HELLO ARKADASLAR
HAZIR YAZMAYA BAŞLAMIŞKEN GÜN İÇİNDE ATABİLDİĞİM KADAR BÖLÜM ATICAM
OY VERİN PLS
ÖPTÜÜÜÜMMM😽
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
🙍🙍♀️
Karşımızda 7 tane bizi öldürmek ister gibi bakan adam vardı. HELP. Anne olan kadın konuşmaya başladı.
"Öncelikle evinize tekrardan hoşgeldiniz bebeklerim. Tabi doğal olarak şaşkınsınız karşınızdaki 7 tane ayıcıktan dolayı isterseniz hemen tanıtıyım." dedi heyecanla. Bizimse hala ağzımız açıktı.
Volkan fısıldadığını sanarak konusmaya başladı fakat herkes duymustu." Fıstığım kuzenlerimiz bunlar değil mi?" Bana sordugu soruyla ben şaşkınca bakarken anne kadınla baba adam gülmeye başladı. 7 katilden biride gülüyordu ve çok korkunctu. Anne olan kadın yine konusmaya başladı.
" Durun o zaman ben hemen tanıtmaya başlıyayım. Bendeniz yani anneniz Asiye Gül ve benim eşim sizin ise babanız Yıldırım. Bu gördüğünüz 7 devede abileriniz." dedi. Bunu demesiyle Volkan yanındaki koltuğa derince yutkunarak oturdu. Doğal olarak elime yapışık olduğu için bende oturmak zorunda kaldım.
Asiye Gül hanım bu hallerimize kahkaha atarak devam etti.
"Şu gördüğünüz iki büyük kas yığını benim tatliş ikizlerim ve en büyük abileriniz. 27 yaşındalar . Şu saçları ananas gibi olan Barın veteriner yanındaki ise balböceğim Yalçın o ise diş doktoru ." dedi. Yalçın dediği bu dediğine bozulsa da bize gülümsemeye başladı. Yanında ki Barın ise bize ölümcül bakışlar atmaya başladı. Bunu fark eden Asiye hanım devam etti.
" Şu gördüğünüz ise adı gibi asi olan asi abiniz . 25 yaşında. O benim asi bebeğim . Ve doktor. " dedi demesiyle asi denen kisiye baktığımda aşırı korkunç gözüküyordu . Ve açıkçası bize hiçte iyi bakmıyordu. Umursamadık ve Asiye hanım devam etti.
" Karşınızda gördüğünüz ise Tarık bebeğim. Umursamaz bir yapısı var ama en umursayanimiz o emin olabilirsiniz . 23 yaşında ve hukuk fakültesinde son yılı inşallah avukat olacak." dedi Asiye hanım yavaşça kafamızı Tarıka çevirdik ve Asiye hanımın dediği gibi umursamaz duruyordu. Sadece oturmuş sanki biz burda değilmişiz gibi telefona bakıyordu.
Asiye hanıma devam etmesi için baktığımızda devam etti."Sıradaki yarışmacımız isee Ata Buğraa . Benim şebek bebekim kendisi. Tanısanız aşırı eğlenceli biri ama fazla korkumacı. 20 yaşında ve veterinerlik ikinci sınıf öğrencisi." dedi Asiye hanım. OLM SAYDIKÇA BİTMİYOR LAN AĞLIYACAM. Kendi kendime düşündükten sonra Buğraya baktım. Evet doğru tahmin . Sanki biz yürüyen bombaymışız gibi bakıyordu bize. Asiye hanım soluklanıp konusmaya devam etti.
" AY yoruldum be . Neyse neyse endişelenmeyin sona geldik. Karşınızda şapşik ikizlerimiz duruyor. ikisi de 18 yaşında ve 12. sınıflar. Tuğrul çocuk doktoru olmak istiyor. Tuğra ise avukat olmak istiyorr. Zaman geçtikçe iyi anlaşacağınıza eminiiim." dedi Asiye hanım heyecanla. İkizlerde abileri gibi bakıyordu. Ya bu ailenin sorunu ne imdat. Çok geçmeden Volkan söze başladı.
" Ben Volkan Ateş yanımda ki ise ikizim Mina Sena" benim yerime de konusmasına mutlu olmuştum. Yine benim çıkmayan sesim olmuştu ciğerim. Ben bunu düşünürken ikizlerden Tuğrul söze girdi.
" Bıraksaydında kız kendini tanıtsaydı dili yokmu bu eziğin." dedi gülerek. Demekki bilmiyordu. Bu sözleri kalbimi parçalarken Volkan üzerlerine atıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mina Sena Demirörs
Ficción Generalilk kitabimi bu aralar kafayı taktıgım gercek aile kurgusuyla yazmak istedim ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ bunca zamandır ailesi sadece ikizi olan kız gerçek ailesine alışabilecekmi yada ailesi kıza alışabilecekmi inanin bende bilmiyorum bunu zaman...