Розділ 12

67 5 20
                                    

Даніель

Кожен, хто перейде тобі дорогу, захлинеться кров'ю.

Мене виховували, як убивцю. Я калічив і псував життя людей заради того, щоб мою сім'ю залишили в безпеці.

Я був одержимий захистом. Коли біль поглинула мене цілком і позбавила тепла, я втратив сенс.

Порожнеча та холод це все, що я можу дати. Але перемагає не той, хто віддає чи ділиться. Перемога в руках того, хто вигризає та краде будь-яку можливість противника на шанс просто зітхнути.

Моя імперія – мій гнів.

Він сочиться у венах і поглинає все на своєму шляху, щоб завдати болю і потягнути на дно. Над ним не існує контролю, коли монстр виходить на полювання.

На кін поставлено занадто багато.

І будь я проклятий, якщо облажаюся.

Я повинен захистити своїх людей будь-яким способом. Я одержимий минулим і не пропущу момент, щоб розбити і знищити будь-кого, хто посміє посягнути на моє.

Моя одержимість – помста.

Я знаю, що таке очікування. Я знаю, що таке терпіння. І я знаю, яким буде фінал.

Він поплатиться.

Альмагро диктує правила, намагаючись позбавити мене вибору. Це працює до того моменту, поки я дозволяю шестерням у його голові крутитися.

Мені просто потрібно виграти час, щоб знайти ліки.

Все просто.

Тільки я не врахував одного пункту, який зруйнував всю систему моїх дій. Я повинен одружитися.

Було б просто, якби це була не Еловін Аллістер. Я не зв'язувався з нею і не намагався виправдати себе за те, що зробив. Я досі нічого не пам'ятаю, але вона має вийти за мене. Це був би ідеальний союз двох заморожених та серйозних душ. Я стежив за нею весь ранок, намагаючись зрозуміти, як виманити її, поки не помітив дивного хлопця, який ліз до якоїсь дівчини.

Дивно знайомої дівчини.

— Чорне волосся не старить тільки тебе, — каже Дженніфер, розглядаючи свій новий манікюр. — Будинок Еловін через дорогу. А це, — Дженніфер вказує на брюнетку, яка стоїть біля хлопця і кидає папку мені на коліна, — Блейз Коллін. Вона живе з твоєю майбутньою дружиною та знайома з Бенедиктом. Подейкують, що він ховав когось у своєму пентхаусі два роки. Я ставлю ставки на неї.

Торкнись МенеWhere stories live. Discover now