Semmi sem kerulte el a figyelmunket. Ugye??? Semmi. Hááát.... Amig Szabi a hajammal foglalkozott addig mondjuk igazán ránézhetett volna a szerzodesekre is. A mindent kezben tartok Uram ezen a nyáron osszeomlott. Jah az miattam volt.
5 perc van még a meetingig de Kaban megint nem veszi fel a telefont. Este mar nem volt energiam hivni de irogat. Kapok verseket. Idezeteket. Nagyon kedves velem de mostmár latni is akarom a sajat ket szememmel. Aggodom. Bárki irogathat a neveben.
Igen mar mindenki az ertekezleten ül én meg még utolso pillanatban is csörgetem.
- Anna kezdhetjuk?
- Igen bocsanat. - elrakom es megprobalok figyelni. Mindent sorban atbeszelunk. Ertekeljuk a nyári beveteleket. Megbeszeljuk a multat. Uram pldogan tapsikol. Atavaszi unnepek a nyarra 14 százalékos bevetel többletet hoztak. Majd raterunk az elottunk allo idoszakra es a tigris arcarol lefagy a mosoly ahogy a szamokat elemzi es felfogja.
- Karacsonykor sok lesz a teendo de ez minden evben igy van. A .... divathaz felkert tegnap minket igy elvallaltam a nagy karacsonyi kampanyukat.
- A bőr reklam is karacsonykor lesz. - szol kozbe Zsuzsi.
- A mi katalogusunk is. - Zéno is beleszol.
- Jo hat az havi szintű. - abszolvál a főnökúr.
- De a divat magazinos, nem az allando. - Zeno egy hosszu papirt ad a kezebe. A karacsonyi vallalt szerzodesekrol.
- Na varj tessek?
- Figyelj itt vannak osszeirva az oktober 30ra lekert karacsonyi kampanyok. - Az igazgatonk olvasni kezdi es egyre csak kerekednek a szemei.
- Edes draga kissziveim emlekezzetek a tavalyi hajtasra akkor 43 megrendelest kellett kinyomni az éterbe magunkbol. Mik ezek a szerzodesek?
- Hat ott a neved. - szolalok meg mikor mar en is lapozom a papirokat.
- De nem voltam itt! - szepen ranez Havasi Zoltanra aki szetteszi a kezet.
- A szerzodeseket a nevedben kotottuk.
- Ki? - Ez amolyan koltoi kerdes hiszen csak 3 embernek van alairasi joga a cegnel es abbol ketto nem volt jelen. Én "khm nyaraltam" Szabi meg "kergetett" orszagokon keresztül. Ezt mar igy fogjuk mondani mert ez igy kisse konnyebben veszi ki magat es nem kell hogy gyomorgorcsom legyen allandoan ettol az idoszaktol. Fel fogom dolgozni csak hat Rocco. Igazan elhetne. Alig elt annyira fiatal volt. Annyira sajnalom.
- Aki elt es mozgott. - rsntanak ki a gondolataimbol. Hallo fokusz! - Szabolcs azt mondtad kerjuk be nezzuk at hozzunk dontest. - es megtették. Tok jogosan.
- De ez 67 szerzodes! - morog a lapokat nyálazva.
- Annyi. - szamol gyorsan fejben Zsu is.
- En azt ertem hogy megadtam a szabad kezet az en kurva anyamat erte de hogy mindent alairjunk? - Korbe nez es Havasin megáll.
- Vagy 30at utasitottam vissza. - vedekezik a helyettes fönokur.
- Jol van bazdmeg akkor 50et kellett volna. Jeeeeezus. 67 megrendeles? Hogy az anyamba lesz ez kesz? - nagy levegot veve felnez a plafonra. Eltolja a papir halmot es csattogtat a tollával.
- Talan ha kulsost alkalmazunk? - Havasinak be kene lassan fogni a szajat mert a levegoben tigris izzadsagcseppek keringenek.
- Nem bizom kulsosokben. - morog. - A fotosaink kiválóak de nem tudnak osztodni. - siri a csend - .....Huuuu oke otleteket! Megoldasok kellenek! - még mindig fagyott a levego - ......Gyerünk jo reggelt mindenki! - mindenki egymasra nez - ... Ez igy nehezen fog menni.
