Drawing Lesson-Chapter 4

23 5 0
                                    

Alarmın tiz sesiyle açtım gözlerimi.Oldugum yerde doğruldum.Ayağa kalktım yavaşça

Yere düştüm hızla.

"Hasiktir ya!"

Olduğum yere çöktüm.Ses çıkarmıştım zaten.Yanımda duran proteze baktım.Hayatta en çok korktuğum şeylerden biri sakatlanmak ve asla iyileşememekti.Neyden korkarsan başına geliyormuş demek ki.

Onu alıp yarım olan bacağıma taktım.Yataktan destek alarak ayağa kalktım ve banyoya ilerledim.Aynada dağınık saçlarıma baktım.Bir tarafı kısa,bir tarafı uzun kalmıştı.Duzeltmem gerekiyordu ama bu hafta pek fırsat olacak gibi değildi.

Uzun olan tarafı taramadan önce yüzümü yıkadım.Tam tarağı yerine bıraktığımda kapı çaldı.Oflayarak kapıya gittim ve sertçe açtım.

"Hey."

"Evet?"

Çoktan formasını giyinmiş olan Bakugou'ya baktım.Kaşlarını çatmamış, yüzünde sakin bir ifade vardı.

"Bir şey yok.Odadan ses gelince şey yaptım..."

"Ha.İyiyim ben."

Geçen sene olsaydı büyük ihtimalle beni merak ettiği için onunla dalga geçerdim.Sonucta o bizim Bakugou.

Ama artık eskisi gibi değil.

"İyi.Acele et geç kalacaksın."

"Tamam."

O arkasını dönüp uzaklaştı.Bense bir süre onun arkasından baktıktan sonra kapıyı kapattım.Dolaba ilerleyip formamı aldım ve olabildiğince hızlı bir şekilde giyindim.Kravat bağlamayı sevmezdim.Ceket giyinmeyi de sevmezdim.Fakat şu an bana güvende hissettiriyordu nedensizce.

Çantamı da alıp çıktım odadan.Aşağıya indiğimde Midoriya ve Ochako hala gitmemişti.

"Günaydın."

Seslendiğimde bana döndüler.

"Günaydın Tadashi-san."

"Günaydın!"

"Bizde şimdi gidiyorduk.Sende gel bizimle."

"Tamam."

Yurttan çıkıp beraber okula yürüdük.Sınıfa girdiğimizde her zamanki gibi gürültülüydü.Sırama geçip oturdum.Oijiro yanına geldi.

"Günaydın Rei."

"Günaydın Mashi."

"Daha iyi hissediyor musun?"

Bir süre bacağıma baktım.

"Dün düşüyordum az daha."

Yüzü endişeli bir hal aldı.

"Bir şeyin yok değil mi?"

"Hayır iyiyim ben.Bakugou yardım etti."

"Gerçekten mi?Cidden değişiyor."

"Aynen."

Biraz daha konuştuk.Daha sonra Aizawa Sensei içeri girdi.

"Evet çocuklar derse geçmeden önce size bir şeyden bahsetmek istiyorum."

Büyük ihtimalle dün konuştuğumuz şeyleri anlatacak diye düşündüm.

Konuşmadan önce Iida'yı çağırıp elindeki kağıtları dağıtmasını istedi.Hepimiz kağıtları aldigimizda tekrar hocaya döndük.

"Bunlar seçmeli derslerle ilgili.Size daha fazla imkan sunmak istedik.Bu nedenle müzik,resim gibi hobi dersleri almanızın iyi olacağını düşündük."

Sınıftan mutlu bir uğultu çıktı.Hoca onlara susmalarını söyledikten sonra devam etti;

"Kağıttaki derslerden istediğiniz birini işaretleyin.Ders saatleri ve ayrıntıları orada yazıyor zaten."

Bir süre elindeki kağıdı inceledim.Tabii ki resmi seçecektim.Sonuçta gitar çalmaya Kyoka ile devam edebilirdim.

Bir süre etraftakilere baktım.Pek çoğu müziği seçmişti.Geçen sene yaptığımız konserden sonra bu gayet normaldi.Resim seçen bir iki kişi gördüm.Mashi benim resim seçeceğimi bildiği için resim seçmişti.Onun dışında Hagakure,Asui,Sero,Midoriya,Ochako ve Todoroki resim seçmişti.

Biraz daha etrafa bakındım.Kirishima ve Denki'nin Bakugou'nun yanına gittiğini gördüm.

"Bakubro sen ne seçtin?"

"Ben müzik seçtim!Gitar çalmayı daha iyi öğrenmek istiyorum."

Bakugou bir süre sessiz kaldı.Sonraysa neredeyse fısıltıyla cevap verdi;

"Resim."

_______________________________________

Oy ve yorumları unutmayalım lütfenn ♥↓

WOUND-Katsuki BakugouHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin