9. Költözés

545 16 0
                                    

Dal Flaviónak.... 😘😘😘

"Költözés!!!!
nem csak másik házba,
most végre szívem áll tovább
furcsa még
hisz csak most lett vége,
bár rég elhagytál.
A fogkefém
s a tőled kapott pólóm
én már el nem hozom - hagyom
hordja más,
akit érint még talán
a szürkült varázs

Nem zavar,
hogy épp ma 3 éve,
hogy megláttál egy pénteken
változom
s hogy hányszor bántottál meg,
rég nem számolom

Végeztem,
azt hiszem
a kés már nincs a szívemben,
tévedtem, mégis más a végzetem
Rájöttem
hirtelen,
új tűz ég a véremben
és az átkod nem fog már az életemen!"

Három gyermek iskolakezdése bizony hatalmas feladat. A becsomagolásnál a könyvek és füzetek rendbetételénél jóval többről van szó. Egy gyermeknek három cipő kell tornacipő csere cipő és utcai cipő, és természetesen mindent ujat kell venni hiszen a nyár alatt megnőtt a lábuk és kilőtték az összes cuccokat.
Amikor 90 könyvet füzetet atlaszt nyelvkönyvet csomagol be az ember, akkor bizony rájön hogy mennyire logikátlan ez az egész rendszer. Nem lehetne hogy eleve úgy adják a könyveket hogy vastag borító van rajta? Nem ez a "széjjel málik két nap után" féle könyvkötés? Nekem csak egy névjegy címkét kéne ráírnom és csókolom. Természetesen nem ilyen egyszerű az élet. A három iskolatáska patent rendben, a három uzsonnás táska feltöltve, a három úszózsák elkészítve, a három torna zsák összerakva, a három reggeli ruhatár kívasalva, csere ruhák rendben várják hogy bepakoljuk őket az autóba.
Természetesen ez a nap extra káosszal indult, de már megszokhattuk hiszen hat éve iskolás valamelyik gyermekünk. A reggeli készülődés a mindenki egyszerre van a csapnál és a mindenkinek egyszerre kell anya segítsége már már rutinszerűvé válik. Az étkezést is jól meg kell gondolni. Törhetjük a fejünket mi kerüljön a táskákba. A mai világban nem is olyan könnyű egészségesen táplálkozni, mint hinnénk. Noha a boltok polcai roskadoznak a legcsábosabb finomságoktól, valódi ételből egyre kevesebb van. Mit egyen egy iskolás? Ugye legyen tápláló és egészséges. Legyen zöldség gyümölcs rost tejtermék fehérje szénhidrát... és a tesi csoki ami bevett módszer a sport iskolánkban torna óra előtt egy kocka dopping.

Új feladatok új kihívások várnak ránk, nemcsak név változtatás lakcíme változtatás új helyszín új épület új élet, éppen ezért a belső tereket megpróbáljuk úgy alakítani ahogy a régi házban megszokhattuk. Szeretjük az állandóságot és a stabilitást. Pontosan ezért a falakat ugyanúgy alakítjuk ahogy a régi házban voltak. Nemcsak a magunk számára de gyermekeink részére is hogy valami mégiscsak állandó maradjon. Elhoztuk a kedvenc képeinket. Így jött velünk a három tigris, a vadállatok, költöztek a hatalmas tengerparti képek is.
- Tartsd. Oké. Ez egyenes. Most jó.
- Szöget ideadnád?
- Persze csak azon gondolkodtam nem kéne ezt kirögzíteni inkább csavarral?
És a férfiak potom egy óra alatt el is döntötték hogy szög legyen vagy csavar. 😑😂😂😂😂😂

Sikerült annyira túlzásba vinni hogy a nappalit színte lemásoltuk, hiszen a bútorok a szőnyeg a tv a kanapé a fotelok az asztal és minden egyéb tárgyunk is költözött velünk, így csak a helyszín változott a hangulat azonban megmaradt, egy kellemes családi tér alakult.
Szabi mindent kézben tart, egész nap intézkedik rendezkedik fuvarozik jön megy irányít. Úgy érzem visszakapta a vezér szerepét és maximálisan ki is használja. Minden percben meghatározott időben és sorrendben jöttek be lepakolni a bútorokat majd meghatározott sorrendben érkezhettek be a dobozok is logikai sorrendben a házban úgy hogy ne csináljanak nagy piszkot.
- Szőnyegek! ..... Kanapé!..... Tv szekrény! .... Állj.... Jöhetnek a kicsi szarok!....😂
A kicsomagolás szinte sípszóra történt. Kicsit vicces de praktikus és gyors volt minden.

Vulkán 10.Where stories live. Discover now