Даніель
11 років
Немає нічого кращого за Різдво. Це моє найулюбленіше свято з п'яти років, коли я вперше торкнувся снігу, вийшовши на вулицю. Батько не дозволяв покидати стіни будинку, бо це небезпечно. Одного разу, коли я голосно плакав, він сказав:
— Усі мої вороги ховаються на волі, чекаючи моменту, щоб вдарити по нас, забрати твою матусю та Антоніо. Ти ж не хочеш, щоб твого брата вбили прямо на твоїх очах? А якщо з ними щось станеться? Винен будеш ти.
Після того дня я припинив плакати, навіть попросив повісити штори у свою кімнату, вірячи в те, що це сховає мене від ворогів. Потім я перетягнув всі речі Антоніо до себе, щоб мій брат ніколи не постраждав. Він досі незадоволений цим рішенням, але моя роль як старшого — охороняти його.
Поки в нього є я, Антоніо завжди буде під моїм захистом.
Мама ліпить сніжок і кидає в мене, але я повертаюсь і біжу до Антоніо, який падає на спину, борсаючись як черепаха. Я піднімаю його на ноги і обтрушую великий сніг з одягу, поправляючи фіолетову шапку.
— Ти цілий? Ніде не болить?
Антоніо довго мовчить, я хочу покликати маму, але тут він штовхає мене і я падаю в маленьку яму, голосно сміючись, коли він стрибає зверху. Антоніо б'є мене маленькими кулачками, поки я лоскочу його, але піддаюсь битві, яку він вигадав. Він злазить з мене і танцює танець переможця, виглядаючи найщасливішою дитиною на землі.
Антоніо — найчуйніша і найбалакучіша людина з усіх, кого я знаю. У нього добре серце, повірте мені.
— Я виграв, — він посміхається чарівною і трохи кумедною усмішкою. Минулого тижня у нього випали два молочні зуби, залишивши маленьку порожнечу, які надають його обличчю ще більше невинності, коли він випрошує солодке. — Незважаючи на те, що я молодший, я сильніше.
— Я старше.
— Усього на два роки.
Я підводжусь і йорошу його кучері. Антоніо точна копія нашого батька: волосся, форма щелепи та густі брови, які той часто хмурить.
— Хлопчики, що я говорила про безглузді суперечки? — оксамитовий, сповнений ніжності голос мами, змушує посміхнутися і побігти в її бік для рідкісних обіймів. Вона — найтепліша людина, яку я знаю. Мама пахне кокосом та лавандою. Її білий теплий костюм контрастує зі світлою шкірою та чорними кучерями, коли вона притискає мене до себе.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Торкнись Мене
RomanceПолум'я Вона пройшла пекло і вижила. Ніхто й ніколи не розповідав про це. Я приховувала кожну частинку себе, щоб ніхто не торкнувся моїх спогадів. Я тихо кричала і приховувала кожен шрам. Поки не з'явився він. Монстр, чиє серце мені потрібно вирват...