Başlangıç

17 1 6
                                    


Herzamanki gibi kendimi yataktan kalkmak için zorladım yanımda duran sudan içtim ve yavaşça banyoya doğru ilerledim,evdekileri uyandırmamam gerekiyordu.Elimi yüzümü yıkayıp dişlerimi fırçaladıktan sonra kendime aynada  göz gezdirdim.

Yeni kalktığım için sarıya çalan uzun saçlarım dağınıktı ,fazla stresten ve uykusuzluktan oluşan  göz altlarım kendini çok belli ediyordu. Anlımda çıkan kırmızı ve belirgin sivilceleri kahküllerimle kapattım ve evden çıktım. Keskin bi yağmur kokusu hakimdi sokaklara. Okula gitmek için kestirme olan dar ve pis bir yoldan geçmek zorunda kaldım.

Herzaman bu yoldan geçmezdim,çok tekin bir yol sayılmazdı ama bugün okul dönemim için önemli bi gündü ve kaçırırsam bir tekrarı olmayacaktı. Bugün herkesin katılacağı sadece 16 yaşını doldurmuş kişilere ömürleri boyunca sadece 1 kere verilecek olan kimlik oluşturma sınavını olacaktım.


Bu sınav senin neredeyse herşeyindi. Nasıl bir kişiliğin olduğunu ortaya çıkaracak ve dolayısıyla  zihniyetin , yeteneklerin , korkuların ,hangi konuma ait olduğun ve en önemlisi hangi özel gücünün olduğunu öğrenecektin. 

Özel güç dediğimiz şeyler her insanda olan ve onu kontrol etme yada kullanma özelliğine sahip olabildiğin şeylerdi (ateşi kontrol etme ,suyu kontrol etme ,ışınlanma vb.) Bu özel güce sahip olmayan insanlar ise talihsiz olarak adlandırılıp köle gibi kullanılırdı yada gölgelere yem olurdu-ki bu daha yüksek  Gölge dediğimiz şeyler insanların içindeki kötü hislerin büyüyerek insanı ele geçirmesiydi. Sokağın sonuna geldiğimde ellerimi kirli duvarın eşiğine koyup kendimi bütün gücümle duvarın ötesine fırlattım. Ellerimin üstüne düştüğümde kanayan dizimi ve dirseğimi görmezden gelerek okula giden karanlık sokaklardan geçmeye devam ettim.Okula vardığımda görmezden gelinmeye alışmış bir şekilde tören sırasına girdim.

Her yıl her okuldan en az 5 talihsiz çıkardı.Müdürün her yılki konuşmasından sonra ana tesise götürüldük, test olacağımız yere.Adım söylendiğinde  yavaşça kızların sınava alındığı yere  doğru ilerledim. İçeriye girdiğimde sadece bir kadın ve bir cihaz duruyordu . Kadın "Merhaba ben Meila senin sınav görevlinim" dedi başımı sallamakla yetindim. "Adın Cayla değilmi?" Dedi sahte bir gülümsemeyle. "Evet" diye cevapladım. "Tamam Cayla elini cihaza yerleştirirsen sevinirim"dedi Meila .

Elimi yavaşça cihazın üstüne yerleştirdim o sırada Meila açıklama yapmak üzere konuşmaua başladı "Bu cihaz seni özel gücünü bulman için benliğine yönlendirecek ve biz seni cihaz aracılığıyla izley
eceğiz" dedi ardından "Hazır mısın" diye devam etti"Hazırım" dedim. Son dediğim şey bu oldu makine parlamaya başladı ve ben kendimi karanlık biryerde buldum.

























Shadow ManipulatorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin