Járóbetegként 3

462 17 0
                                    

Ágnes Vanilla: Kinek mondjam el?

Miért múlik el minden,
és veled is érzem
az idõ hozta fogaskerekét;
mert tudom, hogy szeretni
Téged ez minden vágyad,
és én újra elhinném...

...

Nekem te vagy a minden,
és nem szóltam mégsem, hogy elmegyek,
nem maradok a tiéd,
pedig ezerszer próbáltam megszökni szívemtõl,
úgy ahogy vissza se fordulnék.
Még valahol láttalak újra, de nem hiszem el,
csak képzelet vagy, látomás...
Hisz távol vagy tõlem,
és te is valaki mással éled
a hézköznapok moraját!

Kinek mondjam el,
ha már senki nem felel?
bilincselj magadhoz, ha újra elmennék...
Taníts meg, hogyan szeresselek,
titokban merre keresselek?
Ha tudnám, Te is vársz veled újra kezdeném,... veled, újra kezdeném!


A gyerekek mindig energiat adnak es segitseget is. Nem tudom sokszor mi lenne nélkülük. Talan fel sem akarnek reggel kelni az ágybol. Hiszen egesz ejjel olyan jokat olvasgatok Rocco fotelében.
Apa sokat dolgozik fejben. Talan nem kene ennyit idegeskednie. 7 heti munkat kell bepotolnia ket helyen. A ceget szepen elvezette Havasi Zoltan helyettes de vannak dolgok amiket tologatott. Apa belevetette magat a munkaba. Igy a szivet is megterhelte eleg rendesen. Este nem tudtuk mi a baj. A pulzusa rendben megis furan néz es ha kerdezek csak percekkel kesobb valaszol. Faziskesesben. Valami nem stimmel. Peter mar van olyan rutinos hogy azonnal kerdezi az evszamot a napot hol van mit evett ma. Mind a cirkálodo szivritmus zavar okozta oxigen hiany az agyban ha ezekre a kerdesek nem vagy csak kesobb egy kis gondolkodasi ido utan kepes valaszolni. Figyeli a szemeit az inyét es az orca szinet is. A vernyomast a vercukrot es a pulzoximeter értékeit is.
Az itelet pedig alvas de azon nyomban. A stressz olyan szinten csinalja ki az emberi szivet mint egy penesz folt a ruhat. Szep lassan elszaporodik es megeszi a sejteket leallitva a szervezetet. Felek hogy elveszitem ugyhogy sirok.

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Mindezt reggel nem volt kellemes elmeselnem Korvinnak. A szemem mar ég a sok sirastol. Az orromban levo takony meg sosem volt ilyen mennyisegben jelen. Plane a konnycsatornam sem termelt meg ilyen merhetetlen mennyisegben szemfolyadékot.
- Nem akarok sirni.
- Miert?
- Mert akkor a mellkasomon erzem hogy nyomas van.
- Nem kellemes erzes de hasznos.
- De na nem sirok gyorsabban elmulik a nyomas.
- Nem csak az elszenvedett traumat kell feldolgozni utana hanem az utohatasokat is. Ezert ilyen nehez ez a terapia de ne add fel. Hidd el nekem a lenyeg mindig a kitartasban rejlik es persze abban is hogy oszinten megnyilsz nekem es elmeseled amitol rosszul erzed magad. Ez az idegrendszerben feloldja azt a gátat ami okozza a rossz érzest ez utan pedig konnyebb rola beszelni hiszen nem utkozik gátba nehezsegbe, nem okoz torokszorito erzest igy nem jar stresszel sem. Nem valasztodik ki kortizol hormon es nem jut el az idegi csatornakhoz. Fejben kell megertened mit miert kell es akkor erteni fogod a lenyeget a terapianak is. Terjunk vissza Roccora mert ugy gondolom ez volt az a pont ahol mar tulmentel egy bizonyos hataron es roppant az idegi görbület. Kiegtek a kis elektronok házai. Es a vivőanyagok is megszüntek. Teljesen magyarul amikor összeroppantál.
- Erdekes hallani es a fejemben elkepzelni hogy mi jatszodhat le az agyamban. Rocco halála még sokaig torokszoritos lesz. Mindig az van bennem hogy elkerulhettuk volna. Miert nem arra gondoltam vagy gondoltunk hogy hogyan is elhetné tul ezt. Hibaztatom magam nem azert mert az en kezemben volt az a kurva pisztoly hanem azert mert az odaig vezeto uton nem figyeltem arra hogy nekem kene vigyaznom hogy neki ne kelljen megvedenie.
- Ugy erted nem szeretted eléggé?
- Nem. Ugy ertem hogy nem is gondoltam a lehetosegre hogy őt ölik meg helyettem.
- Ezert bunteted magad?
- Mivel?
- Az orgazmus hiannyal.
- Ezt nem ertem.
- Tudat alatt bemeselted az agyadnak hogy te nem erdemled meg hogy elélvezz ezaltal az agyad programoztad arra hogy ne is tudj elélvezni. Sajat magad bunteted.
- De hat en nem magamnak akartam elvezetet hanem a ferjemnek.
- Aki?
- Aki el is elvezett de a zuhanyban. De en nem igy akartam. Nem igy akarom. Nem akarom magam buntetni. Nem tudom miert csinalom ezt de igazad lehet.
- Sőt mondok meg valamit. A hanytatas is ezert volt. Tudat alatti büntetés. Magadat buntetted azzal hogy rosszul voltal mert semmilyen virus nem volt benned. A tengeri betegseg sem stimmel mert a veredben volt ellenanyag. Pszichoszomatikus betegseged volt. A hanytatas a fejedbol iranyitott, a rosszullet egyik formaja volt. A laz es az ingerek pedig a rosszullet kovetkezmenyei ahogy a szervezet kuzdott a fej iranyitasa ellen.
- Azt gondoltam hogy nem vagyok terhes de hogy magamnak okozom azt nem.
- Tehermentesitened kene a lelked.
- Es azt hogyan?
- Eloszor is rengeteg belso meditalasi gyakorlattal. Ha gondolod segitek ellazulni.
- Nem tudom mennyire menne ez nekem. Most minden vagyok csak laza nem.
- Ezen kene valtoztatni. Az elso lepes az alvas. Miota is?
- Ohm. Hat lehet hogy egy hete... - vigyorgok szepen mint a gyerek akit lopason kaptak.
- Akkor ma mindenkepp aludnod kell. Nem regenerálodnak az idegpalyak ha nincs alvas es Rem fazis.
- Miota idejarok ezt fujod.
Korvintol kijonni inkabb olyan mint egy levego a buvarfelszerelesbol a tenger melyen. Haaaa vegre oxigen.

Vulkán 10.Où les histoires vivent. Découvrez maintenant