Tudjátok, én nem gondoltam volna, hogy ilyen durva lesz a mai napom. Jó, nem teljesen durva, inkább sokkoló. De akkor el is mesélném. De előtte bemutatkoznék.
Szabó Emma vagyok, 20 éves. Könyvelőként tanulok tovább, mert a szüleim nagyon azt szerették volna, és nekem is megtetszett. Tesóm sajnos nincsen, de mindig szerettem, ha egyke vagyok. A zene az életem, nem tudom mi lenne, ha a fülesem eltűnne, vagy nem létezne Youtube, Spotify, vagy bármilyen zenehallgatásra való app. És itt kezdte el kezdetét venni a sokkoló sztori.
Mint mindig, ma is elmentem a helyi edzőterembe, mert nagyon szeretek futni, de ki a levegőre nem nagyon szoktam menni, ha sportról van szó. Mint mindig, délután ötkor indultam el. Felvettem a nadrágomat, és a topomat, majd bedugtam a babakék fülesemet a fülembe, és szokásosan beindítottam Kisétől a Guccit. Kedvenc dal, én vagyok az az ember, aki naponta 50-szer is meg tudnám hallgatni. Ha valakinek elmondom, mindig azzal jön, hogy meg fogom unni, meg hogy így nem is lehet zenét hallgatni, mert unalmas. De nálam ez nem így van.
Beléptem a nagy sportcenterbe, és odamentem a sarokban lévő futópadhoz, amit szokásosan senki sem használt. Vagyis de. Én. Beindítottam, hogy a napi 40 percet le tudjam futni, és felálltam a padra. Igen. Megint a Gucci ment. Nem tudom megállni, hogy valamikor ne azt a dalt hallgassam. Két éve jött ki, és azóta folyamat hallgatom. Már szó szerint buzi lettem erre a számra. De nem nagyon érdekel. De valami érdekes. Nem szeretek Kisétől semmi mást dalt, csak ezt. Lehet azért, mert csak ehhez viszonyítok mindent. Ezt is nagyon sokan mondták már.
Éppen pihentem, mikor megláttam, hogy ez faszi nézett a terem másik végéből, miközben a súlyzót emelgette. Gondolom neki is be volt dugva a füle. Nem nagyon érdekelt, mert nem volt rajtam a szemüvegem(igen, az vagyok, de csak tanuláshoz használom), így az arcát nem tudtam kivenni. Gondoltam, hogy majd úgyis lesz másik elfoglaltsága, mint hogy engem nézzen. Többet nem néztem rá, pedig nagyon kíváncsi voltam, de nem akartam, hogy azt higgyje, hogy én lesem őt. Mert nem!
A negyven percem letelt, így elmentem az öltözőbe, hogy átöltözzek, mert nincsen nagyon kedvem a metrón izzadtan szállingózni. Elég, hogyha a többiek azok. És én nem vagyok a többiek. Így betotyogtam a lány öltözőbe, és először megmostam az arcom, mert nagyon jól szokott esni. Ezután felvettem egy sima haspólót, egy fekete farmerrel, mert nem akartam trógernek öltözni. Így ezt hoztam.
Kivettem a cuccaimat a szekrényemből, majd pont írt legjobb barátnőm, Eszti, hogy valamikor találkozzunk. Én pont akartam neki válaszolni, amikor kinyílt az ajtó, bejött egy lány, én meg kaptam az alkalmon, és kispuriztam.Pont bedugtam újra a fülemet. Csak ezzel az volt az egyetlenegy baj, hogy neki mentem egy srácnak. Felnéztem rá, de nem nagyon láttam az arcát, mert baseball sapka volt rajta, kapucnis pulcsi, ami rajta volt a fején, és valami idióta napszemüveg. Csak a cipőjéről tudtam megismerni, ami sima egyszerű sportcipő volt. Az a fiú volt, aki bámult engem.
- Bocsi - néztem, vagyis inkább próbáltam a szemébe belenézni, és kivettem az egyik fülesem, hogy haljam, amit mond.
- Nem para - mondta. Írt barátnőm, és felvillant a telefonom. De az is megjelent, hogy mit hallgatok. Menni akartam, de a titiokzatos srác visszahúzta a kezemet,majd a szemembe nézett, és ezt mondta.
- Te a zenémet hallgatod?
- Mi? - néztem rá értetlenül. Erre csak nevetve megrázta a fejét, és berántott a szertárba, majd becsukta az ajtót. Még jó, hogy a személyzet ma nem dolgozik.....
- Ne ijedj meg - mondta, mire még mindig értetlenül néztem rá. Levette a sapkáját, és a kapucniját, de csak egy tüsis hajat láttam belőle.
- Sokat mondasz ezzel így- forgattam meg a szemem.
- És ezzel? - kérdezte a srác, és levette a szemüvegét. Előttem maga, Kisé állt.
Hellóóó! Meghoztam nektek a tényleges első részt a könyvemből!Tudom, kicsit rövidd lett... Remélem ugyanannyira fog tetszeni nektek, mint a Pogány Indulós könyvem. Ha tetszik, jelezzétek egy csillaggal, vagy kommentel.Addig is pusziiii!❤
2024.08.01.
STAI LEGGENDO
Gucci /Kisé ff/ Befejezett/
Storie d'amore"Bedugtam a fülesemet a fülembe, és elindítottam a szokásos zenémet, amit legtöbbet hallgatok. Kisétől a Gucci -t. Ezt az egy dalt szeretem tőle, de ezt annyira, hogy naponta többször meg tudom hallgatni. Éppen elindult a dal, amikor neki ütköztem e...