פרק 6 - מסדירים חובות

34 8 9
                                    

אני צריך אספקת מזון!

אני בקושי יכול לאכול פה כי אין לי כסף. אני כבר לא אהוד כמו שהייתי בעסקי הנשקים, ולא קונים ממני בגלל שיש את כל הספקים החדשים האלה שלוקחים לי את כל התהילה! בקושי יכולתי לשלם לשכירי החרב האלה כדי שישמרו על התחת המסכן שלי. אני עוד רגע מתרושש, ועכשיו אני חייב להתחנן לפליקס הזה לעוד גרוש מזורגג אחד! חי את החיים שלו כמו מלך, הממזר הזה. נלחם איתי על מה שבשבילו פרוטה אחת ומה שבשבילי משכורת שלמה. למזלי שכירי החרב שלי לא רעים בכלל, הם הצליחו לפגוע בילדה ההיא אחר-

רותם ניתקה את הקשר המחשבתי פעורת עיניים ורועדת, הוא מזכיר אותה עכשיו... אבל סקרנותה גברה על זהירותה, והיא המשיכה להאזין...

-באמת ילדה משונה ביותר מצאו להם, היא גם בקושי יודעת להילחם לפי מה שקלטתי. סתם נגררת אחריהם כמו בובת סמרטוטים חלושה. אבל הצוות הזה נראה לי לא רגיל גם בלי קשר אליה, אבל אולי המוזרות שלהם היא יתרון. לא-

עכשיו היא כבר באמת נבהלה. אולי זה גם מה שחברי האנדרומדה חושבים עליה - שהיא סתם משתרכת אחריהם מבלי לסייע להם בתמורה? זה פגע בה, אבל רק בקצת. אם לא הם אז לא נורא, את יכולה להסתדר, חלק מסוים במוחה ניסה לנחם אותה.

אבל זה לא היה נכון. זה בדיוק היה החלק במוחה שרצתה להכחיד בשהותה עם הצוות - החלק המסוגר, העצמאי, היהיר אפילו. סתם גרם לה את כל הבעיות בחייה. אילו רק יכלה לרגע פשוט להתנהג כמו אבירה אצילית וצדיקה, אילו רק יכלה לרגע פשוט להתנהג כמו ג'ון...

הבנה נחתה עליה כמו מטאור משמיים, מדליקה את כל הנורות הדולקות במוחה בבת אחת.

היא יכלה להשתמש במידע שספגה ממוחו של קריסטוף, ולשתף אותו עם חברי הצוות כך שיוכלו להסדיר הסכם בין פליקס לקריסטוף. פליקס יביא לקריסטוף את המזון שהוא צריך כה נואשות, וקריסטוף יביא לפליקס את הנשקים שרצה. זה היה פשוט כל כך שהיה לה קצת קשה להאמין שזה באמת יעבוד.

אבל היא הייתה חייבת לעשות את זה בחשאיות, כך שאף אחד מהמשתתפים בתוכנית חוץ מצוות האנדרומדה בכלל יהיה מודע שהשתמשה בכוחותיה כדי לדלות מידע ממוח של מישהו אחר. היא ידעה מניסיון שהגילוי שמישהו נבר במחשבותיך העמוקות ביותר הוא אחד שירתיע את רוב האנשים ויצמרר אותם מאוד.

וכך, בעדינות וזהירות מופתית, היא קמה ממקום מושבה וטפחה על גבו של ג'ון, שהיה מרוכז לגמרי בהתחמקות מקרני הלייזר הקטלניות שהיו מכוונות לעברו.

"מה?" הוא לחש והסתובב לעברה של רותם.

"שמעתי את המחשבות של קריסטוף ויש לי רעיון איך להימנע מקרב ממושך יותר. תגיד לצוות שיגידו לפליקס שיציע לקריסטוף עסקה חלופית, שבה פליקס מביא לקריסטוף מזון במקום תשלום, וקריסטוף מביא לו את הנשקים שכל כך צריך. אל תגידו לפליקס על המזון, פשוט תזרקו את הרעיון במהלך העסקה, בסדר?"

אנדרומדה ~מתמשךWhere stories live. Discover now