Hastalık

19 2 23
                                    

Herkes şaşırıyor ancak ben dizlerimin üzerine düşüp kahkaha atmaya başlıyorum. Mutlu bir kahkaha değil daha çok bir isyan eder  gibi bir kahkaha.Ben zaten bunu Meila'ya saldırdığımda göze almıştım. Kahkaha nöbetim bittikten sonra geri odamıza götürülüyoruz. Sanki fırlatırcasına odaya sokuyorlar bizi.


Hayatımızın bir önemi yokmuş gibi. Onlar için yok zaten. Yaşam benim için bir anlam ifade etmezken neden yaşamak istiyorum.Beni yaşama bağlayan hiçbirşey yok ne geride bırakamayacağım bir ailem ne bir arkadaşım nede sevdiğim biri var. Ozaman neden yaşamak istiyorum. Yemek için kapının minik aralığından 6'mız içinde konserve  yemek bırakıldığında bu soruları bir kenara bırakıp odanın ortasına oturan Aaron, Lauren,Rila,Cris ve Iris'in yanına oturuyorum.


Aaron gözlemlediğim kadarıyla sürekli ciddi bir insan ve yemek yerken bile bu tavrını bozmuyor. Lauren sarı gözlerini yemeğe dikmiş başlamak için an kolluyor. Iris ise sürekli neşeli tavrını sürdürüyor. Bir anlık bunu nasıl yaptığını sorguluyorum.Rila yemek yerken bile güzelliğinden ödün vermiyor ona hayranlık duyuyorum.Cris ise bir çocuk gibi konservenin kapağını açmaya çalışıyor. Yemeğin sonuna kadar kimse konuşmuyor 1-2 saat sonra akşam olunca herkes uykuya çekiliyor uyumadan önce her zerrem aynı şeyi söylüyor ölmek istemiyorum.


Müthiş bir mide bulantısıyla uyanıyorum. Muhafızlarla birlikte koşar adımlarla tuvalete gittikten sonra  dün yediklerimin hepsini çıkarıyorum ve sonunda rahatlıyorum. Herhalde dün yediğim tarihi geçmiş konserveden olmuştur. Geri odaya döndüğümde Iris, Rila ve Cris kart oyunu oynuyor-muhafızlardan ödünç almışlar. Lauren ve  Aaron ise  hararetli bir tartışma içerisindeler Lauren "Daha iyimisin Car"diye soruyor-Car odadakilerin bana taktığı lakap."Evet sağol daha iyiyim" diyorum.Aaron ve Lauren'i baş başa bırakıyorum ve kart oyununa bende katılıyorum. Ardından açlık etkisini göstermeye başlıyor başım dönmeye ve midem bulanmaya başlıyor daha sonrası çok çalkantılı.

Bir uyuyorum bir uyanıyorum uyandığımda genellikle Lauren Aaron ve diğerleri yanımda oluyor ve sürekli "Dayan Car" diyorlar oysa ben kendimi sadece uykunun kollarına bırakmak istiyorum .Neden şimdi ölmüyorumki .Zaten idam edilmeyecekmiydim neden ölmemem için bukadar uğraşıyorlar.

Etrafımda ki gürültüden havale geçirdiğim anlaşılıyor ben bunları düşünürken bilincimi yine kaybetmek üzereyim . Bir daha geri gelmemesi için dua ediyorum.

Shadow ManipulatorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin