4.

64 6 6
                                    

- Na akkor - ülltem le a sarokba. - Mit csináljunk? 

- Nem tom - vont vállat, majd letelepedett mellém. 

- Az jó - motyogtam, majd elővettem a fülesem, és megnyitottam a Spotifyt.

- Na azt már nem. Max hangosan hallgatunk. Ja, és megnézem, mit hallgatsz - vette ki a kezemből a telóm újra Zsombor.

- Zsombor, ha nem adod ide, rád fekszek! -fenyegettem meg.

- És abban nekem mi a rossz? - vonta fel a szemöldökét. - Na várjunk...Ezen kód van. Akkor próbáljuk meg a neved.....nem jó. Akkor a pasid nevét... ez a név sem jó....

- Mert nincs is pasim? - kérdezte tőlem.

- Oké. Akkor próbáljuk meg a ........nem tudom. Szám kód kell.............komolyan? A saját neved a jelszavad, csak a Nokia nyomógombos verziójával? - értetlenkedett.

- Mert miért nem? - nevettem. - Na mostmár tényleg kérem. Kell egy üzit írnom. 

- Kinek? Megírom neki - fontoskodott.

- Nem kell - vettem el tőle, majd benyomtam a híváslistát.

- Hali - szólt bele a telóba Máté.

- Szia! Nem biztos, hogy ma el tudok kezdeni beköltözni, mert van egy - két probléma - mondtam neki.

- Pl? - kérdezett vissza.

- Beszorultam a liftbe. - elhelyezésm ki. 

- Kivel? - érdeklődött tovább-

- Egy haverommal - mondtam röviden.

- Azt hittem, én vagyok az egyetlen haverod - értetlenkedett. 

- Hát nem - mondtam. - Szóval nem gond? - kérdezte tőlem.

- Nem. De mondd már el, hogy kivel vagy! - nyöszörögte.

- Egy Zsombor nevű sráccal - folytattam.

- Bővebben? 

- Loptam tőle sapit. ENL -eset - magyaráztam.

- Bazdmeg , te Kisével vagy, és nem mondtad el nekem? - kiabálta, mire Zsombihoz fordultam, aki nevetve rázkódótt.

- Honna jöttél rá? - kérdezte tőlem.

- Egy Zsombit ismerek. És kaptál ENL- es sapkát. Ami azt jelenti, hogy Angol anyanyelvű tanuló. És nézd meg az instáját. - mondta, majd nevetve kinyomott.

- Megismerném - mondta Zsombi rázkodó vállal.

- Felőlem. Asszem most nőtt ki a buzi énjéből - fintorodtam el. 

- Miért? - ráncolta a szemöldökét.

- Meleg volt máig, de elmondta, hogy tetszik neki a barátnőm barátnője - magyaráztam.

- Ahaaa - húzta el a száját. - Na akkor hívjunk fel a névjegyzékedből valakit - vette el újra a telót. - Húú, de sok fiú van benne - huzogatta a telóm.

- Na add már vissza! - mondtam, de amikor a telóm után akartam nyúlni, Zsombi hátrébb ment, és nekiütközött egy másik falnak. Én oda másztam hozzá, és megint a telefonomért nyúltam, csak az egyansúlyom kizökkentett belőle, és beleestem Kisé ölébe. Kicsit feljebb nyújtottam a kezem, és a popsimat feljebb toltam, hogy a telómat elérjem, de akkorát nyögött a srác, hogy beleremegett az egész lift.

- Hallod - mormolta egészen közelről. - Szállj már le geci a farkamról, mert be fogok izgulni. 

- Nem csináltam semmit - néztem rá szemtelenül, de az öléből nem mentem ki. 

- Hogyne - forgatta meg a szemét.

- Kérem vissza a telómat. Akkor leszállok rólad - egyezkedtem.

- Te mindig egyezkedni akarsz, hogy elérd a céljaid?-  kérdezgette.

- ja. És általában bele is mennek - mosolyodtam el.

- Jól van na- fintorodott el. - De azért a telószámomat hadd adjam már meg  - nézett rám egy cuki mosoly kíséretében.

- És neked az miért is jó? - kérdeztem.

- Mert tudunk beszélni. És mert tudom, hogy kedvelsz - pimaszkodott.

- Hogyne, minden második palival beszorulok egy liftbe, a harmadikoknak meg szétteszem a lábam, mi? - néztem rá szúrósan.

- Jó akkor csak mint barát. - morogta, majd beírta a számát, és adott neki egy nevet.

- Ez most  komoly? - kerekedett el  a szemem. - Te beírtad saját magadat a Legszexibb faszinak? - kérdeztem.

- Ja. Hát az vagyok - biccentett. - De most megtennéd, hogy leszállsz rólam, mert mint mondtam, be fogok indulni.

- Megtiszteltetés lenne - mondtam, majd elmentem az egyik sarokba, és megnyitottam az instát.Ráírtam az egyik barátnőmre, Edinára, aki Hepivel jár. A Benisso x Hepi duóból.    Dumáltam egy kicsit vele, nagyon jól megvannak, mennek majd hb-ra, és engem csak ez  érdekelt. Nagyon cuki párt alkot Bencével, és hál istennek, tudtam a sráccal személyesen is tudtam vele találkozni, és szépen megmondtam neki, ha megbántja a barátnőm, valamit beledöfök a seggébe, de úgy, hogy egy hónap múlva is fájni fog. Szerintem megijedt tőlem, mert azóta nem veszekedtek. És nem most jöttek össze.

- Mit csinálsz már megint? - érdeklődött Kisé.

- Nem fog érdekelni - ráztam a fejem.

- Dehogynem - bíztatott.

- Barátnőmmel dumáltam, hogy milyen a kapcsolata . Ennyi - ráztam a fejem.

- Neked ennyire fontos a telód? - kérdezgetett tovább.

- Nem, csak ha valaki ír, mindig visszaírok. - magyaráztam. - Mert álalában nagyo fontos dolgokat akarnak nekem elmondani - mondtam.

- Az gecire jó - mondta Zsombi.

 - Ja - biccentettem.


Haliiiiiiiiiiii! Meghoztam a részt! Holnap jön új rész! Addig is puszika!!!!!

2024.08.02.

Gucci /Kisé ff/ Befejezett/Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora