-13.2- გატაცება

68 10 0
                                    

ჯონქუქი pov.:

უკვე 1 კვირა გავიდა, რაც ელეონორა და იუნგი ირანში გაფრინდნენ. მას ყოვლედღე ვწერდი, მაგრამ 2 დღეა შეტყობინებებზე არ მპასუხობს. ვიცი, რომ ზოგ ადგილას უჭირს დაჭერა, მაგრამ მაინც ვნერვიულობ. (კარებზე კაკუნია).

- შემოდით!

? - შეიძლება?

ჯონქუქი - ჯუნ! შემოდი... როგორ ხარ?

ნამჯუნი - მე კარგად, მაგრამ შენ???? პირველად გხედავ საბუთებით გარშემორტყმულს. როგორც ჩანს ცოლის ხელი დაგეტყო (ამაზე ორივეს გაეღიმა).

ჯონქუქი - ხოო........ ბიჭები როგორ არიან?

ნამჯუნი - კარგად. თეჰიონი თავის ქალბატონთანაა. ჯინიც..... (გაიღიმეს).... ისე ჯინმა სად წაიყვანა ის საწყალი გოგო?

ჯონქუქი - კარგ ადგილას......

ნამჯუნი - შენ იცი სად არიან???? ა??

ჯონქუქი - ნუ ღელავ. ჩემმა ქალბატონმა მთხოვა, რომ მისი დები სადღაც წამეყვანა. ერთი დღე მეც იქ დავრჩი, მაგრამ წამოსვლა მომიწია. მათთან ქალბატონები დავტოვე და ერთი ბატონი....

ნამჯუნი - ოოოოოოოო.... (ორივემ სიცილი დაიწყო) ყოჩაღ!....

ჯონქუქი - კარგი ჯინი და თაე დავტოვოთ თავიანთ ქალბატონებთან, სხვები?

ნამჯუნი - ჯიმინი სახლშია მის დასთან. ჯისუს რაღაც პროექტი აქვს გასაკეთებელი და იმაში ეხმარება... იუნგი და ჰოსოკი საქმეებზე. მე და შენ აქ... უსაქმურად....

ჯონქუქი - უსაქმურს ვგავარ? (საბუთებისაკენ გაიშვირა ხელი).

ნამჯუნი - ეგ არაფერი, მიეჩვევი... ხო მართლა, დედოფალი სად არის? გავიგე წასვლა მოუწიაო, მართალია?

ჯონქუქი - კი, რაღაც საქმეები ჰქონდა და როგორც ჩანს გაუგრძელდათ.

ნამჯუნი - გაუგრძელდათ?

ჯონქუქი - ხო. შუგა ჰიონიც მასთან ერთად არის.

ნამჯუნი - მართლა?!

ჯონქუქი - ხო, რა იყო?

ნამჯუნი - არა არაფერი.... კარგია... (ფეხზე წამოდგა) კარგი მე წავედი. რადგან შენ საქმეები გაქვს აღარ მოგაცდენ.

Union of Two Clans - ორი კლანის კავშირი (წერის პროცესში)Where stories live. Discover now