Jisung, Minho'nun kolundan tutup onu dışarı çıkardı.
"N'aptığını zannediyorsun sen?"
Kaşlarını çatarak baktı ona.
"Sana sarıldı Han,"
"Sarıldı?"
Jisung sinirden güldü.
"Minho kendine gelir misin? En yakın arkadaşım o benim,"
Minho gözlerini kapatıp derin bir nefes aldı ve tekrar gözlerini açıp karşısındaki çocuğa baktı.
"Eve gidip orada konuşalım,"
Dedi, sesi oldukça sert çıkıyordu. Jisung ona bir bakış attıktan sonra içeriye girmek için o tarafa yöneldi.
"Hyunjin'e bakıp geleceğim, bekle."
Dedikten sonra içeri girdi ve birkaç dakika sonra geri geldi.
Minho binmesi için arabanın kapısını açacakken Jisung arka kapıyı açıp arabaya bindi. Minho bir iç çekip sürücü koltuğuna oturdu ve arabayı çalıştırdı.
Eve vardıklarında kapıyı kapatıp ona döndü Jisung.
"Gelme demiştim, neden geldin? Tamam geldin ama neden Hyunjin'e yumruk atıyorsun? Herkesin içinde beni ne duruma düşürdüğünün farkında mısın sen?"
Minho yaptığı yumruğu sıktı ve sessizce onu dinledi.
"Hyunjin ya, Hyunjin, en yakın arkadaşım o benim. Orada gördüğün insanların hiçbiri yokken yanımda o vardı. Düştüğümde o kaldırdı beni, ağladığımda o gözyaşlarımı sildi, kardeşim Hyunjin benim, anlıyor musun? Sarılmaya gelecek olursak da moralim bozuktu. Sana ettiğim sözler yüzünden benden gideceksin diye korktum Minho,"
Ağlamaya başladı Jisung.
"Korktuğum da ne oldu, biliyor musun? Hyunjin sarıldı yine bana, teselli etti beni. Ama sen- Sen ne yaptın Minho? Sen, benim kardeşim dediğim insana vurdun."
Minho hiçbir şey demeden onu kendine çekti ve ona sarıldı. Bir eliyle saçlarını okşamaya başlamışken diğer elini onun vücuduna sarmıştı.
"Haklısın,"
dedi kısık sesle.
"Özür dilerim."
"Minho..."
Minho onu daha çok kendine bastırdı.
"Özür dilerim Jisung, yapmayacağım bir daha. Söz veriyorum,"
Bir süre sarıldı Minho ona, sakinleştirmek için.
Jisung geri çekildiğinde Minho kolunu onun belinden çekmedi.
"Ben de özür dilerim, sana korkunçsun dediğim için."
Kızarmış burnu ve ıslak gözleriyle kendisine bakan çocuğun saçlarını okşamayı bırakıp elini yanağına indirdi.
"Özür dileme, haklısın. Sana bağırdım, yüksek sesten korktuğunu bildiğim hâlde."
"Korkan benim, korkunç olan sen değilsin."
Tek saç teline zarar gelse dünyayı yakacağı kişiye, kendi sözleriyle zarar vermesi çok zoruna gidiyordu Minho'nun.
"Minho,"
diyerek ellerini onun omuzlarına çıkardı Jisung.
"Özledim seni, çok özledim."
Minho eğilerek yüzünü ona yaklaştırdı.