AVM-Chapter-8

17 4 1
                                    

Şuraya da bakalım mı?"

"Olur!"

Kızlar AVM nin içerisinde bizi bir oraya bir buraya sürüklüyordu.Mina, Ochako,Yaomomo ve ben,erkeklerden  ise Kiri,Denki,Midoriya ve Bakugou buradaydı.Bakugou dışındakiler pek sıkılmış gibi gözükmüyordu.Zaten o da Mina'nın zorlamaları ile gelmişti.

Dolaşmaya başladığımızdan beri bir sürü mağazaya girdik.Yaomomo her zamanki gibi bir sürü şey almıştı.Mina da öyle.Jirou ve Denki bir müzik mağazasına,Ochako ve Deki ise rastgele dolaşıyorlardı.

İç çektim ve etrafa bakındım.Henüz bir şey almamıştım.Aslında alışveriş yapmayı severim ama henüz kendime göre bir sey bulamamıştım diyebilirim.

"Sen bir şey almayacak mısın?"

Arkamda olduğunu bilmediğimden bir an durdum.Sonraysa bıkkın bir şekilde bana bakan Bakugou ya döndüm.

"Alacağım.Sadece...Bir şey bulamadım şimdilik."

"Hm."

Anladığını söyleyen bir mirilti çıkardığında önüme döndüm ve etrafa bakındım.Gözüme çarpan ilk magazaya doğru ilerlemeden önce Bakugou'ya baktım.

"Yapacak bir şeyin yoksa gelebilirsin."

Kafasını kaldırıp bana baktı birkaç saniye.Sonraysa kafasını salladı.

"Yok."

"Pekala."

O peşimden gelirken gülümsedim.Yalnız dolaşmayı sevmezdim.Yanımda birilerinin olması iyiydi.Bu kişinin Katsuki olması mıydı ekstra rahatlatan bilmiyorum ama yine de iyiydi.

Mağazaya girdiğimizde etrafa bakınmaya başladım.Güzel şeyler vardı.Elime aldığım siyah bir t-shirte baktım.Önünde küçük bir yazı ve arkasındaysa beyaz,büyük bir ejderha vardı.Hoşuma gitmişti.Onu yanıma aldım.Biraz daha bakındıktan sonra kıyafetlere bakan Bakugou'ya döndüm.

"Sence bunlar güzel mi?"

Sorduğum soruyla kafasını kaldırıp bana baktı.Sonraysa elimdeki T-shirtlere.

"Güzeller."

Ondan iyi bir seyler duyduğumda yüzümde bir gülümseme olduştu.

"Bence de."

Fazla kalabalık olmayan mağazaya göz gezdirdim.Aradığım reyonu bulduğumda oraya ilerledim.Pantolonlara bakmaya başladım.

Birkaç dakika sonra bana seslendiğinde ona döndüm.Elindeki pantolonu kaldırdı.

"Nasıl?"

Pantolona baktım.Asker yeşili ve geniş paçalı bir pantolondu.Uzerinde birkaç tane cebi vardı.

"Sen benim bedenimi nerden biliyorsun?"

"B-ben bilmiyorum göz kararı işte sen beğendin mi onu söyle."

Kekelediğinde kıkırdadım.

"Çok güzel."

"Al o zaman."

Pantolonu bana uzattığında gülümseyerek aldım.Bacağımı kaybettikten sonra dar veya kısa şeyler giyinmeyi pek isyemiyordum.En azından yurt binası dışında.

"Bu kadar yeterli."

Kasaya gidip aldıklarımın parasını ödedim ve çıktık.

_________________

Mağazadan çıktığımızda Tadashi başka bir yere yöneldi.Girdiği yere baktığımda Manga ve çizgi roman satan bir dükkan olduğunu gördüm.Peşinden gittim.İlk başta biraz mangalara bakındı,sonraysa çizgi romanların olduğu yere yöneldi.
Eline aldığı iki tanesine baktım.

"Batman sever misin?"

Biraz düşündüm.

"Sanırım."

"Ben Batman'e bayılıyorum!"

Heyecanla konuşurken onu izledim.Uzun zamandır bu kadar heyecanlı görünmemişti.

"İyiymiş."

"Senin favorin kim?"

Biraz düşündüm.

"Catwoman."

Şaşkınca bana baktı.

"Alfred falan demeni beklerdim."

"Catwoman gayet iyi."

Kıkırdadı.Bir süre daha elindekilere baktiktan sonra yerlerine geri koydu.

"Almayacak mısın?"

Dönüp bana bakmadan cevap verdi.Gözü hala onlardaydı.

"Hayır.Şu an alamam."

Sesi biraz mutsuz gibiydi.Daha fazla sorgulamadım.

_________________

Dükkandan çıktığımda arkama baktım fakat Bakugou orada değildi.

"Bakugou?"

Dükkana yeniden girdim ve etrafa bakındım.Biraz kalabalıktı.Gözlerim onu ararken birinin omzuma dokunmasıyla hızla arkamı döndüm..

"Nereye kayboldun bir anda?"

Elindeki poşete baktım.

"Her zaman siz bir şeyler alacak değilsiniz ya."

Sırıttığında kaşlarımı kaldırdım.

"Haklısın.Hadi gidelim."

_______________________________________

Oy ve yorumları unutmayalım lütfenn ♥↓

WOUND-Katsuki BakugouHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin