usta a raz w oczy.

—Kocham cię, Ji. Najbardziej na świecie.Chcę spędzić z tobą reszte życia.—Mowił szybko lecz zdecydowanie i powaznie. Czulem ze nie potrzebuje się bardziej upewniać.

Złączylem nasze usta delikatnie i spokojnie. Jednak z chwili na chwilę zaczynałem czuć coraz większą adrenalinę i ochotę na pogłębienie pocałunku. Nie musialem czekac długo az Minho zaczął przejmować inicjatywę.

Po kilku głębszych pocałunkach, jego język zaczął powoli jeździć po moim podniebieniu. Czułem podwijaną mi bluzę i dotyk na brzuchu oraz plecach.

Coraz bardziej dawaliśmy ponieść się emocjom. Lee oderwal się na chwilę odemnie, przerywając pocalunek. Zlapal mnie delikatnie tak, abym siedzial mu na kolanach.

Zaczął składać na mojej szyi i karku mokre pocałunki a rękami jeździł po moich plecach, talii i biodrach. Nie chcialem aby tylko on coś robil, więc po chwili zacząłem ocierac się o jego kroczę. Zacząłem slyszec sapnięcia, z resztą mi tez bylo przyjemnie. Minho Hyung zlapal mnie za tylek,przy okazji go ściskając, podniosl się z kanapy nie przerywając pocałunków.

Zaczął kierowac się ze mną w stronę sypialni. Na schodach Lee trochę zwolnił ze względu na bezpieczeństwo. Wtedy zaczalem delikatnie dobierac się na jego szyi robiąc malinki i gryząc. W koncu kiedy bylismy w sypialni, chlopak polozyl mnie delikatnie na łóżku i wbił się w moje usta. Zacząłem wędrować rękami po jego plecach,by po chwili zacząć zdejmowac jego koszulke. Na chwilę się zatrzymal łapiąc moją rekę. Wiedzialem ze znowu chodzi o jego bliznę, ale nie przeszkadzala mi w niczym. Pokazalem mu wzrokiem ze jestem pewien i aby mi pozwolił. Po chwili obaj zostaliśmy pozbawieni koszulek.

Lee zawisł nademną trzymając ręce po dwóch stronach mojej glowy.

—Nie chce ci zrobic krzywdy Ji..—Chlopak chyba obawial się, ze przez wcześniejszą "pracę" nie chce uprawiać seksu. Aby go zapewnic ze nie musi się bac, wziąłem jego rękę i powoli przesuwałem ją z mojego brzucha na spodnie.

—Nie zrobisz, ja tego chce Hyung.—Przyciągnąłem jego głowę i poczulem jak jego ręka delikatnie błądzi po moich spodniach i wypukleniu miedzy nogami.

Po jakims czasie, wzdychania i sapania sobie do
ust nam się znudziły. Zacząłem powoli przesuwac moje nogi tak, aby stopami zdjąć luźne spodenki starszego. Kiedy to poczul, cicho się zaśmiał i lekko mi pomógł.

Po chwili złapał moje spodnie powoli zsuwając je coraz niżej, kiedy ja bylem zajęty trzymaniem rąk na jego twarzy, aby namiętniej go całować.

Kiedy zostalismy w samych bokserkach, czulem jak juz brakuje mi w nich miejsca, z resztą u Minho bylo tak samo. Spojrzeliśmy sobię w oczy i znowu zaczęliśmy się całowac, tym razem z użyciem języków. Badałem rękami caly jego tors, brzuch, plecy, kark i szyję. Czulem jak Hyung ociera o siebie nasze przyrodzenia.

Po kolejnych chwilach Minho zaczął powoli wsuwac ręce w moje bokserki. Chwile podotykal mnie z przodu po czym prześliznął rękę na moj tyłek.

Cały czas głośno sapalem i patrzylem na jego ruchy. Lee spojrzal mi w oczy po czym jednym ruchem ściągnął moje ostatnie ubranie. Spojrzalem na niego po czym na wybrzuszenie w bokserkach, sugerując aby również się rozebral. Zrozumial mnie bez słów.

Po chwili byliśmy nadzy a Hyung zaczął klepac i zaciskać palce na moich pośladkach. Spojrzalem mu w oczy, widzac w nich coraz większe pragnienie.

