Masnap mar hajnalban arra keltem hogy az ujonnan felismert tudast gyakorolja. A tegnap megkinzott csiklomat forro nyelvevel takarja. Ahhh megőrulok oda akarok nyulni automatikusan a fejet simogatni de a csuklomnal mar randul is vissza. Szep volt. Almomban mar rogzitett. Eloreláto. Oke nincs panik. Ő a ferjed. Ah. Es a csodálatos nyelve. En az övé és ő az enyém. Kelloen csöpögök tekergek. Felnyul es ket kezeben megcsavarja a cicimen a gombokat. A szaja meg szivja a csiklom magjat es....
- Allj! - egy pillanat alatt fogjuk fel mindketten hogy ez a tudatalattim programozása. Teker rajtam még a melleimbe fajdalom keletkezik a csiklom ingerli tovabb a nyelvével es ujra kesztetest erzek megallitani. - Neee. - Csak pillanatra lassit de tovabb nyal es a kovetkezobe mar belenyögök. Mini hullámok ernek el. Cikaznak vegig rajtam. Mehemet luktetve dolgoztatjak. Izmaim vegre ott hullámoznak ahol kell. Az erdozöldek mosolyognak. Ezek a szemek csak nekem ilyen szepek. Szuk vagyok de nagy levegot véve ellazitom magam. Kapaszkodom a labammal eros derekában. Lokesei hullamokat indukalnak ujra es ujra. Csipomet fogva kicsit valtozik a szog arra amire be tudnek pisilni. Nyilik a szam szolnék. A tenyere ajkamra tapad. Kipattan a szemem. Majd dont es huvelyk ujja az orromra is rafog. Megadas. Ellazulva adom magam oda neki. A legzeskontroll működik. Masodpercek alatt kepes a csucsra juttatni....
Meg mindig duborog bennem mikor mellem fekszik. Kicsatolja a karjaimat megszabaditva a pantoktol. Cirogatom a mellkasat es o a melleimen meg a pocimon jarkal a kormeivel. Ahogy elégedetten ram mosolyog. Boldogsag koltozik a lelkembe. Beke. Boldogsag. Vidamsag. Minden rendben velunk. Mosolygok. Fogadom a csokjat. Karjaiban kapaszkodhatok. Csok kozben cirogat a nyelve. Kalandozasokat tesz. Minden fogam erdekli. Aztan visszahuzodva az ajkaim huzza a szajaba. Egy utolso puszival lezarja a tobb perces csokot es letorli a boldogsagtol kicsurgott konnyeimet a szemem mellol ahova a gravitacio miatt folyott. Cirogatja az arcom. Korberajzolva a szam vonalat. Megnyomva kisse az orrom. Majd megy tovabb. Kalandoznak az ujjai. Rekedt torkan koszorul egyet.
- Gyönyörű vagy Kincsem. - mosolyom pedig egyre szelesebben korbe eri a fejem. - Az en csodálatos felesegem.
- Az en tökéletes ferjem. - simitom vegig az arcat.
- Ha leirsz mindent. Elobb tudok segiteni.
- De ez....
- Tudom. Es azt is hogy nagyon nehez lehetett ezt kiböknöd tegnap.
- Sajnálom.
- Héj. Nem kell. Ne sajnalkozz. De érezd ha velem nem vagy őszinte akkor mégis kivel lennél az?
- Igazad van. Csak.... - varom hogy mondjon valamit hogy nekem ne kelljen de csak turelmesen var. - csak. Rocco még mindig .... Ez...... tul nehez.
- Vele zsaroltak. Megertettem volna én is. Melyik jobb ha elzarod vagy ha kimondod?
- Uram. Keptelen vagyok elmeselni de leirni sem, még nem.
- Rendben van. Ezek szerint nem fizikailag sokkal inkabb mentálisan kinoztak meg.
- Hamar rájott hogy fizikailag keptelen lesz megtörni.
- At foglak programozni ez a gát el fog tűnni benned. Hiszel nekem?
- Igen Uram.
- Nincs senki aki értékesebb lenne nálad. A gyönyörű tested a lelked es a személyiséged. Fantasztikus anyuka vagy es tökéletes feleség.
- Szeretlek Uram.
- En is. Es annal sokkal jobban imadlak. A hodolod vagyok. A mindenem te vagy.
