1.2

29 12 7
                                    

Başlamadan önce yıldızımızı parlatmayı unutmayın!
Keyifli okumalar. ✨

Asena'dan

Arkadaşlarım gelmişti ve şuan karşı koltukta oturmuş hepsi beni izliyordu. Ben ise ne diyeceğimi konuya nereden, nasıl gireceğimi düşünüyordum.

En son Duru daha fazla dayanamadı ve söze girdi. "Anlatır mısın artık Asena sinirlenmeye başlıyorum çünkü ben."

"Tamam artık yeter. Anlatıyorum her şeyi çünkü çok bunaldım ve sizde anlattıktan sonra benim bir suçum olmadığını göreceksiniz..." diyip onların beni dinlediğinden emin olup yorum atmamdan, son konuşmamıza kadar olan her şeyi anlattım.

Hepsi şuan şaşkın şaşkın bana bakıyordu. Ne diyeceklerini bilmiyorlardı muhtemelen.
İlk Gökçen kendine geldi. "Tamam. Şimdi mantıklı düşünelim o zaman. Hatayı yapmışız bir kere yorum atarak ama sonrasında senin bir suçun yok."

Alp, "ne demek sonrasında suçu yok? Konuşmak istemese mesajlara cevap vermez dimi Gökçen. Tanıyoruz Asena'yı. Konuşmak istemediği kişiyi çok güzel siktir edebiliyor hatta direkt engel basıyor. Bu aptala neden basmadı?"

Duru, "Özlediği için." dedi. Hepimiz Duru'ya baktık. Belkide beni en derininden anlayan tek kişi Duru'ydu şuan. Alp çıkışacaktı ki Gökçen Alp'i susturdu ve Duru'nun devam etmesine izin verdi.

"Gitsin, bitsin istemediği için. O Asena'yı unutmuş olsa bile Asena onu unutmak istemediği için. Kolay değil Alp tamam mı? Özellikle bu kızın yaşadıkları kolay değilken, zamanında canından bir parça gördüğü birini unutmak istemiyor oluşu normal ve onunla fake bir hesaptan bile olsa konuşabiliyor olması onun için çok iyi. Bu yüzden şuan biz üçümüz Asena'yı yargılayacak son kişiler bile değiliz."

"Hepimizin dört dörtlükte olmasa Asena'dan daha iyi hayatları vardı Alp. Sen ailenle yaşıyordun evet ailenle aran pek iyi değildi ve eğitimin için burada tek yaşamak istedin, Gökçen'in babası askerdi ve vefat etmişti buna rağmen annesi onu asla bırakmadı ve bu yaşına getirip, okuttu ve şuan Gökçen'de iyi. Baba eksikliği yok mu? Var. Nasıl olmasın evet ama bir şekilde Gökçen'de hayatta kaldı annesi sayesinde. Benim ise sadece aşk hayatım kötüydü her yerden kazık yedim. Fakat bu üçümüzün yaşanmışlıkları, Asena'nın yaşadıklarının yanında bir bezelye tanesi bile etmiyor. Dert yarıştırmıyorum! Sakın yanlış anlamayın. Hepimizin derdi kendine büyük tabii ki. Fakat Asena şuan ona iyi gelen kişiyle konuşmak istiyor ve bu gerçekten çok normal arkadaşlar. Barkın ona iyi geliyor bunu hepimiz biliyoruz. Bu yüzden bize kalan tek şey Asena'yı bundan sonraki süreçte desteklemek ve üzülmesine engel olmak."

Duru'nun söylediklerinden sonra gözlerimden yaşlar süzülmeye başladı tek tek. Haklıydı Soytürk bana iyi geliyordu. Bunu bilmese bile.

Alp ve Gökçen'de Duru'nun söylediklerinden etkilenmişti. Onlarda Duru'ya hak veriyordu.

Alp, "haklısın. Kusura bakma Aso. Ben üzülmeni istemediğim için biraz sert çıkıştım." diyip sarıldı bana.

Gökçen, "ben zaten destekliyorum anasını satiyim ne bakıyorsunuz bana? Üzülme yeter kızçem. Hep yanındayız." O da sarıldı.

Alp, ben, Gökçen üçlüsü olarak sarılmayı bitirdikten sonra ben kalkıp Duru'nun yanına gittim ve ona sıkıca sarıldım. Kulağına fısıldar bir şekilde, "teşekkür ederim. İyi ki varsın Duru'm." dedim. Duru saçlarımı öptü, beni içine iyice bastırdı ve sonrasında benden ayrılıp göz kırptı.

Oturmuş hepimiz birbirimize bakıyorduk ki bir bildirim sesi duyuldu.

Benim telefonumdan geliyordu bu ses.

Telefonu masanın üzerinden alıp baktığımda

"Instagram'dan bir yeni bildirim."

Yazısını gördüm ve gözlerim açıldı.

Koltuklarda oturan üçlünün gözlerine baktım. Sorar gibi baktılar bana. Telefonu onlara çevirdiğimde onlarda şaşkınca baktı. Şuan, şu dakika o mu yazmıştı? Sürekli yazacak mıydı yani? "Noluyoruz be!" derdim normalde adama ama ona demezdim, diyemezdim.

Gidip koltuklardan birine oturdum ve sakince instagrama girdim. Fake hesabıma girip dm bölümüne girdim ve yeni mesajlar kısmında onun ismini gördüm, sakin bir şekikde mesaja tıkladım..

Instagram: barkinsoyturk

barkinsoyturk: Selam. Nasılsın?

-

oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.
hoşçakalın! ✨

EVE DÖN | TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin