2.2

8 5 7
                                    

Başlamadan önce yıldızımızı parlatmayı unutmayın!
Keyifli okumalar. ✨

Asena'dan

Alp'in gitmesinin üzerinden tam bir hafta geçmişti. Ben bir haftadır kızlarda kalıyordum çünkü hiçbirimiz Alp'in gidişini hızlıca kabul edememiştik.

Alp gitmişti, bizim kardeşimiz, abimiz, dert ortağımız, yüzümüzü güldürenimiz gitmişti. Şimdi üç kız tek başımıza kalmıştık. Boşluk hissi vardı, dolar mıydı? Sanmıyorum.

Kahvaltımızı yapmış oturuyorduk. Duru dün nöbetini yaptığı için bugün izinliydi. Bu yüzden üçümüz vakit geçirme kararı almıştık bugün için.

Soytürk ile en son o gün konuşmuştum. Benden haber bekleyeceğini söylemişti fakat ben bu durumdan dolayı kızlarla bu durumu konuşmamıştım bile. Fakat artık konuşmam ve Soytürk'e yazmam gerekiyordu. Gerçi belki de unutmuştu bile.

Salona geçmiş, kahvelerimizi almış oturuyorduk şuan. Ben nasıl söze gireceğimi düşünüyordum fakat hamle Gökçen'den gelmişti bile.

"Noldu Asena dökül."

Kurduğu cümleyle ona dönmem bir oldu.

"Nereden anladın ya."

"Anlarım ben. Söyle noldu?"

"Ya kızlar normalde bu bir hafta önce konuşulmuş nir konu fakat ben işte Alp durumundan dolayı söylemeye çekindim ve erteledim."

Duru kahvesini masaya bıraktı ve dönüp bana baktı.

"Ne olduğunu söyleyecek misin yoksa bize vahiyle mi inecek."

"Tamam, söylüyorum. Kızlar Soytürk dedi ki ne zaman WhatsApp geçicez ve bizim arkadaşlarımızı ne zaman tanıştırıcaz ve ne zaman arkadaş olacaklar."

Duru ve Gökçen şaşkınlıkla bakıyordu bana çünkü tüm bunları nefes almadan tekte söylemiştim.

"Öncelikle bir nefes al Asena. Sonrasında da olur neden olmasın açarız bir grup tanışırız. Çaktırmamalıyız çünkü şuan senin onu tanıdığını."

Duru haklıydı. Çaktırmamalıydık.

"Sen ne diyorsun Gökçen?"

Gökçen biraz çekingendi.

"Bilmem, olur herhalde. Size uyarım ben."

"Tamam o halde. Soytürk'e yazayım ben."

"Dur!" diye bağırdı Duru.

"Noluyor be?"

"İkinci hattının numarasını ver. Sakın kendi numaranı verme Asena. Ne olur, ne olmaz."

"Doğru, haklısın."

Yattığım odaya gidip diğer hattımı aldım ve telefonuma taktım. Telefonum çift hatlı kullanılabiliyordu.

"Tamam o zaman yazıyorum."

"Tamamdır yaz bakalım."

Instagram: barkinsoyturk

Siz: yazamadım bir haftadır kusura bakma.

Siz: birkaç sorun oldu o yüzden.

Siz: neyse ne sana açıklama yapmayacağım.

Siz: arkadaşlarımla konuştum olur dediler.

Siz: al bu da numaram.
05*********

Siz: sen beni eklersin ben arkadaşlarımı eklerim.
(12.20)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 13 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

EVE DÖN | TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin