Pool Day-Chapter-13

20 4 0
                                    

Zaman çok çabuk geçiyordu.Gün geçtikçe daha iyi hissediyordum.Alışmaya başlamıştım artık bazı şeylere.Okul düzenine de alışmıştım.Bazen diğerleriyle idmana gidiyordum.Artık daha çok beraber takılıyorduk.

Düşünmeyi bırakıp elimdeki kalemi bıraktım.Onu iki haftadır yaklaşık 20.kez falan çizişimdi bu galiba.Her seferinde elime kalemi alıyordum ve kendimi onu çizerken buluyordum.Git gide yakınlaşıyorduk.Ergeniz biliyorum ama kimse benim aşık olacağımı-hatta ben bile-düşünemezdi.Sanirim dışarıdan bakıldığında oduna benziyorum.Ve evet bunu inkar edemem çünkü öyleyim.
Kalemi elimden bırakıp ayağa kalktım ve yatağa oturdum.Kafamı duvara yasladım.Hala uyumadın demek ha?Bu kadar iyi algılara sahip olmak biraz jorkutucuydu ama onun orada olduğunu hissedebilmek çok güzel hissettiriyordu.Bazen kendimi sapık gibi hissediyorum.
Derin bir nefes aldım ve kafamı yastığa koydum.Gözlerimin şişliğini ve uykumun geldigini biliyordum ama uyumak istemiyorum.

_____________

İki haftadır sürekli onun kapısının önünden geçiyorum.Her gece uyanık kalıp resim çiziyordu.Pek çoğunun ben olduğumu biliyordum.Bazen kapısını açık unutuyordu.Bende bakıyordum.

Elimde değil ama bir şeyler beni ona çekiyordu.Tıpkı şu sinir bozucu filmlerde ve mangalarda olduğu gibi.


_____________

Tıpkı geçen sene yaptığımız gibi havuz izni almıştık.Hava çok sıcaktı ve sıcağı hiç sevmem.Bu sefer okulda kimse olmadığı için istediğimiz mayoları giyinmemize izin vermişlerdi.

Soyunma odasında oradan oraya dolaşan kızları izliyordum.Tsuyu dönüp bana baktı.

"Sen giyinmeyecek misin Rei-chan?"

Onun sorusuyla diğerleri de bana döndü.

"Bilmiyorum."

Hagakure gelip omzumu tuttu ve beni sallamaya başladı.

"Hadi ama Rei-chan!Bence deneyebilirsin!"

Ochako dolabının kapağını kapatırken bana baktı.

"Bence de denemelisin.Çok güzel bir fiziğin var sana yakışacağına eminim!"

Elimi enseme götürdüm.

"Aslında yüzmeyi falan da düşünmüyordum.Yapabileceğimden de şüpheliyim zaten."

Jirou gelip yanıma oturdu.

"Bu kadar çabuk vazgeçtiğini görmek bizi üzüyor.Sen çok güçlüsün."

Gülümsedim ve derin bir nefes aldım.

"Tamam...Sanırım deneyebilirim."

Kızlar bir sevinç çığlığı attı ve  beni kollarimdna tutup kaldırdılar.Ah...Ne bok yiyorum ben?


____________


Güneşten kaçmak için büyük semsiyenin altına çekildim biraz daha.Terlemeye alışkınım ama güneşin altında durmak eziyet gibi bir şeydi.Yan tarafta ağızları sulana sulana konusan Elektrik direği ve üzüm kafanın konuşmalarını dinledim.Hocalar serbest mayo giyinmeye izin verdiği için kızları izleme fırsatı çıkmıştı onlara.Göz devirdim ve diğer tarafa baktım.Todoroki içecekleri buza koyuyordu.

"Todoroki!Bir tane versene."

Bana dönüp kafasını salladı ve bir süredir buzun içinde olanlardan birini alıp bana verdi.

"Eyvallah." (HAHSHSSHSMSHDKSJSJSHMKS)

"Bir şey değil."

İcecegi açıp birkaç yudum aldım.O sırada diğerlerinin kapıya odaklanmış olduğunu gördüğümde bende o tarafa baktım.Tahmin ettiğimiz gibi hepsi bikini giyiniyorlardı.Gözlerim bir süre onu aradı.En arkadan geldiğinde oraya kilitlendim.Kollarını göğsünün üzerinde bağlamış,Kafasını eğmişti.

Ona bakmaya devam ederken kulağım Denki ve Mineta'daydı.

"Şuna baksana!Tadashi-san da giyinmiş!"

"Normalde şort bile giyinmezdi.Çok seksi görünüyor!"

Kaşlarımı çattım ve onlara döndüm.

"Kızı izlemeyi bırakın.Kendinizi ve onu küçük düşürüyorsunuz."

Bana baktılar ve ikisi de sesli bir şekilde yutkundu.Sonraysa uzaklaştılar.Sanki onlara söylememiş gibi kafamı kaldırıp ona baktım.Baştan aşağıya süzdüm onu.Teni bembeyazdı.Omuzları biraz geniş beli inceydi.Bacakları.Daha doğrusu bacağı gerçekten güçlü görünüyordu.Bu gayet normaldi aslında.

"Hey Kacchan!"

Dekunun sesini duyduğumda hızla gözlerimi ondan çektim.Yüzümün kızardığını hissedebiliyorum.

"Ne var Izuku?"

"Yüzmeye gelmeyecek misin?"

"Geleceğim sabret biraz amk."

Deku gülümsedi ve diğerlerinin yanına gitti.Bense son bir kez ona bakıp ayağa kalktım ve peşinden gittim.





_______________________________________





WOUND-Katsuki BakugouHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin