12. bölüm

183 12 2
                                    


HAYALET OKUYUCU OLMAYIN PLSSS

SİZCE NASIL GİDİYOR

SEVMEDİĞİNİZ YERLER VARSA BELİRTİN

İYİ OKUMALARR

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

BARIN'DAN

Onların konumlarını bulmaya çalışıyorduk. Bir yandan olanları izlerken diğer yandan arabayla son hız ilerliyorduk.

"Abi konumu bulduk. Eski evlerinin bodrum katından geliyor sinyal. " dedi Buğra . Nasıl aklıma gelmemişti.

Gaza sonuna kadar bastım. Evin önüne geldiğimizde Tarığın çığlığı bizi durdurdu.

"ABİİİİ. SİLAH CEKTİ VOLKANAAA." kalbimin durduğunu hissettim. Kardeşlerim tehlikedeydi. Videoyu hepimiz izlemeye başladık. Çünkü şuan yapacağımız en ufak hareket ikisininde hayatına sebep olacaktı.

O herif tam silahı sıkacakken minanın son gücüyle kendisini Volkanın önüne atmasıyla göğsünden vurulmuştu. Herkes çığlık atarak aglamaya başladı. Bense sanki dünyada degilmişim gibiydim. Daha abi kardeş olamadan olmazdı.

Herkesin susmasını sağlayan şey minanın son sözleriydi.

" sana demiştim senin için kurşun atar kurşun yerim ikizim." sesi titreyerek çıkıyordu. Sesi o kadar güzeldi ki. Volkanın acı dolu haykırışını duyduğumuzda direkt kapıyı kırarcasına içeriye girmiştik.

Ben hemen minayı kucaklarken diğerleri adamları öldüresiye dövüyordu. İsmail şerefsizi kaçmıştı. Babama baktığımda hayattan soyutlanmıştı. Tuğrayla annemi evde bırakmıştık. İyiki bırakmışız.

"ASİ ADAMLARI BIRAK KOŞUN ARABAYI ÇALIŞTIRIN NABIZ ALAMIYORUM." dedim. Hepsi arabaya koşarken Volkan berbat bir haldeydi.

"Kardeşim hadi kendine gel. Mina için kendine gel lütfen. Hadi kalk arabaya koş." dememle bana baktı ve arabaya koştu.

Arabaya bindiğimizde Tarık son gaz sürmeye başladı. Asi ise kucağımdaki minanın yarasına bastırıyordu.

Hastaneye geldiğimizde tuğrulun bağırışını duydum.

"DOKTOR YOLLAYIN O ÖLÜYOR." demesiyle gercekliğe geri döndüm. O ölüyordu. Kucağımda can veriyordu. Doktorun bize doğru koşmasıyla Minayı kendime çekip sıkı sıkı sarılıp öptüm.

Minayı sedyeye alırlarken doktor bağırıyordu.

"HEMEN AMELİYAT ODASINI HAZIRLAYIN NABIZ ÇOK DÜŞÜK HER AN ONU KAYBEDEBİLİRİZ." dedi.

"DOKTOR NE DEMEK KAYBEDEBİLİRİZ. OLMAZ KAYBEDEMEYİZ KARDEŞİMİZİ DAHA YENİ KAVUŞTUK OLMAZ. " dedi Yalçın acıyla.

"doktor bey mina kalp hastası . kalp yetmezliği var . lütfen yardım edin ona." asi sakince konuşmaya çalışıyordu fakat tüm vücudu titriyordu.

Minanı. ameliyata girmesiyle hepimiz çökmüş bir şekilde beklemeye başladık.

😐

X KİŞİSİNDEN

Senam . Güzel kızım. Tek varlığım. Onun kaçırıldığını duyduğum gibi İlk uçağa atlayıp Türkiye'ye gelmiştim.

Adamlarım her tarafta İsmail piçini arıyorlardı. Senamın o bilmese de en büyük abisiydim. O kız yüzünden kafamı sıyırmıştım tam anlamıyla. Bu yüzden yurt dışında tedavi oluyordum.

Tedavi süreci 4 yıl sürmüştü ve yenilerde bitmişti. Senayla kendim tanışmak istiyordum bu yüzden benden bahsetmemeleri için herkesi tembihlemiştim.

Mina Sena DemirörsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin