MEDYA= TOPRAK
BAŞLAYALIIMM..😽
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
MİNA'DAN
Ayakta bana şaşkın bir şekilde bakan çocuğa bakıp daha çok gülmeye başladım.
Olm o kadar kolamdan paylaşıyom otursana.
Şuan o kadar komikti ki bir elinde gül bir elinde kola durmuş ağzı açık bana bakıyor. Mal mı la bu.
O da ne yaptığını anlamış olacakki 32 diş sırıtıp hemen yanıma oturdu.
Salak gibi sessizce çekirdek çitleyip denize bakıyorduk. Ama konuşmada daha iyiydi. Ben nasıl cevap vericem ki.
Ben düşünürken konuşmaya başladı. Hay amk.
"Şey bu gül elimde kaldı da." dedi kafasını kaşıyıp gülü bana uzatarak.
Tebessüm edip elinde ki gülü aldım. Ve devam etti.
"Bu arada ben Toprak." diyip elini uzattı. E yapcak birşey yok şansımızı deniyelim bari.
'Ben de Mina.' diyip elini sıktım. O ise bana şaşkın ve anlamlandıramadığım bir şekilde bakıyordu.
" Tanıştığıma memnun oldum Mina." demesiyle bu sefer şaşırma sırası bendeydi.
İyi de nereden biliyordu ki acaba.
'Sen nereden biliyorsun işaret dilini?' meraklı bir şekilde sormamla bana hüzünlü bir şekilde baktı. Hayır bananeydi ki yani. Üzmüştüm çocuğu.
' Şey pardon ben özel bir sebebi olduğunu düşünmemiştim. Kusura bakma.' dedim. O ise kafasını iki yana sallayarak sorumu cevapladı.
"Yok sorun değil. Benim bir kardeşim vardı. O da konuşamıyordu. Onun için öğrenmiştim." dedi. E vardı dediğine göre şuan yok muydu? Yine merakıma yenik düşüp sordum.
'Birşey sorucam. Vardı dedin ya hani. Birşey mi oldu yani şuan yok mu?' dememle kafasını çevirip denizin uzaklarına doğru baktı.
"Vefat etti." dedi zor duyduğum kısık bir sesle. Ah benim şu patavatsızlığım. NİYE SORUYOSAM. Salak kafam.
'Ben çok özür dilerim sorduğum için. Patavatsızın tekiyim. Gerçekten çok özür dilerim.' benim tedirgin ve üzgün halime gülmeye başladı.
"Her insan merak eder fıstık. Sorun değil." dedi.
BİR SANİYE O BANA FISTIK MI DEDİ.
Ya peki şey hangi fıstığım Antep mi yoksa yer fıstığı mı??Ne düşünüyorum ben. Adam gelmiş bana yardım ediyo yanımda duruyo benim düşündüğüm şeye bak.
Benim bu hallerim onu daha çok güldürmeye başladı. Sinirli bakışlarımı görünce ağzına hayali bir fermuar çekip sustum işareti yaptı.
Çekirdeğin bitmesiyle telefonumu açıp ekranına baktım.
Volkan 38 görüntülü çağrı
Yalçın abiciğiiim 23 görüntülü çağrı
bilinmeyen numaralardan 32 g çağrı.Noluyo be.
Saate baktığımda 12 ye geldiğini gördüm. Salak kafam tabi endişelenirler.
Düşüncelerden sıyrıldım ve üzerimi silkeleyip ayağa kalktım.
Benim kalkmamla Toprak da kalkmış ve yanıma gelmişti. Ne yapıcağımı bilmeden konuşmaya başladım.
'Şey saat geç olmuşta gitsem iyi olur evdekiler merak etmiştir. İyi geceler Toprak.' dediğimde gözleri parladı ve bana baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mina Sena Demirörs
Genel Kurguilk kitabimi bu aralar kafayı taktıgım gercek aile kurgusuyla yazmak istedim ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ bunca zamandır ailesi sadece ikizi olan kız gerçek ailesine alışabilecekmi yada ailesi kıza alışabilecekmi inanin bende bilmiyorum bunu zaman...