Önemli Karar

20 1 24
                                    

Talihsiz kelimesi aklımda binlerce kez yankılanırken kalbimin sesini duyuyordum neredeyse. Yapmak istediğim birsürü şey vardı ama hiçbirini yapamıyordum.  Nefes almayı unutmuş gibiydim sanki. Ne hareket edebiliyor ne başka birşey yapabiliyordum Meila bana birşeyler söylüyordu ancak hiçbirini duymuyordum.

  "Bir yanlışlık olmalı" dedim ses tonumun nasıl olduğunu umursamayarak. Meila acımasız  bakışlarını üzerime
dikti "Hiçbir yanlışlık yok"dedi sert ve iğneleyici bir ses tonuyla. "Ben sınavda gölgeleri kontrol etmiştim! En sonunda kontrolü kaybetmiş olsamda yapmış olduğuma eminim"dedim."O sadece bir sistem hatasıydı" dedi dalga geçer bi şekilde. Bu benim son sabır edişim oldu yerimden sıçradım ve Meila'nın beklemeyeceği şekilde yüzüne doğru bir yumruk savurdum daha tek gördüğüm şey kadının acı içinde inlemesiydi tatmin edici bir şekilde sırıttım ve tekrar üzerine atladığımda kapıda bekleyen adam benim yakamdan tuttu ve tek hamlede yere doğru fırlattı bu sefer acı içinde inleyen ben olduğumda gözlerim karardı ve bilincimi kaybettim.

Uyandığımda yine aynı odadaydım ancak heryerim sızlıyordu.Yere yapışmanın verdiği hasardan olmalıydı. Sızlanarak yerimden doğruldum ancak bu sefer yanlız değildim. 5 tane daha talihsiz odada duruyordu.Gözüme ilk çarpan kırmızı uzun saçlı üstüne bol bir kıyafet giymesine rağmen sağlam vücut hatları belli olan bir çocuk takıldı. Nasıl talihsiz olabilmişti ki? Daha uyanmamıştı uyandırmak istemedim ve odadaki diğer kişileri incelemeye koyuldum. Gözüme başka bir kız takıldı bu sefer üstünde bir elbise vardı ve üstüne çok iyi uymuştu yüzünü incelemeye geçtiğimde pürüzsüz bir yüz kahverengi saçları çok normal bir renk olmasına rağmen yakışmıştı  .

Ardından kızın yanındaki erkeğe baktım zayıf vücudu çocuğu normalden daha güçsüz gösterirken laciverti andıran saçlarına baktım gözlerinin üstüne düşmüştü üstünde bir kolsuz tişört vardı altında ise pantalon. Küçük tatlı bir çocuk gibi duruyordu ölecek olması çok yazık. Ardından gözüm diğer çocuğa kaydı kıvırcık saçları dışında anormal gözüken hiçbirşeyi yoktu bu erkeğin. Gündelik kıyafetler giymişti fiziği ne kötü ne iyiydi normal bir insan gibiydi işte. Son olarak ise uyanık olan biriydi oda beni inceliyormuş gibi sarı gözlerini bana dikmişti yüzümde ciddi bir ifade vardı hafif dalgalı kumral  saçları gözlerinin önüne düşmüştü.


"Merhaba" dedim alaycı bir sırıtışla. "Selam" diye cevap verdi oda sırıtarak. Diğer  4  kişide uyanmaya başladığında onlar ilede selamlaştık. Kırmızı saçlı çocuğun adının Aaron güzel bulduğum kızın adının Rila zayıf çocuğun Cris kıvırcığın adının Iris ve son olarak bana bakan kızın adının da Laura olduğunu öğrendim. Kimse diyecek birşey bulamayınca herkes acısını yaşamak için bir kenara çekilince bende köşeme geçip uyumaya çalıştım.

Lauren beni dürterek uyandırdığında neler olduğunu anlayamadan çekiştirilerek bir odaya götürüldük. Götürüldüğünü yerde ne Meila ne o adam vardı . Eski başkanın 2 yıl önce ölmesi sebebiyle yerine geçtiğini düşündüğüm ancak daha önce hiç görmediğim başkan vardı. Muhafızlar bizi zorla başkanın karşısına doğru itekledi . Başkan "Şimdi size verdiğim kararı söyleyeceğim" dedi.Panik halinde onu dinlemeye koyuldum 3 ihtimal vardı ya gölgelere bizi yemesi için bırakırdı ya idam edilirdik-en kötüsü. Yada köle olarak çalışmaya başlardık-bunu yeğelerim.Başkan tekrar konuşmaya başladığında dikkat kesildim. "Bu seneki tüm talihsizler idam edilecektir."

Shadow ManipulatorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin