POV Matthy:
De rest van de avond was het echt gezellig. We hebben film gekeken en een spelletje gespeeld. "Hey maar ik ga naar bed" zegt Ilse. Het is rond middernacht dus redelijk logisch. "Ik ook" zeg ik snel. Ik zie Koen grijnzen. Als ik naar de andere kant kijk zie ik Rob niet ze blij kijken. Ach ja boeie. Ik loop snel achter haar aan. Ik zie dat ze in de badkamer is dus dat geeft mij de kans om me even om te kleden. Ik kleed me uit en pak een shirt. Misschien vind ze dat ietsjes fijner en ook heb ik geen zin in gezeik. Klop klop. Ik klop op de badkamer deur. "Kan ik binnen komen" " ja" . Ze staat haar tanden te poetsen. Ik scan haar lichaam. Ze ziet er niet slecht uit. Ze heeft een kort pyjama broekje en een trui aan. "Kan je het zien" zegt ze terwijl ze haar tandpasta uitspuugt. Ik lach en pak ook mijn tandenborstel. Ik zie dat ze wat mee neemt . Geen idee wat. Nadat ik ook klaar ben in de badkamer stap ik in bed. Ilse in een beetje aan het kloten met een lippenbalsem en haar camera. "Wat doe je?" "Even mij litteken insmeren". Ik kijk haar raar aan. "Hier kijk". En ze laat een streep onder haar lip zien. "Wat heb je gedaan!" "Ooohh niks ernstigs" "wacht laat mij maar" . Ik pak de lippenbalsem uit haar hand en til haar kin even omhoog. Ik kijk haar aan. Damm. Ik open de balsem en doe het voorzichtig erop. Ik zie dat Ilse haar ogen sluit. "Doet het pijn" "beetje" . "Hier" . Ik geef haar de lippenbalsem. "Dankjewel" "geen dank". Ik heb nogsteeds haar kin vast. Ik kijk haar aan. Zou ik het doen. Fuck it. Ik druk mijn lippen zachtjes op die van haar. Naar een paar seconde trek ik terug. "Sorry ik had het niet m..." . Ik word onderbroken door haar lippen. God wat is ze lekker. We zoenen even en na een paar seconden trekken we terug. Ze glimlacht. En ik lach terug. "Slaapplekker Mat" zegt ze terwijl ze tegen me aan kruipt. Ik sla mijn armen om haar heen. "Slaaplekker Illy".
POV Ilse:
Ik word wakker en zie dat Matthy nog slaapt. Ik stap zo zacht mogelijk uit bed. Wat zal ik doen? Mat wakker maken of zelf een kijkje nemen in de woonkamer. Ik kies voor de tweede en loop zo stil mogelijk naar de woonkamer. Het is vroeg dus er is nog niemand. Na een tijdje op de bank gezeten te hebben komt Koen binnen. "Oh hey Illy" "lekker enthousiast" "dacht dat er nog niemand zou zijn" "nou tada hier ben ik" "sliep je niet lekker bij Mat" en hij kijkt me grijnzend aan. "Koen hou je mond maar weer" "ja wat is het dan niet waar" "nee, maar laat maar" "dus je hebt wel lekker geslapen" "ja" "niks gedaan" "wat nee" "ja wat ken jou langer". Ik schud m'n hoofd en loop naar de keuken waar ik ontbijt maak en opeet. Ik heb inderdaad heerlijk geslapen. Door Matthy. Het lijkt wel alsof mijn gedachten waarheid worden, want drie seconde later loopt ie de woonkamer in. Ik vind hem er schattig uitzien met z'n slaaphoofd en een beetje verwilderd haar. Ik voel dat ik moet blozen dus ik kijk snel weg. Hij komt de keuken binnen lopen. "Hey" "hey" "jammer dat je al weg was". Ik voel dat ik rood word. "Wil je wat eten?" Vraag ik snel. "Doe maar broodje met kaas". Ik maak het broodje voor hem. Opeens voor ik dat hij me van achter knuffeld. Ik smelt. "Ilse" "Matthy" . Hij draai me om en geeft me snel een kusje. Ik kijk snel of niemand ons ziet. Alleen Koen en Raoul zijn wakker. Gelukkig zitten ze op de bank. Ik geef hem snel het broodje en een kus terug. Hij kijkt me glimlachend aan. Ik geef hem een lach terug en loop de woonkamer verder in en ga naast Koen op de bank zitten. "Maare ik ga me omkleden". Matthy had gezegd dat ik weer bij hem mocht dus ik maak me snel klaar. Als ik klaar ben is iedereen inmiddels wakker. "Maar guys er moet boodschappen gedaan worden" "ik kan het wel doen" zeg ik aangezien ik anders oprecht niks te doen heb. "Ik ga wel met je mee" zegt Matthy. "Oké fijn" " maar moet me nog wel even snel aankleden dus wacht even" "doe rustig aan". Matthy loop de woonkamer uit.
Haloe, beetje kort. Maar had weinig tijd. Probeer de andere wat langer te maken. <3
YOU ARE READING
Unbelievable ~Bankzitters-
FanfictionIlse heeft haar broer vier jaar lang niet gezien. Maar dan duik hij opeens op. Wil ze haar broer wel in haar leven? En waar bemoeit hij zich mee? En belemmert hij haar liefde?