7. Nem vagyok elég jól

446 17 0
                                    


A fantasztikus barátok és a fantasztikus jókedv egy pillanatra megcsappant és valahol úgy éreztem hogy mellettük a helyem vagy nem is tudom... vágytam egy picit az otthoni környezetre, de bennem volt az is hogy a gyerekek miatt szeretnék visszamenni a Balatonra, hiszen annyira jól érezték magukat és ki vagyok én hogy megszakítsam nyaralásukat, mikor felhőtlen boldogok. Valahol fura kettősség volt bennem. Mentem volna de maradtam mert itt is jó csak máshogy. A nagy gondolkodásban gyorsan elfárad az ember és megéhezik a pocakja, jelez.
Amikor már éhesek voltunk akkor bizony felkerestünk egy igazi magyaros paprika csárdát. Mikor beértünk már az ajtóban a jól ismert paprika és fokhagyma fűzér fogadott bennünket jó déli magyar szokás szerint.
- Otthon édes otthon. - kiáltottam fel mikor beleszagoltam a fokhagymás levegőbe. Egyszerűen ez az illat.... ez a mamám... rá emlékeztet és még mindig amikor az alföldi házba megyünk, ott lóg a fokhagyma fűzér és a paprika melyet még ő fűzött fel kis ráncos kezével remegve.
Mivel minden zárva van. Meglepődve tapasztaltuk hogy a csárda nyitva és hát ha már nyitva, drága férjeink azonnal kipakolták a készpénz állományt is, hogy lássák a pincérek és a tulajdonos, hogy elég sokan vagyunk ezért bőségesen hozhat a konyhára ha minket kiszolgálnak. Cirka olyan 25 éhes pocak várta hogy asztalhoz ülhessen.
- Mégis milyen az a rántott leves?
Flavio el sem tudja képzelni hogy egy levesnek hogy lehet ilyen nevet adni, hiszen a rántott ételek mind liszt tojás és zsemlemorzsa hozzáadásával készülnek, így a levest hogy lehet berántani. 😂😂😂Jót mosolyogtam rajta majd elkezdtem konkrét receptet adni ő es Marie számára.
Nem az volt a lényeg hogy mit eszünk, szerintem bármit megettünk volna annyira farkas éhesek voltunk, sokkal inkább az, ahogy tálalták. Az ősmagyaros tál, ízes fűszerezéssel, nem olajban hanem zsírban kisütve a lecsót. Azt amelyiket szalonnával készítenek jo ízesen.
- Az olasz konyha után a magyar konyha a világon a legfinomabb. - Hát persze hogy az olasz konyhának párja nincsen. Tudjuk ezt már Vincenzótól is, és költözhettek ők a francia riviérára akkor is igaz olasz szív maradt, mely most Magyarországon dobog tovabb.
- Nagyon jó.... nagyon finom. Marie ezt meg kell tanulnod. A gulyásod is mennyei lett. - Zarojelben. Mely az én receptem alapján készült. Csak megsúgom nem volt olyan egyszerű elsajátítani a magyar konyha csinját binját, de Marienak sikerült. Jo érzéke van a fűszerezéshez is szeret főzni.
A bőséges lakoma után újra elindultunk és most már meg sem álltunk egészen a Balaton partig.

Sosem gondoltam volna hogy egyszer én majd olyan helyzetbe fogok kerülni ahol egyedül kell megbírkóznom az energiákkal. Ma is tanultam valamit. Lent voltam Flávióval a játszó részen és szinte vibráltak a falak, reszketett a padló, éreztem az energia minden részecskéjét. Verbálisan nem is kommunikáltunk egymással. Nem volt rá szukseg. A szokasos masszirozas utan ahogy felbontott sebezhetővé tett. Megcsokolt es érzékletesebben bánt velem. Sokkal érzékletesebben. Oda oda nyulkált a csiklomhoz is. Nem dugta be csak simogatta. Felhergelte az érzékeim. Egy kis kontosben es egy szelid csokban engedett el. Neki zuhanyoznia kellett.

Azert elgondolkodtam hogy van ennyi önuralma? Nem sokan lennének kepesek innen nem tovabb menni. Itt megallni es visszajonni.
A testem tiszta fahej es naranycsvirag az olajtol. Ahogy kozeledem Szabi mar fordul is felem.
- Hűha. - Ennyit kepes kimondani. Majd egymasnak esunk.

