פרק 8 - חלומות באספמיה

31 6 12
                                    

ג'ון ורותם ישבו צמודים זה לזה על הספה הקופצנית שבסלון האנדרומדה, חשדנים וחוששים תחת מבטה החודר של דיאנה.

"מה . שניכם . חשבתם . לעצמכם? יכולתם למות, או להיתפס בידי האיחוד! תסבירו את עצמכם מייד, כי מה שעשיתם סיכן אותנו מאוד," דיאנה צרחה עליהם, רותם נבהלת כי מעולם לא חזתה בדיאנה מאבדת את עשתונותיה ברמה הזאת.

"חכי, דיאנה. אני מצטער, לא הייתי צריך להרשות לרותם ללכת בלי ידיעתך, זאת אשמתי, ואם לי מגיע העונש, אקבל אותו בהבנה," הוא הרכין את ראשו בסליחה.

"ג'ון, די עם האצילות, אתה לא צריך לנטול את האשמה על דבר שלא יכולת למנוע - אחרי הכל, היא השתגרה," אמרה דיאנה והביטה ברותם בצער. "אני לפחות מקווה שמצאתם משהו שווה ערך שם," היא מלמלה, כאילו לעצמה.

"כן, דיאנה. אחרי כמה סיבוכים הגענו לבסוף לפונדק, ואת לא תאמיני את מי פגשתי שם!" רותם נסחפה בשטף ההתלהבות שהגיע אחרי שחשבה על העובדה שנפגשה כעת עם משתגר, או מתקשר, חי. הדברים שהמדריך הסביר לה עדיין לא היו ברורים לה במלואם.

"את מי?" דיאנה זקרה גבה ספקנית.

"משתגר חי. הוא סיפר לנו את סיפורו, וגילה לנו איפה מעבדת המחקר הסודית של האיחוד, הזאת שפליקס יידע אותנו עליה."

"איפה?" שאלה דיאנה, ליבה מתחיל להלום בחזה שלה מהמתח.

"באזור 51," אמר ג'ון. "במחוז נבאדה של אמריקה, לא רחוק מאיפה שפעם גרתי."

"אתה ממש לא רציני אם אתה רוצה ללכת לשם," נדה דיאנה בראשה בשלילה.

"למה? חוץ מהעובדה שזה באמריקה, לא הייתי קורא לזה משימת התאבדות גמורה. נבאדה זה מחוז צחיח ונידח, ואזור 51 לא יהיה עם שמירה קיצונית, מכיוון שזה ימשוך את תשומת ליבו של העם. הכוח של האיחוד לא בא מצבא עוצמתי או מהשריית פחד, הוא בא מאשליית האוטופיה," הסביר ג'ון.

"אתה לא מבין. אזור 51 היה המרכז של אין-ספור אגדות אורבניות בימים שבטרם האיחוד, אפילו אני, שגדלתי הרחק מאמריקה, הייתי מודעת לקונספירציות הללו. כל מיני סיפורים אפופי מסתורין על תצפיות של עב"מים וחייזרים שהממשלה האמריקנית ניסתה לטאטא מתחת לשטיח. אנשים אז הטילו ספק בשלטון, לא כמו היום. אחרי האיחוד, החיים נוחים, ואנשים כבר עייפו מחשדנות בלתי-פוסקת. אך היעדר היחס לא הופך את המקום לפחות מסוכן, לכן אל, ואני מדגישה - אל, תנסו ללכת לשם," דיאנה הבהירה.

"למה, דיאנה? אם נשב בחיבוק ידיים נתן לאיחוד בדיוק את מה שהוא רוצה - שקט!" מחתה רותם.

"רותם יקרה, זוהי משימת התאבדות לנסות לפרוץ למעבדה הכי סודית ושמורה של האיחוד. ואל תכחישו, כי אני יודעת שזה מה שאתם רוצים לעשות. גם אני פעם הייתי כמוכם - מלאה באש נעורים וצמאה לחותם אישי על העולם, אבל אל תשכחו שאנחנו שכירי חרב, וכך נישאר. אנחנו לא מין חבורת מורדים, והחילוץ מהכלא בנקודת נמו היה אירוע חד-פעמי, שלא יחזור על עצמו שנית. אני מקווה מאוד שתיטיבו לזכור זאת," דיאנה אמרה, אבל רותם חשה שדבריה היו נגועים בהיסוס קל, כאילו לא הייתה בטוחה בהם לגמרי.

אנדרומדה ~מתמשךWhere stories live. Discover now