Даніель
— Сильніше! — люто кричить Алекс, мляво ухиляючись від моїх слабких ударів, щоразу підставляючи руку під удар.
— Я можу зламати твій протез, недоумок! — заперечую і зупиняюся, витираючи кров з нижньої губи.
Алекс вириває мій рушник і, похитнувшись, я шиплю від гніву, який стримую всередині, щоб не накинутися і не розтерзати його.
— Алексе, я можу вбити тебе за лічені секунди. Не провокуй мене.
Клята кров. Вона всюди.
— Ти не зможеш завдати мені шкоди.
— Тобі ж краще, якщо перевіриш свою довбану голову на наявність мозку!
— Це єдиний спосіб, щоб заглушити біль всередині! Допоможи мені.
Я падаю на коліна і тисну канат з усієї сили, щоб не зомліти від спроби контролю над собою.
Я монстр.
І мене не хвилюють наслідки лише у тому випадку, якщо мої близькі тримаються подалі від мене.
Алекс знає на які кнопки натискати, щоб я озвірів, але я краще помру, ніж піддамся його провокаціям.
Йобаний маніпулятор.
М'яка тканина падає на плече і я прибираю кров з обличчя та рук. Я зітхаю і піднімаю голову побачивши повні очі болю Алекса, який сідає поряд.
— Мені дуже шкода. Ти пережив чергову ніч у катакомбах, а я добиваю тебе. Вибач.
Після вчорашньої вечері батько нагадав про хворобу Антоніо, і в мене зник вибір. Я провів три години в клітці, б'ючи тварюків до смерті, висмоктуючи з них останні сили, щоб заглушити шепіт у голові про Блейз.
Одним дотиком вона повернула мене з виру болю і зігріла посмішкою, від якої в мене досі ноги підкошуються.
Анабель зустріла мене на порозі нашого будинку, виглядаючи надто стурбованою та емоційною. Вона завжди піклується про мене, кружляючи біля мене, немов тінь, щоб я зміг заснути в нормальному місці, але навіть у неї не виходить. Ніколи не вийде.
Наш будинок.
Те саме місце, де ми катуємо, вбиваємо та відчуваємо спокій, коли збираємось всі разом. Дженніфер знайшла порожній, брудний, але цілий триповерховий особняк біля заправки, де полювала на чергового педофіла, і кинула ключі мені в обличчя, коли поставила туди вхідні двері. Ніхто не був проти місця з нескінченним запасом їжі, алкоголю, сигарет, власного рингу та зброї, що зберігається в окремих кімнатах. Я реставрував приміщення і розбив стіни, щоб кожен мав свою кімнату і можливість приходити сюди, коли ніхто не бачить.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Торкнись Мене
RomansПолум'я Вона пройшла пекло і вижила. Ніхто й ніколи не розповідав про це. Я приховувала кожну частинку себе, щоб ніхто не торкнувся моїх спогадів. Я тихо кричала і приховувала кожен шрам. Поки не з'явився він. Монстр, чиє серце мені потрібно вирват...