14. Fény keresés

1.1K 18 0
                                    

Gondolkodom tehát vagyok....

A szabadkomuvesek mitosza sosem erdekelt ahogy a szcientológia sem. Most azonban felcsigáztak. Martinovics is a tagja volt. Sőt Tamási Áron, Kossuth, Ady Kosztolányi es Liszt Ferenc is. Ezek az emberek mind nagyot alkottak. Maradandot adtak a vilagnak. Nekunk magyaroknak a legtobbet. Buszkek is vagyunk rajuk. De nem tesszuk hozza az iskolaban hogy amugy egy titkos szekta tagjai voltak. Talaltam olyan irasokat ahol 4 pápa is tiltja hogy a hivei belepjenek a társaságba. Itthon a tortenelem soran ketszer is betoltottak a mukodeset es uldoztek a tagjaikat. De vajon miert?
Magat a titkos szervezetet máig érik egészen abszurd vádak mint pl a luciferizmus az állat és véráldozatok és az orgiák helyett a manapság divatos konspirációs elméletek a világ összeesküvésről, a bolsevizmus terjesztéséről és a világháborúkrol. Szerintem ez ugy faszsag ahogy van. Nem emlekszem rá hogy mi tortent velem de biztos nem azert kellek oda mert ki akarnak robbantani egy haborut. 🙄 Szoval az energiakrol lehet szo. Sokkal inkabb a tulvilagi beszelgetesrol. Tudasrol. Kapcsolodasrol. Az elet a halal utanrol.

Tudom ne gondoljak ennyit erre. Elromlottam megjavitottak. Pont. Itt a vege. De tulzott kíváncsiságomat valjuk be nehez legyűrnom.

Azt mondják a szem a lèlek tükre. Túl azon hogy a nonverbális kommunikációnak rengeteg összetevője van, az egyik  legbeszèdesebb a szemünk. Nagyon sokminden benne van egy tekintetben. Erezni benne a vágyat. A buntudatot. A sertettseget. Haragot. Megkonnyebbulest. Szerelmet. Minden benne van. Nem is a szemben de magaban az arcban. Az arcunk beszel hozzank. Ezert tudom egyből hogy miert erkezett hozzam. Ezert latom mar egybol pedig még meg sem szolalt.
- Be...
- Vincenzo most nem alkalmas. A munkahelyemre pedig nem illett volna eljonnod.
- Si. Deeeee beszeljunk ugy mintha egy partner lennék. - nem er hozzam ahogy el szokott kapni, csak kinyujtja a kezet hogy a tavolban levo kivancsi kollegak az etkezesbol lathassak hogy nincs itt semmi latnivalo. Kezet razunk es a nagy targyaloterem fele terelem csupa megjatszott szinhazi mosolyban majd bezarom az ajtot magunk utan attol tartva hogy valaki rank nyithat.
- Bellama. Tegnap elhamarkodott dontest hoztal rolam. Orommel latom hogy nem lettel beteg. Maxim nem hajlando információt adni rolad. Csak latni akartalak mielott indul a gepem.
- Nem szandekoztam igy viselkedni. Elnézést kerek a poharakert es a borsszoro miatt de ugy velem nem ertettél meg. Ugy erzem nem az en oldalamon es véleményemen állsz.
- Nem tudom hogyan élted meg....
- Nem. Nem tudod. Es ő sem tudja. Es ne varja tolem hogy majd cica modjara dorombolok neki amiert megvett. Undorito hogy egyaltalan ez megtortent. Undorito es verlazito maga a teny hogy ez neki normalis. Es még azt hiszi segitett? Komolyan azt hiteti el magaval hogy segitett?
- Dimitrij eladott. Mégis mibol kellett volna gondolnia hogy szabad vagy?
- TE VÉDED?
- Igy nem fogjak elhinni hogy targyalunk. - teszi az ujjat a szajara. Bassza meg igaza van. Lenyomom a vulkanom es megnyugszom. - Nem vedem. Adok egy masik szemszoget. Hatha erted ami itt folyik. Mert en mar kezdek belegabalyodni ebbe. Azota nem karolhattalak igazan. Megtagadod magadtol az erintesem. Nem vagy hajlando vacsorazni sem velem. Az utazastol mereven elzarkozol.
- Oh nem is tudom miert.... mert talan draga jo uncsitesod nagy cimborad majdnem megcsonkitatott?
- Errol ő nem is tudott.
- Oh akkor talan meg kene valogatni a szallitoit. Hanyag munkara vall. - gunyolodom vele.
- Ha leulnel vele egy asztalhoz?
- Te mi vagy neki? A csicskása?
- Bella! Atlepsz egy határt!
- Ugyan mitol kéne tartanom? Talan toled? Mit adtal te nekem? Hol voltal mikor Flavio kerekparral tekert vegig 2 orszagot hogy megtalaljon? Vagy amikor a ferjem 4 orszagon át hajtott ertem? Hol voltal mikor kellettél volna? Hol az istenben volt a kibaszott nagy olasz szerelmed amikor en fogsagban voltam?
- Eleg ebbol!
- Igen eleg ebbol. Menj szepen vissza oda ahova tartozol. Nyald tovabbra is a Polip seggét es hagyd beken a csaladomat. - kinyitom az ajtot es felveszem a legszebb mosolyom mert kint vannak a kollegak. - Sajnos el kell mennem. Javasolnám addig az utcában a pekseget ott a legfinomabb a kávé. Orvendtem a talalkozasnak. Remenyeim szerint megbeszeltunk mindent. Viszontlatasra. - biccentek hogy a szam mosolyog hangom negédes de a szemeim haraggal fűtöttek.
Lelkünkben vannak olyan mély helyek, melyeket nem ér el a fény. Az ott rejtőző igazságok megszokják a sötétséget. El sem tudnák képzelni, hogy egyszer megszökjenek, de azt sem akarják, hogy megzavarják őket. Vannak olyan helyek a szívünkben, melyek annyira zordak, hogy oda semmilyen hang nem jut el. Titkos és barátságtalan helyek, ahol kimondhatatlan dolgok rejtőznek. De egyszer lesz majd egy elemlámpa ami bevilágít és meglátom a kivezető ajtót. Talán ma már sokkal de sokkal pozitívabbnak látom az életet.

Vulkán 10.Место, где живут истории. Откройте их для себя