Responsible-Chapter-9

15 4 1
                                    

İlk seçmeli derslerimize girme vakti gelmişti.Bu dersler için okula atölye ve çalışma alanları yapılmıştı.Zaten savaştan sonra bina mahvolmuştu ve yeniden yapılmıştı.Yani bazı eklemeler yapılması zor olmamıştı.

Atölyeye girdiğimizde etrafa bakındım.Cidden büyüktü.Masalar dikleştirme yapılabilenlerdendi.Bir köşede puflar ve şövaleler vardı.Buyuk bir dolap ve içerisinde resim malzemeleri, büyük bir pano ve tahta vardı.Çok güzel...

Etrafı incelerken Aizawa Sensei içeri girdi.

"Resim atölyemiz bu şekilde.Henüz bir öğretmeniniz yok ve ileride olmasını da düşünmüyoruz."

Merakla hocaya bakmaya başladık.Neden bir öğretmen olmayacaktı ki?

Midoriya hemen atladı ve sordu.

"Peki neden?"

Aizawa Sensei bana baktı.

"Atölyenin sorumlusu Tadashi olacak."

Şaşkınlıkla hocaya baktım.Ben mi?

"Buraya en iyi şekilde sahip çıkabilecek tek kişi sensin.Bu atölye hepinize ait fakat sorumlusu sen olacaksın."

Normalde en küçük sorumluluğu bile almak istemeyen ben bir atölyenin sorumlusu olarak seçilmiştim.Zor bir gorevdi fakat...Denemekten zarar gelmez öyle değil mi?

"Her neyse.Haftanın hangi günleri ve hengi dersler buraya geleceğiniz panodaki kağıtta yazıyor.Onun dışında geleni isteyen olursa Tadashi ile konuşacak."

Herkesten onaylar sesler geldiğinde Sensei dışarı çıktı.Herkes bana bakmaya başladı.

"Çok şanslısın Rei-chan!Bu gerçekten mükemmel bir şey."

Ochako gülümseyerek bana döndüğünde elimi saçıma götürdüm.

"Evet...Öyle."

"O zaman buraya kurallar belirlememiz gerekmez mi?"

Todoroki etrafı incelerken sordu.

"Evet.O zaman...Herkes kendisine bir masa seçsin ve otursun."

Herkes oturduğunda en ortadaki masa boş kalmıştı.Orası benim yerim olacaktı.Bakugou'nun yanı.

Derin bir nefes alıp tahtaya geçtim.Elime tebeşiri alırken Mashi'ye döndüm.

"Belirlediktelirimizi bir kağıda yazabilir misin?Sonra panoya asarız."

"Elbette."

Bir kağıt kalem çıkardığında diğerlerine döndüm.İlk aklıma gelenleri yazmaya başladım.

"Öncelikle buranın temizliğini hep beraber yapacağız.Sonucta burayı ortak kulanıcaz."

Bunu tahtaya yazdım.

"Dolaptaki malzamaleri idareli kullanacağız.Onların dışında herkesin malzemesi kendisine ait olacak.

Burada bir kişi bile olsa çalışıyorken onu rahatsız edecek gürültü vb şeyler olmasını istemeyiz.Bu yüzden dışarıdan gerekli olmadıkça diğer öğrencilerin girmesini istemiyorum."

Birkaç şey daha yazdıktan sonra listeye baktım.

"Bunlar sizin için uygun değil mi?"

Herkes kafa salladı.

"Eklemek istediğiniz bir şey var mı?"

"Duvarlara bir şeyler çiz."

Yaklaşık bir saattir ilk kez konuşan Bakugou'ya baktık.Duvarlara çizmek hep yapmak istediğim şeylerden biriydi.

"İyi fikir."

"Elbette iyi fikir ben söyledim."

Kibirli bir tavırla konuşup ayaklarını masaya koyduğunda göz devirdim.

"Tamamdır arkadaşlar.Kuralları panoya asalım ve herkes istediğini yapabilir."

Oijiro elindeki kağıdı panoya tutturdu.Diğerleri ise ilk gün olduğu için kafalarına göre takılıyorlardı.Herkes dışarı çıktığında içeride sadece ben ve Bakugou kalmıştık.Gidip yanına oturdum ve kafamı masaya koydum.

"Ne o yoruldun mu?"

"Biraz."

Kollarımın arasına koyduğum kafamı kaldırıp çenemin üzerinde durdum ve ona baktım.

"Atölyenin yedek anahtarını sana vermeyi düşünüyordum."

"Neden ben?"

"Bilmiyorum."

"İyi ben alırım."

Kafamı salladım ve tekrar yattım.Bakugou ise bacaklarını masadan indirdi ve ayağa kalktı.Goz ucuyla onu izledim.Bir süre duvarlara baktı ve bir yeri işaret etti.

"Buraya Batman çizmelisin."

"Yanında da Catwoman çizerim tam olur."

Gülerek söylediğimde kaşlarını çatıp bana baktı.

"Olur."

"Bir dakika sen ciddi miydin?"

"Tabi ki de ciddiydim gerizekalı."

"Tamam,çizerim."

_______________________________________

Oy ve yorumları unutmayalım lütfenn ♥↓

WOUND-Katsuki BakugouHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin