11. bölüm

182 12 2
                                    


SELAAMMM

BEN GELDİİİM

BU BÖLÜMDE BİRAZ KAOS EKLİYİM DEDİM İYİ YAPMİSMİYİM😺

İYİ OKUMALARR

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

🌳🐺

Oyun oynamamız için büyük boş bir alana gelmiştik. Ormanda olduğumuz için etrafımız ağaclarla cevriliydi. Ve biz akıllılar tabiki de halat çekmece oynamaya karar verdik.

Volkan hakem olmak istemişti. Ellerine zarar gelsin istemiyordu. Ilık götlü naparsın. Saka saka.

Gruplar şu şekildeydi.
Ben, Asi abim , Yalçın abim ve tuğrulken karşı takım ise
Barın abim , Tarık abim, Buğra abim ve Tuğraydı.

Volkanın 3 2 1 demesiyle son gücümüzle abanmaya başladık.

Akıllılık edip öne en güçlümüz olan yalçın abimi koymuştuk. Arkasında asi abim ben ve Tuğrul olcak sekilde duruyorduk.

Karşı tarafta akıllılık edip barın abimi koymuşlardı. Arkasında tuğra Buğra abim ve Tarık abim olacak şekilde dizilmişlerdi.

Yalçın abimle barın abim birbirlerine hırslanıp daha çok cekmeye başladılar.

Sonunda ne mi oldu. Salak Buğra abimin ayagının kaymasıyla biz kazanmıştık. Kazanmıştık ama nasıl kazanmıştık. Hepimiz üst üste domino taşı gibi yıkılmıştık.

Volkan ve Buğra abim köşede kahkahalarını tutamazlarken biz yerde debeleniyorduk. Asi abim benim üzerime düşerken ben ise tuğrulun üzerine düşmüştüm.

Allah'ım ölüyorum. Asi abimin üzerinde yalçın abim olduğu için daha da ağırdı. Vallah beynim kulagımdan akıyor. Tuğrula baktığımda Tuğrulun ölü gibi suratını görmemle kahkahayı bastım.

Yani tam basmak sayılmaz çünkü üzerimde iki tane iri cüsse oldugu için kesik kesik nefesler verebiliyordum sadece. Diğerleri bu durumu farkedip üzerimden kaldırdılar digerlerini.

Allah'ım nefes alabiliyorum cok sukur. Dur lan ben hala tuğrulun üzerine yatıyordum. Barın abimin beni kucaklamasıyla havalandım. Beni tek koluyla tutarken bir yandanda tuğrulu kaldırıyordu. Pardon beyefendi Big boy musunuz acep😻.

Volkan köşeden üzgün üzgün bakıyordu. Bu sıralar onda birşeyler vardı ama çözemiyordum. Yakında çıkar kokusu diye kafamdan çıkardım çünkü zaten yeteri kadar doluydu.

Oyundan sonra Tuğrulun bilegini burkmasıyla eve gecmiştik. Bence iyi de oldu ha. Sivrisinekler her yerimi yedi resmen yani imdat.

Akşam yemeği vakti geldiğinde yemek odasına geçtim.  Makarna . Sanırım bu aralar yiyebilecegimiz tek şey bu.

'Hayır abi ya siz bide yakında evleniceksiniz . Cıdden makarna mı.' dememle gülnüşlerdi.

" Sende bizi evlendirmeye meraklısın herhalde bücür." dedi asi abim. NE BÜCÜRMÜ.

Ona sinirli sinirli bakıp yemeğimi yemeye başladım. Barın abim bana dönüp konuşmaya başladı.

" Mina yemekten sonra benimle dışarı gelir misin birşey konuşacaktım da." dedi. Ben direkt Volkana döndüm. O ise umursamamıştı bile. Pardon canım da burda ikizini kesebilcrk potansiyele sahip bir mafya onu dışarı çıkarmayı teklif ediyor yani. İmdatlar olsun.

'tamam' dedim el mecbur. Volkan beni çok stres ediyor bu arada. Yemekten yavaşca kalktım. İştahım kaçmıştı. Volkana baktım ve gözümle kapının önünü işaret ettim. Bu çocuğa noldugunu çözmem gerekiyordu.

Mina Sena DemirörsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin