- Most mit akarsz csinálni? - kérdezgetett Zsombor.
- Miért, mit csináljunk? - vontam fel a szemöldököm.
- Nekem nyolc - vont vállat.
- Menjünk sétálni - biccentettem.
- Felsőlem. De közben játszunk valamit - mosolygott.
- Te ilyen szabadszellemű játékos vagy? - érdeklődtem.
- Igen. Valamilyen zenés játékot kitalálok addig - magyarázta.
- Felsőlem. De a te dalaid nem lehet benne - mondtam el a szabályt.
- Ok - biccentett, majd elkezdett cripp - ezni. Úgy, mint a Gucci elején. Most gengszterkedni akar vagy mi? Mert nem lesz menőbb attól....Jó mondjuk ígyis menő. Na várjunk! Miket írok én?
- Ezt most hagyd abba - mondtam.
- Jó - forgatta meg a szemét, majd kivette az enroletti -s nyakláncát a zsebéből, és elkezdett vele játszani.
- Mnek hoztad azt a bazi nagy nyakláncot magaddal? - kérdezte tőlem.
- Kabala - nyilatkozat ki.
- Aha - mondtam ki. - Na kitaláltad a játékot?
- Egyszerű. Folytatni kell a dalszöveget - magyarázta.
- Akkor nyerek benne - mondtam.
- Majd meglátjuk - feleltem.
- Fogadjunk? - állt meg.
- Miben? - érdekldődtem.
- Ha nyersz, olyat kell csinálnom neked, amit sohasem felejtesz el. De ha én nyerek, akkor veszel nekem egy új monitort - határozta el Zsombor.
- Felsőlem - vontam vállat. - De ha nyersz, akkor nem ér a legdrágább kiválasztani.
-Okés - biccentett. Zsombor elővette a telóját, és elindított egy egyszerű listát, angol, illetve magyar dalokkal. Mondjuk, lehet, hogy van benne teljesen más nemzetiségű is... Meghallottam BTS - től a Dynamite - t, és folytattam a szöveget.
-Cipő, kelj fel reggel, csésze tej, rock and roll - énekeltem.
- Őszintén! Te honnan tudsz ilyet? - akadt meg Kisé.
- Tanulás közben mindig másnyelvű dalokat hallgatok. Ez is köztük van - mutattam a telóra. Egy null nekem.
- Hogyne- fintorgott, majd meghallgattuk a számot. ezért Juice WRDL jött, és ezt is tudtam. - De ez nem ér. Pont ezt a sort nem ismertem - puffogott.
- Majd a kövi menni fog - bíztattam.
- Oké - bólintott.
- Néha nem nézel ki huszon egy két évesnek - forgattam meg nevetve a szemem.
- Várjál - gondolkozott. - Ezt az egyik haverom énekli. Vamos a címe..... És úgy folytatódik, hogy mustafa.
- Most komolyan egy szóval folytattad? Ez így nem nagyon ér - nevettem fel.
- Dehogynem - röhögött.
- Jó akkor ér - törődtem bele. - Ezt ismerem - kiáltottam fel, majd folytattam Justin Bieber Love Yourself című dalát.
- Kajak mindent ismersz - vigyorgott Zsombi. - De ezt én ismerem . - jelentette ki, majd elkornyikálta a saját dalát!
- Megmondtam, hogy nem énekelhetsz saját dalt. Erre mit csinálsz? - kérdztem magamtól.- AZt csinálod - röhögtem.
Hellóóóóóóó! Itt lenne a részem! Ha tetszik, jelezd egy csillaggal!
2024.08.14.
ESTÁS LEYENDO
Gucci /Kisé ff/ Befejezett/
Romance"Bedugtam a fülesemet a fülembe, és elindítottam a szokásos zenémet, amit legtöbbet hallgatok. Kisétől a Gucci -t. Ezt az egy dalt szeretem tőle, de ezt annyira, hogy naponta többször meg tudom hallgatni. Éppen elindult a dal, amikor neki ütköztem e...