Şaşkınlıkla ona bakarken o daha beni görmemişti. Üstündeki Freya'ya -başkent-ait resmi takım elbisesi kan ve kir içinde kaldığı için beyazlığı çok kalmamıştı. Dağınık saçları mavi gözlerinin önünde düşmüştü eski başkan herzamanki gibi yakışıklıydı. Acı içinde derisine saplanmış bıçakları çıkarırken arkasından biri daha geldi. Elinde güç kısıtlayıcı bir kelepçe tutuyordu başkanı yakalamak içinmiydi?
Başkan katanasını kınısından çıkardı ve rüzgar gücüyle birleştirip adama doğru savurdu. Adam acı içinde yere yığıldı ancak fırlattığı bıçaklardan bir tanesi başkana isabet etti büyük ihtimalle zehirliydi çünkü başkanda birkaç saniye sonra bilincini kaybetti. Ben yere yığılan adamdan kelepçeyi alıp başkana taktım ama onu kaldırıp diğerlerinin olduğu yere doğru götürdüm. Herkes beni şaşkınlıkla karşıladığında lafı uzatmadan "Yardıma ihtiyacı var, hemen" dedim. Onu hemen bir kütüğüne üstüne yatırdık.
"Şimdi ne yapacağız, elimizde tesisten aldığımız pansuman malzemeleri var ama kim yapacak?"diye sordu Aaron. Haklı bir soruydu. Rila "Benim ailem doktordu ben yaparım."dedi ama birşey dikkatimi çekti. Doktordu dedi şuan değilmiydi? Bunları bir kenara bırakıp başımı salladım ve Rila pansuman malzemelerini hazırlarken ben ve Cris Leonard'ın canını acıtmamaya çalışarak üstünü çıkardık. Heryeri yara ve kanla kaplıydı. Leonard' ı yatırıp matara içindeki bir miktar suyla yaralarını temizledim. Gerisini Rila'ya bıraktık.
Rila Connell
İlk önce yaralarını antibiyotikli kremle temizledikten sonra dikişlik olmayanları sargı bezi ile sardım daha sonra bıçakları çıkarmak için gazlı bezin üstüne bir miktar yarayı temizlemek için dezenfektan sıktıktan sonra bıçağı çıkarıp gazlı bezle baskı yaptım. Aynı işlemleri tüm bıçaklara uyguladıktan sonra en son dikiş attım ve onlarıda sardım. Bu işlemleri yapmak bana ailemi hatırlatmıştı. Diğerlerine bu geceki nöbeti ben alacağımı söyledim ve herkes uyuduktan sonra kendime bir köşe bulup oturdum ve düşünmeye başladım.Nöbeti istediğimden değil uyuyamayacağımı bildiğimden almıştım. Arkamda bir ses duyduğumda irkildim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shadow Manipulator
FantasyHerşeyin farklı ve daha kötü olduğu bir dünyada kendini savunabilmen için özel güçlere sahip olman gerekir. Bu özel güçlere sahip olmayanlar "Talihsiz" olarak adlandırılır ve talihsizler köle olarak çalıştırılır veya gölgelere yem edilir . Gölgeler...