Пролог

398 15 5
                                    

Вона бігла, рвавши рани на тілі.
Бігла, щоб вилікувати біль.
Вона, навіть, згадки не мала, що їй чудовиська намагаються допомогти.

Вона озирнулася. Один раз. Другий. Вони наздоганяли її слідом. «Швидше», кричав голос в її голові. Шум у вухах, біль у скронях, кров на руках, спина, на якій не залишилося живого місця, і розбите серце всередині. Але вона пообіцяла. Вона добіжить. Вона це зробить. Вона виживе.

Вони палили їй душу та тіло.
Те, що померло навік.
Іноді наші страхи та втрати приносять нам головний біль.

Те, що раніше підтримувало її життя – знищено.
Вони це знищили. Все, що було дорого. Все, що приносило задоволення, щастя, радість і тепло. Кожну частинку дівчини, чиє ім'я, тіло і душа були облиті моторошною, як смола, кров'ю.

Вона бігла по кривавому снігу,
Стираючи рани та жаль.
Вона знала, що шрами на тілі, то її нова печаль.

Вона любила казки. Але в її казці не було пишних балів, красивих принців, чарівних фей і навіть придворних. Було щось цінне. Її королівство. Королівство, яке зруйнували чудовиська. Вони зруйнували вогонь любові, який був у її серці. Тепер там жменька попелу, яку можна пустити їм в очі перед тотальним знищенням її сили.

Вона знала, що її не забудуть.
Знала, що мертва навік.
Вони знали, що страх її чути.
Знала, що мертва навік.

Її ноги боліли. Кров, бруд і ненависть була всюди. Панував хаос. І вони не заспокояться, поки не знищать кожного. Сніг змішався із запахом гнилих тіл, вогню і криків.

Крики.

Вони були різні. Благальні. Прощальні. Болісні. А потім були постріли. Багато пострілів. Це була її особиста симфонія смерті.

Рівновага покинула її тіло. Вона впала, не могла поворухнути ногою і почула той мерзенний, противний сміх, що мучив її ці дні, місяці, можливо, роки. Її руки не слухалися, голова паморочилася, а дихання перестало підкорятися.

Вона більше не біжить. Це вже марно.

Вона вірила в зорі на небі,
ті, що дарують тепло.
Ми багато речей зробили даремно, проте віримо в любов і добро.

Пекло порожнє. Всі демони тут.

Вона їх бачила.

Вона бігла, рвавши рани на тілі.
А її попіл біг разом з усім.

Торкнись МенеWhere stories live. Discover now