Tadashi üzerimde oturmaya devam ediyordu.Siktir,bu his ne böyle?
Telefona bakıp bir şeyler yazıyordu.Biraz sonra telefonu kenara koyup bana baktı.Bir süre birbirimize baktıktan sonra gözleri kocaman açıldı.
"A-ah özür dilerim ben-"
Panikle üzerimden kalktı ve duvara yaslandı.Bense şoku zar zor atlatmış ve yattığım yerde diklenmiştim.
Bu sefer ikimizde birbirimize bakamıyorduk.Vücudumun yandığını ve kalbimin hızlandığını hissedebiliyorum.
_____________
'LANET OLSUN LANET OLSUN SİKTİR!'
Hızla kendimi onun üzerinden çektim ve sırtımı soğuk duvara yasladım.Kafamı eğdim ve elimi yüzüme götürdüm.Bir de aptal gibi iki saat üzerinde oturmuştum.Yüzümün kızardığını ve kalbimin hızlandığını biliyordum.Lanet olsun ki onu her düşündüğümde aynısı oluyordu.
O da olduğu yerde oturur pozisyona geldiğinde bana bakmadı.Yaklaşık 5-6 dakika kadar o şekilde oturduk."Özür dilerim."
Kafasını kaldırıp bana baktı.Sonraysa başka yöne döndü.
"Önemli değil."
Bakugou ayağa kalktı ve üzerini silkeledi.Sonraysa elini bana uzattı.
"Saat geç oldu yurda dönmeliyiz."
Bana uzattığı eline baktım.Yavasca kendiminkini uzatıp tuttum ve ayağa kalktım.Dengene durabilmek için omzunu tuttum.Yanımda duran sandalyeye otururken o da protezi getirip bana verdi.
"Çabuk ol yoksa yalnız giderim."
Kafamı salladım ve elindekini takıp ayağa kalktım.Hızlıca etrafı toparladım.O sırada o sessizce kapıya yaslanmış beni bekliyordu.Yanına gittim ve ışığı kapattım.
"Gidelim."
Kapıyı kilitleyip çıktık.Yurda dönerken ikimiz de sessizdik.İçeri girdiğimizde Kirishima ve Sero yanımıza geldi.
"Nerelerdeydiniz?"
"Yemekten önce oyun için sözleşmiştik Bakubro!"
Bakugou kaşlarını çattı ve yürümeye başladı.
"Daha sonra."
O sırada Yaomomo yanıma geldi.
"Rei-san!Kızlarla kahve yapacağız sende ister misin?"
"Kahve içmediğimi biliyorsun."
Gülümsedi ve elini omzuna koydu.
"Biliyorum tabi ki.Sadece...Son zamanlarda biraz neşesiz gibisin.Seni aramıza kaynaştırmaya çalışıyordum.Eskisi gibi."
Bakışlarım yumuşadı.Haklılardı.Uzun zamandır kendi düşüncelerim ile boğuşuyordum.Bu her türlü konuyla ilgili olabiliyordu.Bakugou bile...
"Haklısın... Üzgünüm ben sadece toparlanmaya çalışıyordum."
"Sorun değil Rei-san.Anlayabiliyorum.Ama unutma biz hep yanındayız."
Gülümsedim.
"Biliyorum.İyi geceler size."
"İyi geceler."
Odama çıktığımda Bakugou çoktan odasına girmişti.Bir süre kapısına baktım.Sonraysa kendi odama girdim.Atölyede olanları düşünmeden edemiyorum.Hızla banyoya girdim ve üzerimi çıkarıp kendimi suyun altına soktum.
________________
"Ah...Sikeyim."
Elimi şortumun üzerindeki şişliğe götürdüm.O kız beni nasıl bu kadar etkilemişti? Düşünmeden edemiyorum o anı.Bedeni üzerimde...
Daha önce hiçbir kız beni böyle etkilememişti.Onun ne ayrıcalığı vardı ki benim için?Şortumu indirdiğimde dışarı fırlayan aletime baktım.Uzun zamandır yapmamıştım.Elimi götürüp bir kaç kez çektim.Kahretsin...Kendimi çok hassas hissediyorum...
Yapmaya devam ederken gözlerimi kapattim ve kafamı duvara yasladım.Duvarın arkasındaydı.Yüzünü düşündüm.Gözlerini...Gözleri çok çekiciydi.Onu ilk gördüğüm andan itibaren farklı olduğunu biliyordum.Rekabetçiydi o zamanlar.Bana kafa tutuyordu.Bazen saçlarımı karıştırırdı.Vurup kaçardı.Hiçbir zaman yakalayamadım onu.
Derin bir nefes aldım ve seslice verdim.Titrediğimi hissediyorum.
Yaklaşık 10-15 dakika sonra boşalmıştım.Hızlı nefesler alırken vücudumu iyice yatağa sermiştim.Bir kaç dakika sonra kendime geldiğimde ayağa kalktım ve yatağa baktım.
O baş belası yüzünden şimdi de temizlik yapmam gerekiyordu.
_______________________________________
BEN
KENDİME
İNANAMIYORUM.
BASARDİM ARKADASLAR YAZDIM.
BUNUN HATIRINA BİR OY PLS...↓↓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WOUND-Katsuki Bakugou
RomanceAFO ve Shigaraki ile yaşanan savaştan sonra Bakugou,kendisi ve etraftakiler hakkında düşünmeye başlar.UA Lisesine ilk başladığından beri dikkatini dağıtan Tadashi Rei'nin artık daha çok gözüne battığını farkeder.Fakat bunun sebebinin kızın kaybettiğ...