- Még mindig nem hiszem el, hogy azt mondtad, hogy költözzek hozzád - ráztam hitetlenkedve a fejem, és bementem az egyik üres szobába.
- Pedig el kéne - tudta le ennyivel, majd bement a nappaliba. Amúgy lehet, hogy csak én vettem észre, de Zsombi tipik nem aza a srác, aki tök sokat dumál. A lényeget elmondja, ha valaki kérdezi őt, de a saját döntése, hogy kezdeményez e beszélgetést a másik emberrel. Persze pár napja ismerjük csak egymást, így nem várom el, hogy a házban azonnal befogadjonn, de megpróbálok jó lakótárs lenni. Mert több nincsen köztünk. Hiába nincsen pasim, nem leszünk együtt soha, mert ő biztos az a srác, aki csak úgy fogja felhozni a lányokat, az egyéjszakáskalandokra....
Bementem a szobába, ahol volt egy ágy, meg egy szekrény. De amúgy full üres. Bepakoltam a cuccaimat, majd odamentem Zsomborhoz, aki éppen valami beat-et hallgatot a laptopján, fülese a fején. Arra gondoltam, hogy szegényre nem akarom ráhozni a frakit, ezért nem bökdösöm, de a fejhallgatóját attól még levehetem, nem?
Odalopakodtam a kis "stúdiója mögé" , és óvatosan lekaptam a füléről a tárgyat, és a fejemre raktam. Egy egész jó szám szólt benne, így ütemesen ráztam rá a fejemet.
- Hé! - fordult meg a gurulós székkel felém, de olyan közel jött, hogya lábunk összeért. - Hogy tetszik? - mosolyodott el.
- Tök jó - biccentettem, majd visszadtam neki azt az..........izét.....
- Ennyi? - kérdezte.
- Nem szoktam tőled zenét hallgatni, így nem tudom megmondani, hogy a rajongódid mit várnak el tőled. De a szám jó. - magyaráztam.
- De a Guccit hallgatod - felelte.
- Igen. Mert az jó szám - nyújtottam rá a nyelvem.
- Mondanám, hogy paraszt vagy, de nem vagy az. Csak néha ....- ingatta a fejét Kisé.
- Tudom - forgattam meg a szemem.
- Nem akarsz nekem megint olyan csodát csinálni, mint tegnap? - nézett rám kérdő pillantásokkal a srác.
- Jól kezdted - vágtam rá.- Mi vagyok én,csicska?
- Nem - ingatta a fejét.
- Na látod. Milyen alapamyagod van hoozá? - sóhajtottam.
- Minden van - felelte. - Legalább felfedezed a terepet, mielőtt a barátnőm leszel -mormogta, de én már ezt nem hallottam, mert a konyhába mentem.
Hamar megtaláltam a dolgokat. így gyorsan elkészült az én incsi fincsi csodám. Kivittem egy tállal Zsombinak, és leraktam elé. De nem volt kanál hozzá....
- Zsombor! - zörgettem meg a vállát.
- Igen? - kérdezte.
- Nincs több kanál. Minden a mosogatóba van, de nincs mosogatószer. És biztos, hogy nem megyek el venni, meg nem is én fogom sikálni a cuccokat.
- Akkor eszünk egyből - mondta, majd levette a fülesét.
- AZ olyan, mintha illegális nyálcserét folytatnánk...... - fintorogtam.
- Ha akarod, csinálhatjuk azt is- mosolyodott el perverzen Zsombor.
- Inkább ez - forgattam meg a szemem, és elkezdtük enni a fagyit. Egyszer én, egyszer ő........
Hellóóó! Itt lenne a részem! Ha tetszik, vote, és komiiiiiiiii!
2024.08.05.
YOU ARE READING
Gucci /Kisé ff/ Befejezett/
Romance"Bedugtam a fülesemet a fülembe, és elindítottam a szokásos zenémet, amit legtöbbet hallgatok. Kisétől a Gucci -t. Ezt az egy dalt szeretem tőle, de ezt annyira, hogy naponta többször meg tudom hallgatni. Éppen elindult a dal, amikor neki ütköztem e...