(Jungkook'tan;
(2 gün sonra)İki gündür hayatımı yaşıyordum resmen! Kim Taehyung benim kurtarıcımdı. Ona o kadar özeniyordum ki, kendisi rol modelimdi. Ama iki gün boyunca yalnızca akşam yemeği saatlerinde görüşebildik. Çünkü kendisi çok yoğun, yani öyle söyledi.
Ayrıca Kim Taehyung bana burası senin evin dedi?
Yani gidip evin tüm duvarlarını mor yapsam bir şey diyebilir miydi?
Ayrıca ev çok büyüktü, çok güzeldi. İki gün boyunca annemler ile konuşmadım. Yani aradılar ama açmadım çünkü huzurumun ortasına edemezler. Ablam ile ise konuştum ama hâlâ daha olanlardan haberi yok.
En yakın zamanda ablam ile konuşmalıydım.
Taehyung arada sırada çok yakınıma giriyor. Ve bu durum.. karnımın kasılmasına sebep oluyor.
Sürekli yanağımı da öpüyor, bu da gerilmeme ve heyecanlanmama sebep oluyor.
Ama midem bulanmıyor dokunuşlarından. Hoşuma gidiyor da diyemem çünkü onu hala daha tanımıyorum. Ama çok iyi birisi bunu biliyorum.
Bana neden yardım etti bilmiyorum ama ona güveniyorum. Belki de o olmasa şu anda bazı adamlar ile..
Neyse bunları düşünmek istemiyorum. Oturduğum salıncakta ileri geri sallanıp muzlu süt içiyordum. Terastaki salıncak çok hoşuma gidiyordu.
Ayrıca Yeontan diye bir köpek var ve çok tatlı! Beni pek sevmese de.
Çünkü her Taehyung hyung yanıma gelse hemen onun kucağına çıkıyor ve sırnaşıyor. Bir de benim pantolonumu yemeye çalışıyor.
Anladık Taehyung hyung senin Yeontan!
Aklıma gelen şeyler ile gülümsemeden edemedim. Ayrıca Taehyung hyung çok yakışıklı, yani bilmiyorum yüzü falan çok orantılı. Model olsaymış keşke..
Ayrıca ayrıcaaa! Evde ki hizmetliler bana Bay Jeon diyor?
Sürekli onlara buna gerek olmadığını söylesem de dinlemiyorlar. Ama o gerizekalı şoför deyince keyifleniyorum.
Resmen iki gündür zengin hayatı yaşıyorum? Annemin teklifini kabul ettiğim için çok mutlu hissediyorum. Yani yoksa Taehyung hyung karşıma çıkamayabilirdi?
Duyduğum kapı sesi ile bakışlarım oraya döndü.
"Jungkook? Napıyorsun burada?" Dedi Taehyung hyung. Gülümseyerek cevap verdim.
"Salıncakta sallanıyorum Taehyung hyung." Dedim ama nedense yanında geriliyordum. Adamın öyle bir havası var ki nefes alsam rahatsız olur mu diye düşünmeden edemiyorum..
"Hmm, güzel. Neler yaptın bugün bakalım?" Dedi salıncağın karışısında ki koltuğa otururken.
Bacaklarını aralamış ve üzerinde ki ceketi çıkartmıştı. Gözlerimi kucağından alamazken sorusunu algılamakta zorlanmıştım.
Ve emin olun siz de karşınızda siyah gömlek, pantalon ile bacakları aralık bir şekilde oturan Kim Taehyung görseniz dünyadan koparsınız.
Benim gibi..
"Ha- şey. İyi yani güzeldi." Dedim bana sırıtarak bakan Taehyung'a. Bildiğiniz adamın kucağını izledim ve bu Tanrım!
Utanç verici, yanaklarımda ki yanma sebebi belli oldu.
"Hmm. Gel yanıma Jeon." Dedi. Sesi hep böyle seksi miydi bu herifin?
Ah ergenlik hormonarı zirveyapmıştı resmen şu anda! Neden her şeyi saçma düşünüyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fancy Man
Teen FictionAşk mıydı ölmemi sağlayan? İhanet miydi ona bu kadar bağlanmam? O kadını sevmesi miydi bu kadar acıtan? Yalnızlığı fark etmem miydi bu kadar soğutan?