Talihsiz

14 0 0
                                    

Gözlerimi açtığımda beyaz bir odada kendimi buldum ve odaya göz gezdirmeye başladım. Odanın hiçbir camı veya havalandırması yoktu tek nefes kaynağı kapının altındaki minik havalandırmaydı. Ellerimden güç alarak ayağa kalkmayı başardığımda uyuşmuş ayaklarımla birlikte yalpalayarak yürümeye başladım . Herkese böyle mi yapmışlardı? Kapının havalandırma deliğine doğru eğildim ve dışarıya bakmaya çalıştım ancak aralıklar birşey görülmeyecek kadar küçüktü.


Odadan çıkmak için birşey yapamayacağımı anlayınca oturup beklemeye karar verdim. Kaç dakika olduğunu yanımda saat olmadığı için tam olarak kestiremediğim ancak yaklaşık 15 dakika geçtiğini tahmin ettiğim bir beklemeden sonra Meila ve yanında tanımadığım bir adam daha odaya girdi. Meila "Beni takip et "dediğinde yapacak birşey olmadığından-yapmazsam beni anında öldürebilirler. çaresiz bir şekilde onları takip ettim.

Üstümde beyaz üstüme bol gelen bir tişört altımda ise dizime gelen bir şort vardı ancak ayağımda hiçbirşey yoktu bunun nedenini bende bilmiyorum. Meila ile birlikte odanın dışına çıktığımda yaklaşık 20 dakikadır temiz havasız kalan ciğerlerimi temiz havayla doldurdum. Çıplak ayaklarım koridorun soğuk betonuna değdiginde ürperdim.

Meila bana bir  çift ayakkabı verdiğinde giymek zorunda olduğumdan sesimi çıkarmadım.1-2 dakika sonra Meila bir kapının önünde durdu. Başımı kaldırıp baktığımda odanın adının "İnceleme" olduğunu gördüm Meila ve diğer adam içeri girince bende girdim. Odanın içinde bir televizyon ve 2 sandalye vardı Meila oturmam için sandalyeyi işaret edip kendisi karşımdaki sandalyeye oturduğunda .Konuşmaya başladı "Lafı kısa keseceğim Cayla" dedi. Tüm vücudumu panik ele geçirirken kendimi bunun sadece gözüme korkutmak için olduğunu inandırmaya çalıştım diyecek çok şeyim vardı ancak ben başımı sallamakla yetindim. "Sen bir talihsizsin"













Shadow ManipulatorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin