Розділ 5

103 6 26
                                    

СЕРЦЕ ВОДОЛІЯ

Двадцять два роки тому

Мені не подобається, коли люди сваряться. Я не розумію суть конфліктів і вірю в добре серце кожного, хто мене оточує. Моя мама є самою гарною і милою людиною, яку я знаю. Навіть тато завжди називає її ангелом. Тому мені не подобається, що я прокидаюсь від маминих криків в сусідній кімнаті.

Я помітив, що останнім часом мамин живіт почав частіше боліти, вона багато спить і відмовляється грати зі мною. Я переживаю за неї. Тато пояснив мені, що в животі мами живе моя майбутня сестричка, але як там могла поміститися людина? Як жіноче тіло виношувало когось подібного до мене?

— Мамо, я тебе захищу!

Я вриваюсь в їхню кімнату, розмахуючи іграшковим пістолетом, але в темряві важко щось розгледіти, і я махаю іграшкою в різні боки, чекаючи чудовиськ, які вискочать із шафи.

— Золотко, все нормально, — відповідає мама і притискає мене ближче до себе. Я видихаю, але стою спиною до маминого тіла. Її світле і довге волосся мокре, а обличчя настільки бліде, що неможливо побачити веснянки, які так сильно подобаються татові.

— Я охоронятиму тебе від чудовиськ!

— Нас, золотко, нас, — поправляє мене мама, вказуючи на живіт, через що моя посмішка стає ширшою і я киваю.

— Карла, як ти себе почуваєш? Я візьму всі сумки, які ти залишила у передпокої, та всі ті, що стоять тут. Я намагатимусь не кричати в лікарні і не створювати шуму, але лікар казав, що ще є час. Як мінімум, три тижні, тому якщо з вами щось трапиться, то я...

Мама закриває мені вуха, щоб я не почув те, що тато сказав наприкінці.

Він бігає кімнатою та збирає сумки, відкриваючи їх та перевіряючи вміст. Мій тато високий та сильний чоловік. Коли я виросту, то буду піднімати гантелі разом з ним, але зараз він не виглядає спокійним, як зазвичай. Він наляканий і роздратований. Я ще ніколи не бачив його таким. Ніби відбувається щось страшне, а така людина, як мій тато, не може взяти це під контроль.

— Матвію, заспокойся і не створюй паніку, інакше я народжу раніше часу і покусаю когось в процесі.

Мої ноги мерзнуть і я помічаю щось мокре на підлозі, але це не хвилює мене так сильно, як крики мами та її сльози.

Торкнись МенеWhere stories live. Discover now