NABER ASKOLAARR
YAZARKEN AKLIMA ESENİ YAZIYORUM O YÜZDEN BİRAZ KARMAŞIIIK
HERKESİ NASIL KONUŞTURACAĞIMI BİLEMİYORUMMM
BAŞLAYALIIMM..
ARKADAŞLAR GELECEKTEN GELİYORUM.
NORMALDE 1900 KELİME YAZMIŞTIM VE İKİ SAAT UĞRAŞMIŞTIM.
FAKAT WATTPAD YİNE SİLMİŞ.
BU YÜZDEN YİNE YAZIYORUM.
UMARIM İLK YAZDIĞIM GİBİ HEYECANLI OLUR.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
🛳️
Şuan ne mi yapıyorduk.
BAKIŞIYORUZ SADECE. İMDATLAR OLSUN YANİ.
En sonunda Asiye hanım dayanamamış olacak ki söze başladı.
"Anne , baba bunlar benim ikizlerim. Hani şu size bahsettiğim." demesiyle dede adam olarak tahmin ettiğim adam sıcacık gülümsemeyle bize yaklaştı.
Her ne kadar stres olsam da alışmaya çalıştım. Kimseyi kırmak istemiyordum. Zaten Volkan yanımdaydı. Bana bişey yapamaz dimi. Ben düşünürken dede bey bianda sarıldı bize.
Şuan şokta olduğuma eminim çünkü Volkandan sonra ilk defa bir erkeğe sarılıyordum. Her ne kadar dedem olsa da stres olmuştum. Ama verdiği sıcaklık ellerimi istemsiz kaldırıp sırtına koymama sebep olmuştu.
Dede bey bizden ayrılıp konuşmaya başladı.
"Ah benim canlarıım. Bunca zaman ne yaptınız . Nasıl yaşadınız. Kim bilir neler çektiniz. Kıyamam ben size." dedi. Volkanla benim suratımda buruk bir tebessüm meydana geldi.
İlk defa bizi merak eden birisi.
Sonra etraftakileri tanıtmaya başladı.
Hadi bismillah nasıl bitecek acaba o kadar adam. Hayır hiç mi xx yok ağlıyacağaaamm.
" Yanımda gördüğünüz sizin anneanneniz benim ise canımdan çok sevdiğim eşim." dedi ve yanındaki kadının elini öpmemiz için kaş göz yaptı.
Volkan elini öpmüştü. Tam bende öpecektimki elini çekmesi bir oldu.
" Yok aman istemez. Mikrop falan bulaşır . Almıyayım ben." dedi. Açıkcası çokta siklemedim.
Napıyım yani aman ver elini öpiyim ölümü gör mü demem lazımdı.
Anneanne kadının bunu yapmasıyla Volkan ağzını silip öğk sesi çıkardı.
Abi tayfası ve kuzen tayfası olarak düşündüğüm kişilerden kıkırtılar çıkmaya başladı.
Anneanne kadın o an öyle bir baktı ki herkes suspus oldu. Dede bey kusura bakmamamı söyler şekilde bakıp devam etti.
" Bu üç yiğido ise dayılarınız. Yanlarındaki güzeller ise benim gelinlerim dayılarınızın ise eşleri." demesiyle bize gülümseyen dayılara ilerleyip ellerini öpüp geriye çekildim. Yengelerden ise ikisi gülümsüyor birisi ise küçümser şekilde bakıyordu.
O büyücü tipli yenge hariç diyerlerine sarıldım. Büyücü karı ise beni kocisine şikayet etmekle meşguldu.
" Ya Ayşe olabilir sevmemiş olabilir zorlayamam ne istiyosun benden." dayımın bunu demesiyle köşeye çekildi sinirli bakışlarla.
O sırada önüme kuzenler atladı ve Volkanla ben yere yığılmıştık tam anlamıyla. Çünkü sığır gibi 5 çocuk üzerimizdeydi.
Aha dedim kesin şimdi öldüm diye düşünürken anneanne kadın konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mina Sena Demirörs
Художественная прозаilk kitabimi bu aralar kafayı taktıgım gercek aile kurgusuyla yazmak istedim ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ bunca zamandır ailesi sadece ikizi olan kız gerçek ailesine alışabilecekmi yada ailesi kıza alışabilecekmi inanin bende bilmiyorum bunu zaman...