Este nagy nehezen tudtam csak elaludni, mert az agyam , meg az eszem teljesen máshol járt. Nagyon fáj, hogy Máté itt hagyott, főleg, hogy a barátnőmmel is ez történt, és tudta, hogy mit éltem át. De basszus erről nem tehet.
Nagyon sokszor felkeltem, és nem nagyon tudtam visszaaludni. Éjjel 2 furgon. nagyon jó. Egy órát, ha tudtam aludni. Gatya.
- Mi a baj? - jött be a szobámba.
- Nem tudok aludni. - elhelyezésm ki.
- Itt maradjak? - kérdezte, és csak most vettem észre, hogy egy szál alsónadrágban van. Akaratlanul is a pillantásom a szálkás hasára tévedt. Na jó, nem nézem, mert ki fog folyni a nyálam.
- Nem kell. Bocsi, ha fel ébresztettelek - mondtam majd a fal felé fordultam. Csak annyit érzékeltem, hogy Zsombor becsukta az ajtót. Azt nem tudom, hogy bent maradt, vagy kiment.
- Azért itt maradok - mondta, majd a karjával átkarolta a derekamat.
(persze próbáljátok meg Zsombi fejét elképzelni......)
- Nem kell- motyogtam, de elnyomott az álom. Végre egy kis alvás.
****************************************************** **********************************
A reggel hamar eljött. Vagy azért, mert a haverom melettem volt, vagy pedig azért, mert dög fáradt voltam. Kikászálódtam Zsombor karjai körül, amik még mindig a derekamat kulcsolták át. Lementem a konyhába, és elhatároztam, hogy én gofrit akarok sütni. Bekapcsoltam hangosan a zenét, és úgy döntöttem, hogy ne mindig csak a Gucci szóljon, ezért elindítottam Zsombi új albumát, a BandoBabySeason címmel rendelkezőt. Előkészítettem a hozzávalókat, és bekevertem a tésztát. Hagytam egy kicsit állni, addig is felvettem egy pólót, gatyával. Mivel este nem aludtam olyan jó, csak akkor, amikor Zsombor bejött, ezért majd még el kéne mennem délután felé aludni. Visszamentem a konyhába, és hosszas keresgélés után megtaláltam a gofri sütőt. Jé, hogy van neki ilyene is......
Két emberre való adagot csináltam, persze, hogy mindenkinek elegendő legyen. Néztem valami gyümölcsöt rá, de csak fagyasztott málnát találtam, így várhattam, hogy kiolvadjon. Addig is megkentem őket nutellával, meg raktam rá porcukrot.
Na a málna is kifagyott! Ráraktam, és míg vártam, hogy Zsombi lejöjjön, addig a 10/10- et hallgattam, ami nagyon tetszett. Nem tudom, miért ítéltem el a többi számát, de ebben biztos változni fogok.
- Jó reggelt - trappolt le a lépcsőn Zsombi.
- Neked is - biccentettem.
- Te csináltál reggelit? - lepődött meg.
- Ja - vontam meg a vállam.
- Boldogsághormon? - mutatott rá a csokis finomságokra.
- Kell nekem, és kész - nevettem fel, majd leültem az egyik székre.
- Hogy aludtál? - kérdezte.
- Szarul - jelentettem ki.
- Érdekes, mert amikor bementem hozzád, akkor tudtál aludni. Lehet, hogy ezt kéne mindig csinálnom? - tanakodott.
- Nem, nem kell ezt csinálnod. Soha többet - mondtam határozottan.
- Most geci miért? - kérdezte fáradtan.
- Mert nem kell úgy viselkedned velem, mintha a barátnőd lennék - motyogtam, és beleharaptam a gofrimba.
- Honnan tudod, hogy nem ezt szoktam csinálni a lányokkal? - vont kérdőre.
- Mindennap másikkal alszol, meg vígasztalod? - kérdeztem vissza.
- Nem. Csak kedves vagyok velük. Nem mindneki kap olyat, mint te- magyarázta.
- Azt akarod ezzel mondani, hogy nem alszol más lányokkal, csak velem - gondolkoztam el.
- Ja - biccentett. - Mit akarsz ma csinálni?
- Gondoltam elmegyek futni - válaszoltam.
- A kondiba? - érdeklődött.
- Igen - mondtam.
- Jövök veled - jelentette ki.
- Minek? - néztem rá furán.
- Nem akarom, hogy neki menj egy másik faszinak, aztán hozzá költözz. Jó vagy te itt is - mondta.
- Ezt cukin hangzott, de közben megint úgy beszéltél velem, mintha a csajod lennék. Magyarán ki akarsz magadnak sajátítani? - kérdeztem.
- Gondolj amit akarsz - mondta nevetve, és felállt. - 10 perc múlva indulunk. Készülj el addigra.
-És ki mosogat el? - vontam fel a szemöldököm.
- Majd én - felelte.
- Aha - húztam el a szót, és felmentem átöltözni.
**************************************************************************************
Az edzőteremben kevesen voltak, így nem feszengtem annyira. Mint mindig, most is zenére futottam, csak tudtam, hogy aki hátul stíről, azt már ismerem. Jajj, de jó nekem.
Hál istennek nem mentem neki senkinek, így tökéletesen telt a napom. Csak egy baj volt vele....Hogy tudtam, hogy már nincsen itt velem a legjobb barátom....
Hellóóóó! Meghoztam a részt a könyvemből! Akinek tetszik, szavazzon, illetve kommenteljen!
2024.08.12.
YOU ARE READING
Gucci /Kisé ff/ Befejezett/
Romance"Bedugtam a fülesemet a fülembe, és elindítottam a szokásos zenémet, amit legtöbbet hallgatok. Kisétől a Gucci -t. Ezt az egy dalt szeretem tőle, de ezt annyira, hogy naponta többször meg tudom hallgatni. Éppen elindult a dal, amikor neki ütköztem e...