Ujabb csokban forrunk ossze. En nem tudom szavakkal ennyire szepen es osszefuggoen kifejezni hogy mennyire fontos nekem de ő igen. Odakat tudna zengeni. A szavai pedig balzsam megtört lelkemre.Reggel a torolkozot vinnem a szennyesbe a mosokonyhaba. Egy gyors zuhany utan tele élettel es boldogsaghormonokkal teli energiaval tancikalok mikor...
- Szia Anna. - Csongor szoritja a manojat.
- Szia csöppseg. Hogy aludtal?
- Anya es apa merre? - igazabol vegigszaladjuk a lakast mire leesik hogy csak a jatszoban nem voltunk de a gyerekkel nem is fogunk.
- Nekik.... most kell egy kis egyutt toltott ido. - es azt mondom amit a sajat gyerekeinknek is mondtunk. - Szeretnek együtt jatszani. Es minél többet jatszanak együtt annal boldogabb apukad es anyukad is. Es annal jobban es jobban szeretnek teged. - a csiki megteszi a hatasat vigyorogva pillant a zárt szobara.
- En is szeretek jatszani.
- Igen. Es vannak szep autoid?
- Nem. Jah de. Dobozban. Apa laptopja az enyém.
- Apukad odaadta neked a feltve őrzött kincset? Huhaaa akkor most te lettel az ő feltve őrzött kincse.
- En?
- Te bizony. Kepzeld azt a laptopot senkinek sem adta még oda. Azon vannak a varazslatok.
- Varazslatok nem léteznek.
- Tenyleg? - kozben reggelit keszitek neki. - Szereted a gabonapelyhet?
- Hát....
- Oké értem tehat nem vagy oda erte. Akkor van valami amire vagysz? - kinyitom a hűtőt es felallitom a konyhai magas lépcsős fellepore. Egybol kiveszi az uborkat. A paradicsomos halat a sajtot az almat es mosolyog. Istenem egy mini Petya. A szemei az intelligenciája a tekintete. - Hat rendben akkor halas almas sajtos uborkas szendvics?
- Igen. Köszönöm. - Asztalhoz ul mint egy mini felnott ferfi es varja amig ele rakom.
- Tudtad hogy a bogarnak kitin pancelja van? - sokk.... waoooo mini zseni.
- Igen.
- Es azt hogy a krumpli bogar csikai segitenek neki elbujni?
- Nagyon okos vagy. Ki mondta ezeket neked?
- Apa. Tegnap. Az ovodaban is mondtak hogy okos vagyok. Apa szerint magasabb az az a valamim mint a tobbieknek.
- Az IQd?
- Igen. Ezt mondta. Fura szó. - beleharap az almaba es a kis zseni falatozgat joizuen amig Zente le nem tamadja. Aztan hirtelen meglatom a fiam es Zsenike fia közötti oriasi kulonbseget. Csongor 4 eves termete ellenere 6 eves elmével rendelkezik. Zente 7 de 6 evesnek felelt meg a nevelesi tanacsado felmérése szerint. A ket torpi megis szepen eljatszik együtt Szabival legozgatva na de azert hallgatozom am.
- ..... igen es voltak husevo dinoszauruszok is.
- Ahogy most ismerjuk az allatokat. A szarnyasok őse is dinoszaurusz lehetett. A növényevő hosszu nyaku zsirafnak is valaha dino őse volt. Ahogyan a madaraknak is. - osszegzi apa.
- Meg az elefantnak. - Zenike
- Meg az orrszarvunak. - Csongi
Ők harman nagyon jol elvannak. A tigrisem egy lego dinot rak ossze eppen amig a fiuk az autoval illetve qwaddal probalkoznak. Csongor azonban hamar megunja es hozza a laptopjat. Alig 4 evesen !!!!! A YouTubeon keres dinos meseket maganak amit a kis ikonnal es a bloothos segitseggel atkuld a nagy tv re.
- Ezt hogy csinaltad kölyök?
- Apa tanitotta. Igy sokkal kenyelmesebb a szememnek. - A gyerek valami hihetetlen ugy beszel mint a mini felnott es ugy kezeli a gépet mint én ..... ja varjunk nem. En nem tudom igy kezelni.
BINABASA MO ANG
Vulkán 10.
HorrorA 10. Könyv Egy Domináns alávetett kapcsolat mindennapjai egy Család élete. 18+ tartalom Felnőtteknek szól!!!!! Minden jog fenntartva! A novella cselekménye kitalált történeten alapul. A történet szereplői kitalált alakok, mindennemű egyezésük a v...