Bakugou içeri girmeden önce bana baktı.
"Saçın.Yakışmış."
"Teşekkürler."
O gidip kapısını kapattığında elimi saçıma götürdüm.Ondan iltifat almaya alışkın değildim.Sırıtmaya başladım istemsizce.Uyarmasına rağmen iki saat daha durdum orada.Hava soğuktu.Ama pek etkilemiyordu beni.Nadiren hasta olurdum zaten.
Vücudum bir titremeyle irkildiginde içeri girdim.Hırkamı üzerime alıp masama oturdum.Bir kağıt çıkardım.Kalemi elimde çevirmeye başladım.Bir süre düşündükten sonra çekmecede duran paletim, fırça ve guaj boya tüplerini aldım ve masaya dizdim.Aklımda bir şey yoktu aslında.Birkaç çizgi attıktan sonra durdum.Telefonda açtığım müzik bana onu anımsatıyordu.Zaten o dinlerken duymuştum ve bende indirmiştim.
Turuncu sarı ve kırmızı renkleri ve tonlarını koydum palete.Kağıda rastkele vurdun fırçayı.Birkaç dakika sonra kendini çoktan kaptırmıştım zaten.Gözlerimi bile kırpmazdım odaklandığımda.Bazen nefes bile almazdım hatta...
____________
Saat 02:48
Telefonun ekranını kapatıp uflayarak ayağa kalktım.Yarın sabah okul vardı ama gözüme bir gram uyku girmemişti.Biraz dolaşsam belki uykum gelir diyerek odadan çıktım sessizce.Karanlık koridora çıktığımda yan kapının aralık olduğunu gördüm.İçeriden sızan ışık dikkat çekiyordu.
Sessiz adımlarla oraya doğru gittim.'Bu saatte ne halt yiyor bu?'Normalde insanların odasını gözetlemek gibi bir hobim yok ama merakıma yenik düşerek aralık kapıdan içeri baktım.
Hala uyanıktı.Normalde de mor olan gözaltları daha da morarmıştı.Elindeki fırçayla karşısında duran resme bakıyordu.
Beni mi çizdi o?
Kaşlarımı çattım ve daha dikkatli baktım.Beni çizmiş...Niye?
Bakmaya devam ederken bir anda ayaklandı.Hemen geri çekildim ve aşağıya indim.Mutfağa ilerledim.Bir bardak su aldıktan sonra tezgaha yaslandım.Biraz sonra gelen adım sesleriyla kafamı kaldırdım.
"Bakugou?Bu saatte neden ayaktasın?"
Bardağı tezgaha koyarken cevap verdim.
"Asıl sen niye uyanıksın?"
Bir süre gözlerini ovuşturdu.
"Resim çiziyordum,dalmışım."
"Bu saate kadar uyumamana sebep olacak ne çiziyordun?"
Cevabı biliyordum tabi.Ama yine de onunla uğraşmak eğlenceliydi.
Kafasını eğdi ve elini saçlarına götürdü."Önemli bir şey değil."
Sırıttım.Tezgahtan ayrıldım ve onun yanına yaklaştım.Bir süre birbirimize baktık.Sonraysa mutfak adasının diğer tarafına geçip sandalyeye oturdum.
"Öyle olsun."
Arkası bana dönük bir şekilde durdu.Sonraysa dolaba doğru ilerledi.Kapağı açıp bakınmaya başladı.
Kolumu masaya koyup yaslandım."Ne arıyorsun?"
"Açım."
Kaşlarımı çattım.
"Sabah kahvaltı da yapmadın.Hicbir şey yemedin mi sen?"
Azarlar bir ses tonuyla sordum.
"...Yemedim."
Sıkıntıyla nefes verdim ve ayağa kalktım.
"Ne yapıyorsun?"
Buzdolabının yanına gittiğimde geri çekildi.Eğilip birkaç şey aldıktan sonra kapağı kapattım.
"Sen şimdi gece gece kendini zehirlersin..."
_______________________________________
Oy ve yorumları unutmayalım lütfenn ♥↓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WOUND-Katsuki Bakugou
RomansaAFO ve Shigaraki ile yaşanan savaştan sonra Bakugou,kendisi ve etraftakiler hakkında düşünmeye başlar.UA Lisesine ilk başladığından beri dikkatini dağıtan Tadashi Rei'nin artık daha çok gözüne battığını farkeder.Fakat bunun sebebinin kızın kaybettiğ...