....

En egyszeruen nem tudom mit csinalok rosszul. Este nem sikerult. Elakadtam. Aztan ma reggel ujra probaltam. Ráültem es belekenyszeritettem magamba. Felnyarsaltam magam. Mostmar nem erdekel de legyen mar valami. Az sem erdekel ha nem elvezem de legalabb neki meg tudjam adni. Nem tudom mi a baj. Nem éreztem odabent semmit sem. Teljesen elrontottak. Total érzéketlen vagyok. Egy darabig kellemes aztan semmi. Mi a baj velem????

- Shhh ne sirj. Ez csak ármeneti.
- SZABI ÉN NEM ÉRZEK SEMMIT.
- Nyugodj meg Kincsem. Nincs orvosi akadály. Ami benned van majd szép lassan feloldódik.
- FUTNI AKAROK!
- Anna!
- ENGEDJ! - kiabalok. Kiszakad. Rohanok. Jah igen. Reggel van. Hajnal. Jobban mondva valaki mar fent van de a tobbseg még alszik. Meztelen vagyok. Futok. Es az elso ember akibe belebotlok az pont Flavio.
- MIT TETT VELEM???
- Cherry higgadjon Kedvesem.
- MI A FASZT CSINALT VELEM???
- Nem ertem Áná de jöjjön be.
- NEM AKAROK NEM AKAROK SEMMIT NEM MEGY! - mivel megfogta a karom, meglokom hatrafele, le akarja fogni a csuklomat, sikitok, elkapja es osszeszoritva behuz, rugok labbal, kivedi de elesik csak hogy fogja a karom ezert magaval rant. Megfordit es a padlora szorit. - SZALLJON LE ROLAM!
- Áná. Áná. Hagyja abba. Csak elfárad. Áná figyeljen rám! Megvárom. - es tenyleg elfaradok mert elsziv. Csak sokkal lassabban mint Dario. Kell hozza a teljes testem igy sulykent fekszik ram 80 kilo tiszta szálkas izomzat. Lihegek de tenyleg kimerultem. Megvarja amig lehiggadva ranezek. - Ne sirjon kedvesem. El tudja mondani nekem hogy mi a probléma?
- Nem megy... - kifakad belolem a zokogas es ezzel elengedi a csuklomat. Felhuz a padlorol es lekiser a pincébe. Ott hangszigetelten tudunk beszelni. A gyerekeket mar lehet igy is felkeltettem.
Egy lepedot terit ram es ő maga takarja el a melleim. Ott fogom mint egy ruhat. Setalgat. Italt tölt. Amig szipogok addig kever valami piat.
- Egészségére Cherry. - koccint a poharakkal majd a kezembe nyomja de ugy hogy egybol tolja a szam felé a poharat. Whisky. Deeeee édes?
- Mi volt ez?
- Kiprobalunk valamit.
- Flavio! Mi! Volt ez?
- Vágykeltőpor.
- Jézus Maria. De ha egyszer nem megy. Vágyat érzek, azzal nincs baj csak ott mintha az idegek es a szovetek.... - elveszi a kezembol a poharat es megfogja a kezem ahogy leul szembe velem.
- Ui ui ui Áná figyeljen! Nem kell hibaztatnia magat. Mert azt csinalja. Nem a maga hibaja. Ezt kell tudatositania. Nem romlott el. Nincsen magaval semmi baj. Csak konok. Konokul azt az üzenetet adja az agynak hogy baj van. Pedig nincs. Most magába fogok nézni. Elore szolok ne pánikoljon. - kozelebb huz magahoz. A szemem tagra nyilik. A csuklom pulzuspontjan nyomast erzek. Felforr a mellkasom a levego csak kicsikben megy. A fejemet kepek boritjak be. A klubrol. A buntetesekrol. A jatekokrol. A palcarol. Mindenrol egyben. Pislogva kapom vissza az eszem. A kurva életbe. Flavio egyre erosebb es erosebb. Mar kepes arra amit a görög ikrek tudnak csak ő lassan és kicsiben. Mikor elenged csak nezek magam ele kataton amig meg nem szolal.
- Bünteti saját magát. Extreme eros fizikai fájdalomra vágyik. Es.... kiszolgáltatottságra. - Felall es egy biccentes utan az ajto fele pillant. - Marie mar biztosan kesziti a kavet... reggelizzunk meg.

Vulkán 10.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz