OTTHON
A ket farkcsovalo kutyusunk ismeroskent fogad minket. Jerry korbenyalja az arcom. Szabi egybol megszidja. Negro pedig komotosan dörgölőzik a labamhoz.
- Sziasztooook. Hát ki jott haza? Na ki? Megjott a gazdasszony. - Szabi vakargatja a kutyakat. Egybol leallunk kicsit szeretgetni őket. Majd felnezunk es eltatjuk a szankat. - Hu bazdmeg Jerry. Megetted mar megint az uj műfüvet?
- Az semmi de szetragta a kerti butorokat is. Valahogy kinyitotta a keritest a teraszon es par nap alatt szetragott mindent. - Tesz jelentest Leon. A tigris ramordul a kutyara majd amikor Jerry az orrat megfogva eldobja magat akkor felnevet.
- Hat teeee rosszasag. De hat nem volt itthon senki te meg unatkoztal mi? Ezek orokmozgo lazado kutyak. Na szoljal Rikinek hogy a Diegobol megint uj műfű kell. Es hozzatok holnapra legalabb egy sőrpadot. Szoval tempo!
Kuncogva szedem ossze az udvaron a darabokat es dobom a kukaba oket. Petya segit hogy rendben legyen az udvar. Kaban beugrana a medencebe de az az ijedt kiáltás.
- Bazdmeg ebben már békák vannak ember.
- Ez bizony zöld.
- Aha fuj. Undorito.
- Jo akkor Leon gyere ide. - Rikinek a medenceseket is fel kell hivni. Mindenki ide holnap reggel surgosen. A kertesz latom azert neha itt jart.
- Hetente jott ahogy szokott. Tudod minden szerdan. Lenyirta a fuvet de senki sem kapcsolta be a locsolot es hát....
- Látom. A fű kiégett. Áztassátok be vizzel az egeszet. Holnapra talan osszeszedi magat.
- Ez kétlem! - Kaban a kis optimista. 😂
Lassan bemegyunk a hazba. Lucky nyávogása mar a furdoszobabol bűzlik.
- Komolyan? Melyik barom zarta be a macskat?
- Ma adtam neki kajat. De akkor lehet en voltam. Elnezest. - Mivel Leon toredelmesen bevallotta bűnét igy a nagy jeghegy lekapja a sapkajat es azzal kezd mutogatni.
- Akkor van egy köröd felszedni a macska pisit. Na indits!
A lakas valojaban csak áporodott szagu. 6 hete nem jartunk itt. Minden ajtot es ablakot kinyitunk. A virágoknak annyi.
- Nem baj majd veszek neked masikat. - mindig kitalalja a gondolataimat. De azert beaztatom oket vizbe es megprobalom ujraéleszteni oket. A fuggonyok valami szagot szivtak magukba. Gyorsan dontest hozok. Minden textilt ki kell vinni. Kimosni kiszelloztetni kirakni karpittisztitani.
- Nem. Varj. Megoldom. Te csak pihenj le jo? Tedd fel a labad es lazulj! - kikerekedett szemekkel probalok tiltakozni de nem enged. Kozben 8an szedik le a fuggonyoket. Zsakba rakjak a pluss allatokat. A diszparnakat. Az agytakarokat. Kozben Leon vegzett a furdovel szep illatos. De megiscsak egy kamasz srac szoval azt mondom ki kell mennem es gyorsan kifertotlenitem a wct lemosom a csempét a mosdokat. Forro gozzel megyek vegig mindenhol. Hallom zug a karpittisztitos takaritogep is. Gyorsan ablakot pucolok a furdoben. Osszeszedem a torcsiket amik kint voltak es mennek a nagy szennyesbe mint minden textilia. Inditok egy mosast. Felmosok. Mikor minden kesz kap egy kis narancs illatot a helyseg es szep tiszta torolkozoket. Elegedetten nezek vegig a furdoszoban. Kellemes erzes. Nagyon jo a tisztasag érzese. Azt hiszem soha nem fogom termeszetesnek venni a kenyelmet a tisztasagot a biztonságot vagy azt hogy a csaladommal lehetek.Este van. Igaz kicsit csupaszon de tokeletesen tisztan vagyunk az ágyban. Peter masodszor kopog be hogy minden jo e. Kaban a villabol hozott ruhat maganak. Jelenleg a gyerekszobaban van. Felhivtuk a kicsiket. Boldogsagban usznak ugyan de ahogy megtudták hogy itthon vagyunk es lattak a hatterben a tigrises falikepet egyből....
- Maximbá en hazamennék. - Ádi
- Eniiiiiiis. - Tica
- Anyaaaaa apaaaaa nézzétek van uj szebem. - Zenikenek elol hianyzik ket foga is kisse pösze lett. 🥰🥰🥰🥰
Elkap a melegseg erzet ami betolti a mellkasomat. Valami belulrol megindul es elont.
- Anya te sirsz?
- Nem. Igen. Hianyoztok nekem. - vallom be konnyemet gyorsan eltuntetve.
- Holnap talalkozunk. Ti adtok görög cuccot mi meg viszünk francia cuccot.
- Rendben. - bucsuzunk el integetve a harom tökéletes csodánktol.
Ahogy letesszuk apa felpattan es kiszol az ablakon az ugyeletes Leonnak.
- Hé fiam. Valaki ugorjon be a varosba a görög ajandekboltba es vegyetek par szart meg edesseget.
- Kendőt Ticanak.
- Jah igen es kell egy görög mintas kendo is. Kösz. - ablak vissza bukora es visszabujik az ágyba.
- Kösz?
- Aha. Megköszöntem.
- Te miota köszönsz meg bármit is?
- 6 hete. - Nagy levegot veszunk es mind a ketten erezzuk hogy hosszu terapia vár még ránk, sokat valtoztunk, de egyutt tul leszunk ezen is. A szerelem mindent kepes legyozni. Csak egy valamit nem. A faradtsagot. Mar csukodnak le a szemeim.
KAMU SEDANG MEMBACA
Vulkán 10.
HororA 10. Könyv Egy Domináns alávetett kapcsolat mindennapjai egy Család élete. 18+ tartalom Felnőtteknek szól!!!!! Minden jog fenntartva! A novella cselekménye kitalált történeten alapul. A történet szereplői kitalált alakok, mindennemű egyezésük a v...