- Talan ha mindenki kapna egy reklamot. Tudom hogy nem ez a szokás de ha mindenki csak egy dologert felel akkor sokkal jobban tud koncentralni es nem szorodik szet a figyelme. - Teszem fel az otletet de mint egy csontot ugy dobom be az asztalra. Varom a reakciokat de Szabi mereven a szamokat figyeli a szerzodeseken. Gondolkodik. Latolgat. Járnak a fogaskerekek. Latom ahogy csattog. Megy a gepezet odabennt.
- Oke ez mukodhet. Minden kreativos kap egy feladatot amiert ő felel. Es ő tartja erte a hátát is ha nincs idoben keszen. Legyen tokeletes. Nem adhatunk ki a kezunkbol osszecsapott anyagot.
- Ez termeszetes.
- Szoval akkor Bella feladata lesz kijelolni ki melyik reportot kapja. A projekteket oktober 10re kerem. A valtozas oktober 20ig alljon fenn. A rider es minden muszaki munkatárs legkesobb okt 28 ra vegezzen a modositasokkal. Jutka a kesedelmes beerkezeseket figyeli es bottal veri aki nem adta le idoben. - Az emlitott kollegina arcan ragyogo mosoly keletkezik. Nem kis mennyisegu domina hajlam lakozik benne, de ezt nem a szexualis teren inkabb a munkaban éli ki.
- Margo drága Illéssel dolgozik. - nez korbe. - Egyik sincs itt. Khm. Zsu ird be oket hianyzonak. - megint korbenez es kiszur még egy hianyzot. - Ivett?
- Tegnap nem erezte jol magat ma reggel hivott hogy migrén.
- Uh. Jo. Akkor az infokat megosztani vele mert neki is van egy csapata. Adjatok lefele a tenni es tudni valokat. Kösz skacok. Szép napot. Oszolj. - ranez az orajara. - Es jo etvagyat az ebedhez. - mindenki mosolyogva tavozik o meg hatra vagja magat a szekben es a halom szerzodest nezegeti. A konferencia terem kiürül mi pedig nezzuk egymast.
- Karacsonyig kipurcanunk. Nem elég, ha jó szappant gyártasz, az is fontos, hogy rávedd az embereket, hogy mosakodjanak.
- Meg kell huzni a gatyaszárat de sikerulhet.
- Kene vissza Öcsi.
- Tudom nem akarsz kulsost meg bovitest de mi lenne ha felvennenk par ujat?
- Nincs idom interjuztatni.
- Akkor megbizol bennem? - kerdezem mire bolint. Kattongatja a tollat azzal a kezevel amivel egy ember fejet vagta. Huuuu megrazom a fejem. Nem csodalom hogy ebbe a Donnák bele szoktak őrülni. Koszos a körme. Vajon ma reggel is ott volt? Ásott? Az ott föld lenne?
- Jo? - fokuszalnom kell. Mi jo?
- Bocsanat mégegyszer.
- Csak olyat akarok akiket en hivok at valahonnan. Tapasztaltakat jo?
- Tehat meghivos rendszerben es nem palyazati kiirasban?
- Igen pontosan.
- Szabi azt tudod hogy ezzel 90%at meg sem tekinthetjuk a kinalatnak?
- Nem akarok kezdoket. Nekem most élmunkasok kellenek. Legyen terhelheto. Nem akarok a maganeletevel foglalkozni. Karrieristákat keress a konkurenciaknal.
- Rendben. Megtalalom.
- Jo. Akkor van 2 napod mindenre.
- Hogy mi?
- Mar ma dolgoznia kene. Nem akarok heteket elbaszni azzal hogy felveszek valakit. Ha oktober 30ig bevalik, felveszem allandora. Ha nem akkor kifizetem az addigi munkajat es vege. Ez a probaidejuk. Egy csapat kell tehat egy vezető kozulunk. Mondjuk lehetnel te is. Kihivast akartal. - kopni nyelni sem tudok de csak mondja daralja tovabb. - Hat most lesz dolgod. Allits ossze egy 4-6 fős csapatot akik onnalloan dolgoznak. Mégis együtt elemeznek.
- Jezusom. Ugye tudod hogy ez sok amit kersz?
- Anna. Kepes vagy ra. En mindog csak annyit varok el amit meg tudsz oldani. - ezzel felpattan es betolja a szeket. - Munkara! Temposan!
YOU ARE READING
Vulkán 10.
HorrorA 10. Könyv Egy Domináns alávetett kapcsolat mindennapjai egy Család élete. 18+ tartalom Felnőtteknek szól!!!!! Minden jog fenntartva! A novella cselekménye kitalált történeten alapul. A történet szereplői kitalált alakok, mindennemű egyezésük a v...