☆꧁✬◦°˚°◦. 13 .◦°˚°◦✬꧂☆

98 12 0
                                    

-Gavi-

Ledwo wytrzymuje z Pedrim. Dzisiaj musiałem ukryć się w łazience, bo przyszedł do Roberta, jak to on mówił po mnie. Lewy jednak powiedział mu, że ma sobie iść, bo ja tu nie mieszkam. Jak dobrze, że mam Roberta. Ania powiedziała, że następnym razem przypierdoli mu z patelni.

Jak ja nie lubię tego Hiszpana. Wyszedłem na dwór w mojej ulubionej koszulce. Usiadłem sobie na leżaczku i głośno odetchnąłem. Ciepło dzisiaj. Lubię, jak jest ciepło, ale bez przesady. Ten klimat to mnie wykończy. Otarłem mokre czoło. Przeglądałem trochę Instagrama. Zamrugałem kilka razy, gdy zobaczyłem swoje zdjęcie w koszulce Viníciusa. Pod spodem zobaczyłem, że zrobila to sztuczna inteligencja. No to nieźle. Przejrzała mnie? Zaśmiałem się głośno. Przygłośniłem muzykę. Słucham po Polsku, bo Robert mi polecił. Bujałem się lekko do muzyki. Przetłumaczyłem sobie wcześniej tekst.

Przyszło mi powiadomienie. Wzdrygnąłem się. Real Madryt - Girona? Ktoś z Madrytu zdarzył już strzelić? To 12 minuta.. Vinícius Jr. Wszystko jasne. Wróciłem do bujania się do muzyki. Araújo zaczął wysyłać mi wiadomości. Co się dzieję kurwa?

Araújo:
Pablo

Ty:
Co?

Araújo:
Dał Ci cieszynkę

Ty:
Co? Kto? Co to bredzisz?

Araújo:
Film Ci wyślę.

Film video

Kliknąłem i zacząłem oglądać film. Otworzyłem szeroko buzię. Brazylijczyk ściągnął koszulkę, a pod nią miał moją z Barçy. To jeszcze ta z akademi, którą w kogoś rzuciłem na ulicy dla żartów.. serce zabiło mi szybciej.

Araújo:
Mogłeś powiedzieć

Ty:
Ale to nie tak!

Araújo:
Pedri się wścieknie

Pablo powodzenia

Ty:
RONALD TO NIE TAK!

Nie odczytał już tego. No to filmik już lata po tiktokach, instagramach.. pewnie moi fani nie będą zbyt zadowoleni.. czemu zamiast mnie zmartwić, narobiło mi to erekcji? Chwyciłem herb Realu w dłoń. Nie wiem, co miałem w głowie. Pochyliłem głowę. Moje usta złączyły się z tkaniną. Motylki w brzuchu szalały. Nigdy się tak nie czułem. Co to za uczucie?

~Zawrócił mi w głowie~ Vini Jr x Gavi ⭐️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz