6. Megérdemeljük?

540 14 0
                                    


Csézy: Hazatérsz

Gyűrött félhomály, az ablakomnál állok.
Suttognak a fák. A karjaidba vágyom.

Ha elmondhatnam ujbol.
Veled elszoknek a multbol.
Hiszem hogy ujra megtalalsz.

Tudom egyszer meg visszatersz.
Tudom egyszer meg hozzamersz.
Van egy hely meg a szivemben.
Téged var csak hogy szeressen.

Egyszer visszatersz.
Egyszer hazatersz.

Feltamadt a szel.
De en itt vagyok es varok.
Hogy kezenfogj mint reg.
Hogy átölelj ha fazom.

.....


Ahogy a gyerekek mi is kaptunk szallast. Egy a fő haztol nem messze levő kis területen epult fel a videki szallas. Az akkori nemesi emberek vadaszkqstelyokat tartottak fent. Egy ilyen letunt kor emleke az epulet melyet most felujitottak es ujra regi pompajaban lathato. Egy ejjelre a szallas tobb mint 25 ezerbe fáj de most lakatlan. Flavio pedig ugy gondolta egy nyugodt gyerekmentes este kell nekunk. Ahol jelentem hulla faradtan omlottam be az ágyba es aludtam fel 2ig az elso remálomig.
Reggel azonban a jatek uj ertelmet kapott.
- Ha veszitesz meztelen leszel nekem.
- Uh oke de akkor nem lepunk ki az ajton.
- Jo. De akkor mindent leveszel es kibontod a hajad is.
- Na varjunk es mi lesz ha te veszitesz?
- Mit szeretnel kis huncut felesegem? - Ledont az ágyra es csokol. Igen ez kellett. Mondjuk amig nem engedtem neki addig nehezen tudja visszakapni az iranyitasat. En hibaztam. En zartam. De most nyitott vagyok. Neki. Csak neki. Nem kell mas Isten a foldemen. Dudolom a dalt es amikor jon a tengerekre Zeusz haragjat akkor felnyilnak a szemeim. Kiszakadok a csokbol es vigyorgok.
- Na?
- Hajozni. Uszni. Melyen. Adrenalinnal. Velem. Ha veszitesz. - Tudom kisse ertelmetlen de ő erti mert ram van hangolva. En vagyok a zongoraja.
- Rendben. - a kartyazas kozben elvonom a figyelmét. Tekergetem a hajam. Simogatom a bimbom a polon at lathato kis sziklak lesznek. A tigris mordul de nem kap el. A jateknak meg nincs vege. Jon egy jo lap. Egy kivalo lap. Izgulok hogy ne lasson semmit az arcomon.
- Nyeresre allsz? - Nem szabadna latnia de hat ő ismer. Egy rezdulesembol tudja hogy nagyon jo lapok vannak a kezemben. Egyszer csak ledobja a kartyakat.
- Vesztettem.
- De hat még nem is...
- 3 Ász van nalad ugye?
- Hat nem eppen. Csak ketto de 3 kirallyal.
- Győztél.
- Oke de hagyhattal volna....
- Hogy lealazz a kis drillemmel? Neeeeem. Reggeli utan - csokol fal sziv- hajozunk. Es - megharapja a bimboim - te leszel a hajoorrban. - Vigyorogva csokol mikor rank robbannak a gyerekek.
- Apaaaaaa
- Anyaaaaaa.... - es zajlik az élet tovabb. 😂

⛵️⛵️⛵️⛵️⛵️⛵️⛵️⛵️⛵️⛵️⛵️⛵️⛵️⛵️⛵️

- Azt mondjak a szirének halljak a viz hangjat. - Mosolyog ahogy felhuzza a kart es a kis hajo elindul felbogetve a motort.
- Hogyan jott ez most?
- Nem ezen gondolkodsz? Mi jar a fejedben Kincsem?
- Hooooogy hoztam e elég bort? 😂😂 - Felkacag de megrazza a fejet. Tudja hogx hazudtam. - Oke oke igazabol Petyan. Es igen. Eltalaltad teeee gondolatolvaso. Ha en Boszi akkor te meg egy Boszimester.
- Ocsinek most jon egyenesbe az élete.
- De vita van köztetek?
- Minden okkal történik. El kell tavolodnia tőlunk hogy magara is maradjon ideje.
- Tehat direkt gerjesztettel vitat?
- Az ő erdeke. De ezt ne ird meg. Nem kell tudnia. - Bolintok de hupsz veletlen kiugrott az ujjambol a mondat. Jaj. Nem akarom hogy feszultseg legyen koztuk. Szabi aranyember. Hatalmas szivvel. De van hogy ugy eri el masoknak a jot hosszutavon hogy rovid tavon magara haragitja oket majd elloki magatol hogy repuljon. Mint a madar az elso repulesnel. Ott van figyel de csak a tavolbol. Azt akarja hogy a fiokája szárnyaljon. Es akarki akarmit mond. Ők testverek. Szabi a fiakent szereti. Eleg szoros a kapocs de ez nincs kimondva. Peter mar szerzett nem kis elettapasztalatot a munka es a nők teren is. Eli a vilagat es most csaladot alapit. Ez az elet rendje. Egyet sajnalok. Csongornak nem lesz testvere mert Peter a betegsege miatt elkotette magat. Pedig Csongor nagyon okos. Orokolte a magas IQ szintet es intelligenciat az apjátol. Az anyjatol pedig a helyes baba pofijat.
- A szirén aki kepes csábitani hall a vizben. - hogy jon mar megint ide ez a gorog monda? Oke hogy én erre gondoltam de ez ineszto. - A Nimfák létezo nőkről kapták nevuket. Nimfoman nimfa. Kiknek éneke elcsabitott minden hajost. Csodasan enekeltek akar csak te. Gyönyörű testuk mint neked megbolonditotta a ferfiakat.
- Ez egy mese. - tagadom hogy ellentmondjak.
- Minden monda alapja valosag. Minden tortenet valahol csak egy picike reszben is de igaz.
- Tudom. De nem lehetek egyikuk.
- Pedig az vagy. 8 milliárdan elunk ezen a bolygón. Minden ezredik ember kepessegek birtokaban szuletik le. Ezt Nizza mondta a korhazban. Edesen aludtal es mi ilyen egyhazi dolgokrol cseveréztünk. A minden ezredik emberbol csak a tiz százaléka az akinek megmarad es egesz eleteben erzi magaban.
- Mi lesz a tobbiekkel?
- Elnyomjak ahogy te is sokaig. A tarsadalomba valo beilleszkedesert feladjak hogy ők kulonlegesek. Elhallgattatják magukban az energiát. Hogy masok elfogadjak oket. Legyenek barataik. A deli nepekben ezert van tobb ma is. A termeszet nepeinel a hitben benne van. A mitologiajukban az erő.
- Nekunk is van mondank.
- Es a pogany mondakban es fennmaradt nehany meseben meg mindig elnek. Eszter az erdelyi boszorkany aki az igazsagert kellett meghallnia. Politikai kivegzessel lelte halalat. Az igazsagtalansag tovabb gyuruzik. Ahogy az ősöd Anna is máglyán kellett meghalnia.
- Kegyetlen halala volt.
- Es ezert all majd bosszut. Azon gondolkodom hogy van egy erzesem. Mivel a harom lelekdarabodat mind ismertem szerintem en voltam az akin majd a halalban a masik ajton tul kegyetlenul bosszut kell állnia.
- Mibol gondolod?
- A monda szerint a perben megnevez egy ferfit aki feladta es kijelentette hogy boszorkany. Nem tudom de az a sejtesem hogy egy masik eletben talan en lehettem az aki elarulta. Igy lesz a legszebb befejezese. Ti harman pedig osszetorten tuntok majd el a semmibe az ő lelke pedig osszeforrhat ujra miutan bekere lelt. Igy lesz kerek az egesz.
- Gondolod hogy igy lesz?
- A sziren a legenda szerint megbabonaz delejez. Te kepes vagy ra. A hnagod gyönyörű. A tested csabitasra szuletett. A hajad az arcod a mely hangod a kisugarzasod minden passzol.
- Ismerem a legendat. Vio is elmeselte. Szicilaban eltek azok a nők. Capri szigetcsoporton. De en nem ott élek. Vilagi erzeki nők voltak ez igaz de még valami nem stimmel. Azok a nők bölcsek voltak. Nem mentek bele egy olyan dologba ahol az egyik hajosnak a lanyat elraboltak. Csak hogy a hajos merges lett es elatkozta oket a muzsákkal hogy legyenek örökre csufak. Azert tette mert nem segitettek megakadalyozni lanya elrablasat. A szirenek pedig szegyenukben elbujtak a szigeteken es csak a gyonyoru hangjukat lehetett hallani.
- Ezt mondta Vio?
- Ezt.
- A mondát ismeri. A szervezet Sziciliabol indult. Te a szervezet Donnája vagy. Tehat még ez is stimmel édesem. - kinyitom a szamat aztan meg be. Tenyleg. Mar nem eloszor mondjak hogy Nimfa. Vagy hogy Sziren. Boszorkany a becenevem. Talan tenyleg minden letezett a mitológiában csak atvitt ertelemben kell ertelmezni?
- Tenyleg egy olasz Nimfa leszarmazottja lennék? A lelkem egy boszorkánye. Meg a vegen kiderul hogy egy vampir volt az apam 😂😂😂😂😂😂
- Barmennyire is tagadjuk a mesek szajrol szajra terjedtek. Mind elindult valakitol. Tehat az alapja valosag. Nem azt mondom hogy minden igaz. De volt egy nőcsoport gyonyoru hanggal testtel es fantasztikus szakralis energiaval, akik a tenger mellett éltek. Igy mar hihetobb?
Bolintok es melyen elgondolkodom rajta hogy ha leegyszerusitjuk akkor mennyivel masabban hangzik. Akar egy női törzs. Akiktol feltek az emberek. Kikozositve eltek es szornyu pletykat inditottak roluk. Pedig lehet ugyanolyan artatlanok voltak mint en.
- Homerosz irja az Odusszeaban ami isten tudja mar milyen regi. Még ógorog nyelven irodott. Amiota ismerlek ott motoszkal bennem de mar megerositettek páran hogy igazam lehet es nem csak bekepzelem.
- Ertem. - Talan most kene szolnom hogy en meg tole szenvedek? - Hozok bort. - A kabinban a biztonsagi szemelyzet ket embere van. Hulk es Rafli jol megertik egymast. A szoknyam azonban beakad a az ajtoba es a cerna elpattan. A reccsenes felolem erkezik es a hirtelen sikolyom a hajo hullamra huppanasaval egyutt erkezik. A kapitanyunk pedig ket pillanat alatt terem mellettem duborgo szivvel majd a helyzetet felmerve elrohogi magat.
- Hmmm szorult helyzetben vagy?
- Szabi ez nem vicces elszakadt a szoknyam. - a fejevel biccent a szemelyzetnek hogy kifele a fedelzetre. Megfogja a derekam es egy eros rantassal kiszakitja az anyagot a beakadt ajtobol. Majd a kezeben levo anyagot elkezdi feljebb tornazni es alanyulni. Azt hiszem megadtam magam ezen a ponton. Duborog a mehem es mintha halvanyan de valaszolna ram. Emlekszem a kezdetekkor a vonzerejére. Hasonlot erzek most. En valtoztam meg? Vagy ő is? A szemeben ott a tűz. A vére dübörög. Az ereimen erzem ahogy tartja a derekam. A ruha lekerul rolam...... Lassu mozdulatokkal megforgat es kibontja a bikinim. Es csokol, falom. Harapom a vallat. Mordul es bekapja a melleimet megszivva. Lassan köröz majd raszorit es szivja mintha éhes csecsemo tapadt volna rá. Hullamzik az izmos hasa. A koldokomben jatszik. Nagy karjaban kapaszkodom. Finoman hatra fektet. Hajamat kibontja, beletur, jatszik vele. A szemei azok az erdo zoldek kívánnak es én is forro lettem semmi mastol csak hogy simogat a forro tenyerevel es szorosan tart hogy erezzem vele biztonsagban lehetek. Lassu jatekunk orakig eltart. Kellemes minden erintes minden apro hummoges morgas. Alatta vagyok megsem erzem magam kiszolgaltatva neki. Inkabb kiralynokent. Az Istenem pedig ugy kenyeztetett hogy a bikini alsom vegig rajtam maradt. Ő igazi ferfi. Tisztel mint nőt. Es szeret mint feleségét. Fajdalmat is csak akkor ad ha nekem kell ha en kerem. Az eletem is rabizom es meg is teszem. Ujra.

Vulkán 10.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang