-İyi Okumalar-
• • •
Jungkook kontrolünün tamamını kaybetmiş sayılmazdı. Ama omegasının kontrolden çıktığını ve istediği şeyi almak için de savaşacağını biliyordu.
Bu omeganın ikinci kızgınlığıydı ve ikisinde de bir şekilde yanında Taehyung vardı. Alfaya olan güveni tamdı bu yüzden. Ona hiçbir zaman yanlış yapmamıştı alfa yapmazdı da biliyordu Jungkook.
Mora çalan gözlerinin en büyük göstergesi de buydu zaten. Omega güvenmediği birisinin yanında kendisini açık etmezdi. Yaşadığı bu güvenle bakışlarının odağı tamamen Taehyung'un gözleriydi.
Yatağın üzerinde karşılıklı şekilde oturuyorlardı ve Jungkook alfaya dokunmak için yanıp tutuşuyordu. Az önce sanki birbirlerine sarılmamışlar gibi teni tekrar onun dokunuşlarını ister olmuştu.
Kızgınlıkta olmanın bir göstergesi de Jungkook'un herşeyi daha derinden hissediyor oluşuydu.
Zira tam şuan alfanın salgıladığı feromonlar çoktan başını döndürmüştü bile.Elini uzatıp alfanın bacağına koydu. Bakışları hala gözlerindeydi ve alfanın dudaklarına bakmamak için büyük çaba sarf ediyordu.
"Jungkook?" Dedi Taehyung, hem kontrolün kimde olduğunu anlamak istemişti hem de minik bir uyarıydı bu onun için.
"Benim." Dedi sadece ve kontrolü omegasına vermediğini belli etti bir şekilde.
Kafasını karşısında ki bedene doğru yaklaştırdı. Taehyung olduğu yerde kaldı, hala aralarında mesafe vardı ama bu mesafenin de öyle uzun üse olacağını sanmıyordu.
Hareketleri de bu düşüncesini destekler nitelikteydi. Omegaya doğru yaklaştı, ve onun daha anlamasına fırsat tanımadan onu öpmeye başladı.Hızlı ve ani bir hateketti ama küçük olan da bu öpüşe anında karşılık verdi.
Az önce yaptıklarına nazaran bir tık daha tutku doluydu ikisi de özellikle de Jungkook'un odayı saran feromonlarından sonra.O an, sevdiğini öptüğü sırada Taehyung bir şey fark etti. Kalbinde yeşeren yeni bir duygu gibi gelip sızdı ona. Farklı hissetmişti bu farkındalıkla geri çekildi.
Jungkook dudaklarının üzerinde ki dudakların uzaklaşmasından hoşnut değildi, hayıflandı olduğu yerde ve alfaya baktı.
"Sen de hissettin mi Jungkook?"
Jungkook anlamaz şekilde Taehyung'a baktı ve onu anlamadığını ima etti. Şuan düşünebildiği tek şey alfayı tekrar öpmek ve onu daha çok hissetmekti.
"Seninle öpüşürken kalbimde bir şey belirdi. Sanki bana ait olmayan başka bir duygu. Bana ait olmayan bir şehvetti sanki." Dediğinde Jungkook kaşlarını çatarak baktı Taehyung'a. Alfanın ne saçmaladığını anlamamıştı ama şuan ona ayıracak vakti de yoktu.
"Sonra tartışırız." Dedi ve öne atılarak tekrar alfayı öpmeye başladı.
Oturduğu yerde ne kadar ileriye gitmeye çalışırsa çalışsın alfayı tam manasıyla hissedemiyordu ve bu canını sıkmıştı.Bu yüzden hiç düşünmeden dudaklarını ayırmadan yükseldi ve alfanın kucağına oturdu. Taehyung onun bu hareketiyle anlık olarak irkilse de omeganın bu yaptığı çok daha iyi hissettirmişti. Jungkook'u kabul etti. Kabul etmemek gibi bir seçeneği olamazdı bile.
Öpüşmeleri derinleşmeye başladıkça Taehyung'un içinde yeşeren o yeni duygu daha da kendini göstermeye başlıyordu. Kalbinde konfetiler patlıyordu adeta, ama bu konfetilerin tek sahibi değilmiş gibi hissediyordu bir noktada da. Elleri Jungkook'un kalçasını ve belini okşamaya devam ettiği sırada dudakları Jungkook'un nefeslenme ihtiyacı için ayrılmak zorunda kaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Averd - Taekook -
FanfictionVampir-alfa melezi Taehyung Cadı-omega melezi Jungkook Vampirlerin ve cadıların arasında sürüp duran çatışma şartların da değişmesiyle boyut değiştirmiş işler artık eskisinden çok daha farklı bir hal almıştı. Bu kargaşa arasında Taehyung ve Jungkoo...