- Jól vagy azért? - simogatta a hátam a fiú, miközben az egyik karja továbbra is a hátamon maradt, és közelebb vont magához. A karjai biztonságot adtak, és nem féltem tőle. Hiába most találkoztunk tegnap, nagyon kedves, és helyes is valamennyire..............de közben aggódó.....
- Egyre jobban - húzódtam el tőle. - Most már nem hibáztatom magam, de attól még nagyon hiányzik. Ovis korunk óta ismertük egymást - mosolyodtam el annyira, amennyire tudtam. - Éss tudom, hogy már nem hozhatom vissza. De még mindig nagyon szeretem.
- Sajnálom - mondta újra, majd a hüvelyujjával letörölte a könnycseppeimet az arcomról. - Van még ilyen csodád? - mutatott a fagyira, direkt, hogy terelje a témát.
- Ööööööööö. Ez az egy van - mondtam, erősen gondolkozva.
- Nagyon finom - biccentett, majd visszament, hogy tisztes távolságot tartson tőlem.
- Van valami filmed? - kérdezősködött tovább.
-Filmezni akarsz? - érdeklődtem.
- Nem tudom - vonta meg a vállát.
- Felőlem csinálhatjuk azt - mosolyodtam.
- Oké - bólintott, majd a mosogatóba rakta a tányérját.
- Felmehetünk a szobámba - mondtam. - Fel a lépcsőn, második szoba balra - folytattam. Mindketten bekuckóztunk a kanapémra, és bekapcsoltam a Netflixet.
- Most erről haverom dala jut eszembe - magyarázta Zsombi.
- Netán Csanádé? - kérdeztem.
- Ja. Honnan tudtad? - érdeklődött.
- Van egy haverom, aki a legnagyobb OTL fan a világon. Összes koncerten ott van, először első sorban, utána meg pogózik - forgattam meg a szemem. - Ja, és Pogi után ercsé a kedvence.
- Hát én nem vagyok senkinek? - háborodott fel.
- De. Te állsz neki a harmadik helyen - mondtam.
- És nálad első helyen vagyok? - vigyorodott el.
- Álmaidban - fintorogtam.
- Akkor most minek vagyok itt? - kérdezte.
- Te akartál filmezni - adtam meg az indokot.
- Tudom - felelte.
- Akkor? - kezdett idegesíteni.
- Semmi - vigyorodott el, majd visszahanyatlott a kanapé támlájára.
- Ahjj, tudtad, hogy idegesítő vagy? Csak szólok, hogy nagyon - forgattam meg újra a szemem. Ha vele vagyok, kb. csak ezt csinálom.
- Milyen filmet nézzünk? - terelte MEGINT a témát drága haverom.
- Válassz te - fújtam ki egy nagy levegőt.
- Oké. Akkor Venom. - mondta ki, de olyan hangon, hogy nem lehetett ellenkezni. Még én sem mertem. De nagyon utálom azt a filmet.
- Most komolyan? Utálom! - nyögtem ki, és bebugyoláltam magam a pihe takarómba.
- Majd ha félsz megfogom a kezed - mondta, majd cukin elmosolyodott. Várjunk....Miket írok én? Nem lehetek ebbe a srácba szerelmes! Ez egy csajozó gép!
- Hajj, jó - mondtam ki, majd lejjebb csúsztam a kanapén. Az eleje még nem volt annyira ijesztő, de a következő jelenet, amikor a szörny ráveti magát valakire, az nagyon rossz volt. Akkorát síkítottam, hogy jó, hogy nem törtek ki az ablakok. Vagy a tükrök....... Betakartam a fejemet a paplannal, és elsüppedtem a párnák közt. Éreztem, hogy valami jár a bőrömön, mert csiklandozott valami. Zsombi kereste a kezemt, majd mikor megtalálta, az ujjait az enyémre kulcsolta. Annyira elpirultam, hogy még egy jó ideig nem mertem kijönni a takaró,, vagy mi alól.
- Többet ne sikíts ekkorát - mondta, majd a fülemhez hajolt. Csak mondom, hogy nem bújtam elő a rejtekhelyemről.
- De annyira ijesztő. - fújtam ki egy nagy levegőt.
- Nem kell félned - mondta, majd megpróbálta lehúzni a takarót a fejemről, sikeresen. Nem ér, hogy erősebb nálam.
- De. Attól a szörnytől - mutattam a képernyőre, majd megigazítottam a hajam.
- Figyelj. Én mennyire vagyok félemetes? - komolyodott meg.
- Semennyire - vágtam rá csípőből.
- És ha megcsikizlek? - emelte fel a kezét.
- Akkor megütöd a hármat - forgattam meg a szemem.
- Látod, ha ilyen elítélő vagy, akkor egy nem látező szörnytől miért félsz? - folytatta tovább az eszmecserét, de a kezemet nem engedte el.
- Nem tudom. Talán azért, mert félek, hogy az ágyam alatt lesznek este - válaszoltam.
- Itt aludjak? - kérdezte tök komolyan Zsombi.
- Nem kell - ráztam a fejem.
- Biztos? - kérdezgetett tovább.
- Tuti - bíztattam. Persze örültem volna............
- Felőlem - sóhajtotta.
- Na nézzük akkor azt a filmet - feleltem. De a kezemet továbbra sem engedte el, maxium csak szorosabban kulcsolta át.....
Hellóóóóóóó!Itt lenne a részem! Remélem tetszik!
2024.08.04.
ESTÁS LEYENDO
Gucci /Kisé ff/ Befejezett/
Romance"Bedugtam a fülesemet a fülembe, és elindítottam a szokásos zenémet, amit legtöbbet hallgatok. Kisétől a Gucci -t. Ezt az egy dalt szeretem tőle, de ezt annyira, hogy naponta többször meg tudom hallgatni. Éppen elindult a dal, amikor neki ütköztem e...