Powoli zaczął schodzić niżej, całując i robiąc malinki na kazdej części mojego ciała. Kiedy dotarł między moje nogi, położyl sobie je na swoje ramiona i zaczął lizać i podgryzać wewnętrzną strone moich ud, co jakis czas ssając moją skórę i zostawiając ślady.

Na te doznania wzdychalem, sapałem i cicho pojękiwałem, trzymając palce wplątane w jego wlosy. Po chwili Minho zaczął zajmowac się moim twardym czlonkiem, delikatnie masując go od góry do dołu.
Zaraz po tym dodal tez język, krążąc nim naokoło główki i liżąc ją.

Zacząłem wydobywac z siebie coraz to głośniejsze dźwięki, wywołane falą przyjemności. Zacisnąłem mocniej nogi przy glowie chlopaka, czując jak bierze calego mojego penisa do buzi. Jęknąłem odchylając głowę do tyłu a biodra wyrzucając w górę.

Przez następne minuty Lee robil mi loda, z resztą pierwszego i najlepszego jakiego w zyciu doświadczyłem. Z przyjemności caly czas wiercilem się na łóżku nie powstrzymując jęków czy zaciskiwania nóg. Cały czas nie moglem przestac ruszac biodrami, co chyba zaczęło trochę denerwowac starszego.

Kilka chwil później chlopak znów zaczął zbliżać się swoją twarzą do mojej, składając namiętny pocałunek. Spojrzal na mnie i przyłożył mi dwa swoje palce do buzi, abym je oslinił. Zacząłem to robic, a żeby jeszcze bardziej podniecic Minho, cały czas patrzałem mu w oczy pokazując uległość.

Po minucie chlopak wyjął z moich ust palce i powoli zbliżył do mojego tyłka patrzac mi w oczy z lekką niepewnoscią. Kiwnalem tylko głową zgadzajac się, i po chwili poczulem w sobie jego palec ktory delikatnie wsuwał się coraz głębiej.

Zacisnąłem mocno oczy a po chwili cicho zajęczałem czując juz nie jeden, a dwa palce poruszające się w różne strony. Starszy przybliżył swoją twarz i zaczął calowac moje obojczyki i szyję, nie przestając poruszac palcami coraz szybciej. Nie potrafilem stłumić dźwięków wydobywających się z moich ust.

Hyung po jakims czasie dołożył trzeci palec, a ja zacząłem chcieć już czegoś większego. Pół minuty później poczułem chwilową pustke, na co zamruczałem niezadowolony.
Sekunde pozniej, Minho powoli zaczal wsuwac we mnie napletek.

Poczułem nagłą przyjemnosc, odchylilem głowę i glosno westchnąłem. Lee odczekał chwilę i zaczął wsuwac się jeszcze głębiej, na co usłyszał moje jęki.

Po kilku minutach fioletowowłosy zaczął poruszac się delikatnie w moim wnętrzu a ja robilem malinki na jego szyi i jęczalem mu do ucha. Jakis czas później chlopak zwolnil swoje ruchy i zaczął dobierac się do moich ust, całując mnie i wkladajac język między wargi.

Nagle poczulem mocne i głębokie pchnięcie które spowodowalo u mnie pisk. Zacząłem wbijać paznokcie w plecy starszego czując, jak wchodzi we mnie coraz głębiej będąc blisko slabego punktu. Słyszałem jego sapnięcia w trakcie wykonywania szybkich ruchów, wplątałem palce w jego wlosy i odchylilem głowę jęcząc z rozkoszy. Minho zaczął całowałowac mnie po szyi na co przełknąłem sline.

Po chwili Hyung zlapal moje biodra i przycisnal do siebie wchodząc we mnie najgłębiej jak mógł. Zacząłem wręcz wyć z przyjemnosci i drapac go po plecach czując ze niedlugo poleje się z nich krew.

Po kilku minutach Lee zaczął uderzac w moj czuły punkt na co wygiąłem plecy i zacząłem krzyczec dając znak ze jestem blisko. Chwile później poczulem rozlewające się ciepło w podbrzuszu, a jeszcze kilka sekund później sam doszedłem brudząc swój brzuch i pościel.

Mafia's Boy [MinSung]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz