Pov Merel.
Ik word wakker en zie dat ik in Daans armen in slaap ben gevallen, maar huh, we liggen in mijn bed? Ik.. we waren toch in de auto? Ach het zal wel, voorzichtig probeer ik uit zijn armen te komen. Maar in plaats van dat ik loskom, voel ik Daans grip versterken, "Nog even" mompelt hij. Ik grinnik en draai me om, waar ik recht in zijn zeeblauwe ogen kijk. "Goodmorning princess" "Goodmorning prince" grinnik ik. Daan plaatst zachtjes een kusje op mijn lippen en kijkt me weer aan, "Ik kan mijn gevoel op het moment niet beschrijven" zucht ik. "Same over here" zegt hij en dan blijft het even stil. "Wat dacht je er van om de jongens vanavond uit te nodigen? En dan dat ze hun vriendinnen ook kunnen meenemen..?" stel ik dan voor. "Ja leuk!" we pakken beide onze mobieltjes en beginnen te typen in de 'Mainstreet+Merel' groep. Ik zie dat Daan de naam veranderd heeft in 'Mainstreet+MyGirll<3'. Ik glimlach even en ga dan verder met typen.
Merel: Heee Boyzzz, wat dachten jullie van vanavond een sleepover met jullie (toekomstige) vriendinnen bij mij?
Nils: Jaa leuk! Ik maak wel even een groep aan, dan kan iedereen daar zijn (toekomstige) vriendin ook in doen en overleggen we daar verder!
Merel: ToppieeeDan krijg ik de melding 'Nils heeft u toegevoegd aan "Mainstreet and girlzz"'
Nils: Als Rein en Owen ook ff online komen
Rein: Ben er al
'Rein heeft 06-******** toegevoegd.'
Rein: Dat is Milou ;-)
Milou: Hee!!
Danique: Hoiii!
Owen: Bruh, mijn girl zit er niet in, moment.
'Owen heeft Xandra toegevoegd'Merel: DAFAQ XAN
Xandra: OMG MEREL
Daan: Die kennen elkaar al blijkbaar ;-)
Merel: Jaa! We waren beste vriendinnen tot Xandra moest verhuizen naar Eindhoven... Omg Xandra ik mis je zooo!
Xandra: Same! We moeten echt snel afspreken
Merel: Bitch daar is deze groep voor -,-
Rein: Wat zijn we aardig hier
Xandra: Doen we vaker hoor, vriendschappelijk bedoelt gehehe.
Daan: Maar okeeyy, nu iedereen er is; hebben jullie zin vanavond, sleepover in Merels huis?
Iedereen: Jaa!Merel: Okii, vertrekken jullie met de eerste trein die jullie nu kunnen halen?
Iedereen: Is goed!
Xandra: Merel, wij moeten ook even praten vanaaf ;-)
Merel: Sgd hoowr ;-)
Nils: DAAN EN OWEN ZE HEBBEN GEHEIMPJESSS
Merel: -,-
Xandra: Jaa heeeeeele erge ;-). Nee gwn hoe we D&O ontmoet hebben.
Merel: Omg mijn verhaal is eigenlijk best raar :-O hihi, maar de jouwe zeker ook wel?
Xandra: JA duhhhh
Merel: Maar ik ga, Daan zit mij hier smekend aan te kijken duss doeeii CuTonight!
Owen: DAAN WAT HOOR IK NOU *pedoface*
Daan: Shut up -,-
Iedereen: Tot vanavond!!Dan sluit ik Whatsapp weer af. Daan legt zijn mobiel weg en pakt mijn mobiel af, "Hee, wat kijk je?" vraag ik lacherig. "Niks" ik kijk hem aan zo van; zeg nou maar, blik. "Oké.. nee echt niks, ik keek gewoon even naar je" "Oh, je mag ook wel gewoon zeggen dat ik knap ben hoor" zeg ik nep-arrogant. Daan gaat boven mij hangen, "Oh en toen werd madame arrogant?" "Ja duh, dat zie je toch" antwoord ik bijdehand. Een klein lachje kan ik toch niet onderdrukken en Daan ook niet. Voor we het weten hebben we de slappe lach.
"Hee Rein en Owen!" hoor ik Daan van beneden roepen. Ik blijf nog even boven, gewoon omdat ik daar zin in had. "Jaa kom maar" hoor ik hem dan weer zeggen. Ik hoor gestommel op de trap en even later staan Owen en Rein in de deuropening. "Huhj, waar zijn Milou en Xandra?" vraag ik verward. "Ook hallo" grinnikt Rein. "Die hebben een beetje.. uhh problemen met hun bagage.. Xandra had haar tas dus een beetje volgepropt en die is op straat uit elkaar gevallen! Milou helpt haar, ze zeiden dat wij wel vast naar binnen konden" legt Owen uit. "Typisch Xan weer hoor" "Jupp" "Maar hebben jullie al wat?" "Ja! Ik heb haar gisteren na het concert gevraagd" "Ahh leuk! Jullie passen wel bij elkaar, beide gestoord" grinnik ik, dan is er weer gestommel op de trap en staan Daan, Xandra, Milou, Nils en Danique er. "Hee allemaal" zeg ik blij. Daan en ik hadden al matrassen klaar gelegd, de vloer is nu dus niet meer zichtbaar... iedereen claimt alvast een matras. "Even girltalk?" "Yupp" "Nou boy's, doen jullie beneden ff?" "Is goed hoor" zegt Daan. Ze gaan naar beneden en Danique, Milou, Xandra en ik gaan in een kring op de matrassen zitten. "Nou, Milou heb jij al met Rein?" ze schud haar hoofd, "Nee" "Ahh, echt hij is smoor op je. Zie je zo, het komt nog wel" "Dank je" "En... Danique? Jij hebt al met Nils, toch?" "Jaa! Hij is echt mega lief" roept ze. Ik grinnikt en richt me dan op Xandra, "Oké, Owen zei al dat hij je gisteren gevraagd had en jullie nu samen zijn... MAAR HOE HEBBEN JULLIE ELKAAR ONTMOET???!" Roep ik, "Nou... ok dit verhaal is echt best cliché maar okey dan. Ik vertel het in het kort; Ik was bij de Starbucks, stond in de rij en Owen stond voor me. Ik wist trouwens niks van Mainstreet af, dus wist ik veel! Hij had zijn drankje gekregen en draaide zich te snel om waardoor zijn drinken over mij heen kwam. Hij stelde voor om een nieuw shirtje en broekje te betalen maar dat hoefde van mij echt niet, kan gebeuren toch? Uiteindelijk raakten we aan de klets en wisselden we nummers uit. Tja zo ging het eigenlijk wel" ik doe moeite om mijn lach in te houden. "Ja lach maar" zegt Xandra waardoor ik hard begin te lachen.
"Echt zo'n actie ding voor jou hoor" zeg ik na-hikkend van het lachen. "Maar nu de jouwe!" zegt Danique enthousiast, "Oke...-" ik vertel het verhaal over hoe ik Daan ontmoet heb.
JE LEEST
Secret Love ft Daan Zwierink
FanfictionLuuk is het kleine broertje van Merel. Op een dag moet Merel, Luuk naar een feestje brengen van 1 van Luuks vrienden. Sam... Maar wat als Sam een hele knappe broer blijkt te hebben?! Ze word verliefd op Daan, de broer van Sam. Daan voelt ook wel he...