Блейз
Гілки дерев бʼють мене по обличчю, але я продовжую бігти. Мокре листя хрустить під моїми ногами, і все здається таким жахливим, коли густий туман огортає кожне дерево.
І чим швидше я біжу, тим ближче чиясь присутність.
Мене хтось переслідує.
Все навколо брудне та огидне, коли я зупиняюся та помічаю щось червоне та липке.
Це кров.
Вона на кожному дереві та листку, під моїми ногами та на моєму одязі. Я торкаюсь відбитка на одному з дерев і він повністю ідентичний моїй руці.
— Що відбувається? — Я відскочую, коли чую свій голос. Тобто, її голос.
Я помічаю шматок зеленої тканини, прибитий цвяхом, торкаюсь його і щось всередині мене ламається. Я падаю навколішки і тихо плачу, поки звук пострілу не змушує мене підстрибнути. Страх пульсує в моїх венах, коли я намагаюся піднятися.
— Боже мій, ні. Будь ласка, не... — Я не встигаю договорити, мене хапають за волосся і тягнуть вниз.
Я обертаюся і бачу пару знайомих очей, які ніколи не зможу забути. Мене штовхають у яму і металева іграшка із дзвоном захлопується на моїй нозі. Я кричу від болю, коли вони починають розривати моє тіло.
Частина за частиною, шматочок за шматочком, доки я повністю не зникну.
Кожен торкається мене так, наче має на це право, але я нічого не можу зробити. Моє тіло паралізоване, а рани кровоточать так сильно, що не можу поворухнутися. Я продовжую лежати на холодній і сирій землі, в оточенні чудовиськ, які рвуть мій одяг і б'ють у кожний куточок душі, який я намагалася зцілити весь цей час.
— Така гарненька, — вимовляє цей виродок і лиже мене по щоці, поки я розмахую руками, намагаючись знайти хоч щось, щоб зупинити їх.
— Ось тримай.
Я завмираю, коли повертаюсь в бік світла і бачу його. Найближча мені людина стоїть абсолютно неушкоджена і простягає мені ніж. Я намагаюся підвестись, але сильні руки притискають мене до землі.
— Не чіпай мене.
— Я тут не для цього, — відповідає спокійний голос і все зникає.
***
Я розплющую очі, намагаючись підвестися, але не можу поворухнутися. Це нагадує мій кошмар і мене пересмикує, коли я чую чоловічий голос. Я озираюся навколо, але крім величезної фігури, що нависає наді мною, я нічого не можу розгледіти.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Торкнись Мене
Roman d'amourПолум'я Вона пройшла пекло і вижила. Ніхто й ніколи не розповідав про це. Я приховувала кожну частинку себе, щоб ніхто не торкнувся моїх спогадів. Я тихо кричала і приховувала кожен шрам. Поки не з'явився він. Монстр, чиє серце мені потрібно вирват...