2.

79 7 12
                                    

-Na várjunk csak - böktem a mellkasára, amitől meghökkent. - Ezt miért akartad nekem megmutatni?

- Mert nem láttam, hogy a dalomat hallgatod - vonta meg a vállát. 

- Aha - húztam el a szót. - Nyugi, nem mondom el senkinek, hogy idejársz edzeni. Mert akkor váltanod kéne, annyi rajongó jönne. Főleg ribik - fintorodtam el.- De ha akarod, én is átmegyek egy másikba.

- Nem kell. Szóval te utálod a csitriket - huzogatta a szemöldökét.

- Ja. Csak rinyálnak - bólintottam.

- Akkor te nem vagy az -  értette meg. 

- Nem, csak néha hordok haspólót, de azt manapság már ki nem - mosolyodtam el. - Na de mostmár mennem kell. - néztem rá a telefonomra, ahol már vagy ötezer üzenet várt Esztitől. Kicsit türelmetlen....

- Ennyire türelmetlen a pasid, hogy folyton villog a telód? - mutatott  a tárgyra elméletileg Zsombi....Még utána kell néznem.

- Bestim. Folyamat ír nekem, mert talizni akar - ráztam a fejem.

- Az jó - mondta Kisé.

- Na mostmár tényleg megyek - magyaráztam.

- Siet a buszod? - nevetett fel Zsombi(?)

- Metróm - bólintottam, mire az énekes elmosolyodott. Cuki a mosolya. Vagy csak álmodtam?

- Elviszelek, ha akarod - ajánlotta fel, mire megráztam a fejem. - Oké, akkor nem. Remélem még találkozunk - biccentett, majd előre engedett.

- Köszi - néztem fel rá, majd kiléptem a szertár ajtaján, és sietős léptekkel a fotocellás ajtó felé ballagtam. Bekapcsoltam valamilyen mixet, amit megláttam, és elkeztem tanakodni, hogy most ez mi volt. Mert az egy dolog, hogy a pali őt megbámulta, de nem gondolta volna, hogy a fiú egy híres trap zenész. Várjunk, mi is a neve? Valamilyen Zsombor......Nem ez az a srác, akinek Zsombori a kereszt neve? De, az! Meg van. Na akkor nem gondoltam volna, hogy Zsombori Zsombor az a srác. Mert amúgy tök cuki meg minden, de szerintem a szüleim nem örülnének, hogy idősebb palival járnék. Mert amikor a Guccit írta, az volt benne, hogy húsz éves........Az két éves zene, ezekszerint most lesz huszonkettő.........De mint mondtam, a szüleim nem engednék. Mert mindig annak a híve voltak, hogy a csaj legyen az idősebb. Szerintem meg az undorító.De persze mindenkinek más az ideálja. 

Felhívtam szegény bestimet, mert lassan szerintem ki lesz akadva rám. Első csengésre felvette.

- Mi tartott ennyi ideig? - szólt bele.

- Bocsi - sütöttem le a szemem, és leindultam a metróhoz. 

- Nem gond. Na mesélj. Általában mindig visszaírsz. Most miért nem volt ez? - kérdezgetett.

- Találkoztam egy fiúval - motyogtam.

- Hogy hívják? - érdeklődött a vonal másik végéről Eszter.

- Zsombi .Énekes. Benne van az Otl -ben.

- Nem hallottam még róla. Egyáltalán mi az? - érdeklődött.

- Hajj, te ezt nem értheted. Máté megérti. - sóhajtottam.

- Jaaa igen! Pont kérdezni akartam, hogy ti miért nem jöttetek soha össze . - mondta Eszti. Csak mellékesen közlöm, hogy Máté a legjobb fiú barátom.

- Talán mert nem a lányokat szereti? És amúgysem tetszik az, hogy tele van szemplővel az arca. - fintorodtam el. Ma már hányadjára?

- Ezekszerint neked az énekesek jönnek be - jelentette ki.

- Ilyet nem mondtam. Egyszeri találkozás volt - ráztam a fejem, bár tudtam, hogy ezt nem láthatja.

- Honnan tudod?

- Tudom, és kész - biccentettem. - Na mennem kell, mert jön a metróm.

- Okésssssss. Szióóóóóóóóóó - visított bele a telefonba, én meg kinyomtam. Éppen váltott át a zene a fülemben, mikor meghallottam Manuel, és Kisé dalát. Még sohasem hallgattam ezelőtt. Át akartam lapozni, de két okból nem tettem.

1) hátha jó a dal

2) jött insta üzim, és én mindig minden üzenetet megnézek. Így ezzel az üzenettel is ezt tettem.

Elkerekedett szemekkel néztem a telefonomra. Mi a ............

@enlkise bekövetett.

@enlkise:Szoszi.

@emmaszabo:honnan tudtad meg az instám?

@enlkise:jó nyomozo vagyok, tudtam?

@emmaszabo:nm

@enlkise:gondoltam

@emmaszabo:tudom, h honnan tudtad meg

@enlkise:na?

@emmaszabo:a portan megkérdezted, és ram kerestél instán.

@enlkise:nem is tudtam, h te tudsz szlengesen, és rövidítve írni......

@emmaszabo:tudok,de pl.te most nem úgy írtál

@enlkise:mert a lányok kiérdemlik

@emmaszabo:ezekszerint nagyon sok lánnyal beszélsz

@enlkise:nem

@emmaszabo:bocs, de nem hiszek neked

@enklise:átküldjem?

@emmaszabo:nm kell

@enlkise egy fényképet küldött

@emmaszabo: mondtam, h nem kell

@enlkise:nem szoktam emberekre  hallgatni

@emmaszabo: lázadó

@enlkise:mondhatjuk magamat annak is

@emmaszabo:na mennem kell

@enlkise:ok. Majd írok. Szoszi


Erre már nem írtam semmit. Az normális, ha végig mosolyogtam az egész beszélgetést? Mert szerintem nem......


Hellóóó! Meghoztam nektek a mai adagot is. Igazából a másodikat. Ez hosszabb valamennyivel, és remélem, hogy tetszik isssssss. Puszika






Gucci /Kisé ff/ Befejezett/Where stories live. Discover now